Ik weet dat er al clubje zijn van maart 2014, maar deze zijn al erg druk .... Wie is er nog meer eind maart 2014 uitgerekend? Ik ben 27 maart uitgerekend en ben vanadag 5 weken. Een mijpaal want bij mijn vmk eind mei is het rond 4+5 / 4+6 mis gegaan Nu voelt het gelukkig goed en we gaan er vanuit dat alles goed zal gaan. 7 Augustus heb ik mijn eerste echo met 6+6 en we hopen op een mooi koppend hartje
Ik dénk dat ik half maart ben uitgerekend, maar weet het nog niet zeker. Ik merk ook dat ik het andere clubje niet bij kan houden, dus als het van jou mag wil ik me graag bij jou aansluiten, ook al ben ik niet van eind maart... Spannend de miskraam periode. Hier is die inmiddels voorbij (rond de 6 weken). Ik zal duimen voor een knipperlichtje bij je! Hier is het ook het tweede kindje, blijft spannend!
hallo ik meld me hier ook aan ik ben 29 mart uitgerekend moet dinsdag naar de gynaecoloog hoop dat we dan ook al een echo krijgen vind het wel erg spannend weer allemaal heb het al 2 keer eerder mee mogen maken maar nu gelijk naar de gynaecoloog dat is nieuw voor mij
Welkom Natuurlijk frummelk mag je je bij ons aansluiten, leuk! Toch spannend he zwanger worden na een (v)mk. Gelukkig zit die periode er voor mij op nu , hoewel ik natuurlijk weet dat het altijd mis kan gaan maar daar gaan we niet vanuit! Hier erg moe ... heb van 20 tot 6 geslapen en ben nog moe. hoe voelen jullie je? Mij valt het nog mee qua kwaaltjes.
Heey meiden, Ik kom ook mee kletsen, ik ben, met mn eigen berekening 30 maart uitgerekend.. Super spannend allemaal.. loop 86 keer op een dag naar de wc om alles te checken.. als ik een krampje of steekje voel vindt ik het al eng.. maar dat blijft wel denk ik.. 15 augustus de eertse echo! Nou lekker genieten met zn alle! Dat het allemaal maar plakbeebs mogen zijn!!
Ja! Ik meld me ook. Ben zoals het nu staat 31 mei uitgerekende het is mijn eerste zwangerschap dus ik ben erg onzeker en alles is nog nieuw voor me. 7 augustus hb ik mijn eerste echo al met 6+2. Supervroeg ivm onzekerheid en miskraam vorige maand. Nu is het hopendat er iets te zien is. Ik heb echt nergens last van, alleen enorme aderige borsten, maar verder niks. Ben best wel onzeker want zou m'n kindje er nog wel zitten herkent iemand dit?
Ik ben ook erg onzeker hoor, hier ook eerste kindje, vind t ook zo raar en denk ook vaak van zal het echt zo zijn.. Maar dan doen mijn borsten weer ontzettend zeer en voel ik me weer even heel beroerd en dan denk ik, ja.. Dit is echt! Haha... Het is allemaal heel spannend maar ik ga echt proberen om ervan te genieten!
Annelie bij iedereen is het anders. Maar zeker na een mk is de onzekerheid groot. hopelijk een mooie echo over 1.5 week! vos ons beiden hier mega Veel honger. soms kokhalzen. gisteren zere borsten. Ze zijn ook wat voller en s avonds en opgezette buik. merkelijk mogen er ook foto's komen! Zal ik beginnen
Kijk, dat gaat al goed bij jou Sanne, maar het is de 2de bij jou he? Ze zeggen vaak dat dat sneller gaat.. ik ben erg benieuwd wanneer je bij mij een buikje gaat zien.. een collega van mij is veel dunner en daar zag t pas bij de 20 wkn bij.. ik hoop bij mij wel eerder eigenlijk.. Dat was vanmorgen, Bekijk bijlage 339782
Nou ik hoop dat ik ook snel iets voel. Maakt niet uit toch als je geen kwaaltjes hebt, zegt niks toch over of je wel of niet zwanger bent? Pfoe wachten op 7 augustus lijkt eindeloos te duren ook al werk ik hele dagen. Hebben jullie al iets gekocht? Ik al wel en mijn vriend ook al
Nee hoor Annelie, elke zwangerschap is anders, het kan goed dat je je over een week hartstikke beroerd voelt, of niet natuurlijk, mijn zus heeft helemaal geen kwaaltjes gehad, echt 0,0 en die heeft toch een mooie dochter nou, dus het kan allemaal! Snap dat jet moeilijk is hoor.. Vooral na een mk. Wij hebben ook al wel wat dingetjes gekocht.. Haha, we hadden ook al wel t een en ander, kamertje hadden we al over kunnen nemen van iemand, de kamer hebben we al een keer geverfd, een box hebben we laatst gekocht, die vonden we zo mooi en was in de aanbieding.. Nou wil ik wel echt wachten met aan kopen doen maar dat is wel moeilijk..
Ik meld me ook ik ben 23 maart uitgerekend en het is mijn eerste kindje. Eerste echo heb ik 5 augst, so ik kan echt niet wachten
Komt ook wel een beetje omdat het de eerste is. Zijn jullie ook zo misselijk de heledag door? Zonder over te gven.