Hai dames! K heb vandaag een afspraak bij de VK ingepland! Over 4 weekjes precies. Ik vraag me af hoe lang we het nog geheim kunnen houden. Mijn buik is nu al zooo opgezet! Ziet er ook al echt zwanger uit, ondanks dat het nu alleen mn darmen zijn..
Hoi allemaal, rustig hier vandaag. Lekker aan het genieten van het mooie weer? Sammie, een mooi vooruitzicht.... heb je dan ook direct de echo? Ik eet te veel, dus denk dat daar 'm'n opgezette buik van komt Jouw dochter is 2,5 week ouder dan de mijne. En nu zijn we precies tegelijk. Leuk! Hoe gaat het met de rest van jullie? Hier, geloof ik, iets zeerdere borsten. Heel blij mee natuurlijk. Een klein kwaaltje van een zwangerschap en doet me deugd Ben ook iets minder onzeker moet ik zeggen. Hopelijk laat m'n gevoel me niet in de steek. Nog 6 daagjes wachten. Hele dag druk geweest hier. Ben gelukkig niet extra moe, dus kan nog van alles doen. Maar nu wel lekker zo voor de tv, buiten. Heerlijk. Fijne avond allemaal!
Hier gaat het wel ok! Borsten doen pijn en ben moe, verder niks aan de hand. Heb momenten dat ik heel positief ben en momenten dt ik heel onzeker ben. Ik probeer maar te bedenken dat het 9 van de 10 keer gewoon goed gaat en dat helpt wel een beetje! Kijk wel erg uit naar woensdag. Maandag komt mvm en daar ben ik wel wat zenuwachtig voor. Hier verder weinig gedaan, lekker uitgerust. Het is hier veel te warm op het balkon dus mij niet gezien. Mag van mij wel kerst worden want ik ben geen zomermens en wil gewoon dat deze onzekere weken voorbij zijn, haha. Volgende week ga ik nog een weekje naar Wenen en ik zie nu al vreselijk op tegen de autorit.. Pff. Gaan jullie nog weg?
Goedemorgen. idd rustig hier! Hier moet ik de hele dag door wat eten anders word ik al snel flauw. soms beginnen geurtjes me tegen te staan zoals gisteren op de markt van de vis kraam en toen ik op mijn werk de lucht van gebakken hamburgers rook. Het kokhalzen gaat nog goed. Doe het amper alleen net weer op het werk na de grote boodschap .... denk de combinatie van de vloer verwarming in de douche op het werk met de lucht en de lege ochtend maag .... thuis nog weinig last van gehad. Hier al de tweede of derde keer. 1 middag en hele gevoelige borst gehad. Verder alleen vollere borsten en iets gevoelige tepels. Ik heb er vertrouwen in een verwacht woensdag en mooi kloppend hartje te zien. Elke avond heb ik een opgezette buik en als ik veel heb gedaan dan voel ik het in mijn liezen (bandenpijn) Hoe gaat het met jullie? woensdag de eerste echo om 14 uur. erg spannend!
Mogge! Sanne wat irritant dat je zo misselijk wordt! Heb ik geen last van gelukkig. Met mijn vorige zwangerschap ook niet dus hopelijk blijft dat zo.. Ook hier sneller een leeg/flauw gevoel dus eet echt wel meer dan normaal en merk dat ik t moeilijk vind om nu wat te laten staan.. daar wil ik de komende tijd wel op gaan letten want wil niet onnodig veel aankomen Mijn borsten zijn nog een beetje gevoelig en nog steeds groter dan normaal het is momenteel vooral dankzij hen dat ik me zwanger voel Zo ik moet er snel vandoor.. drukke maar leuke dag vandaag.. Fijne zondag!
Heey meiden! Fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie! Op wat kwaaltjes na.. Hier, nu misselijk, net uit bed maar ben maar weer op de bank gaan liggen.. Pff.. Wel 6 weken vandaag! Jeuj! Mijlpaal! Haha.. Vrijdag hebben vrienden van ons vertelt dat ze ook zwanger zijn, ze wist niet precies hoe ver, ze dacht dat ik iets voor liep, maar t zal niet veel schelen! Super leuk!
ook ik krijg morgen mvm op bezoek om kwart voor 1 doe nu voor het eerst mee waar ik eerst woonde in friesland kwamen zie niet jammer genoeg maar nu kan ik gelukkig wel een ander helpen hier gaat alles nog steeds het zelfde maar wat is het erg rustig hier
Goedemorgen! hier 'alweer' 6+4 overmorgen de echo! wel spannend .... vriendin heeft helaas bloedverlies nu hoop echt dat alles goed Is ... is een weekje verder dan ik. hoe gaat het met jullie?
Hier alles goed. Nog vier nachtjes slapen... wou dat het zo ver was. Sammie: ik heb een vroege echo omdat ik uit de MMM kom. Dan is het standaard een echo te krijgen bij 7 weken. Annelie en Ukky: vandaag MvM? Laten jullie de test even zien hier? Sanne: nog 2 daagjes... Joepie. Jij ook hè, Annelie?
Goedemorgen, Ik denk dat dat per verloskundige ook verschilt, Sammie.. En mss of je een mk hebt gehad of niet. Mijn zus had de eerst echo pas me 11 weken, ik met 7 weken. Begonnen met mvm vandaag.. En ook weer wat misselijk nou..
O vandaar Hier trouwens niet zo veel last van kwaaltjes. Soms vraag k het me wel af of het nog wel goed gaat want de vorige keer was ik zo misselijk de hele dag. Maar ik heb ook gelezen dat elke zw. anders kan zijn. Nou ja het zal wel goed gaan dan...
Ik heb mijn echo pas over 2 weken, met 8+3. Duurt wel lang moet ik zeggen, inmiddels 3 keer een heel erg klein beetje bloed (echt druppeltjes), zo weinig dat het helemaal niks hoeft te zijn, maar maakt me wel onzeker. Als het blijft gebeuren ga ik wel vragen of de echo eerder kan. Weten jullie vanaf wanneer je een hartje ongeveer kunt zien?
Oh Merryn, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Bij ons doen ze niet eerder dan 7 weken, omdat dan eigenlijk zeker het hartje te zien moet zijn. Maar ik heb ook al weleens gehoord met 6 weken, zoals Sammie ook zegt. Maar dat doen ze hier niet, omdat het kan zijn dat je nog niets ziet. Hier alleen zere borsten als ik eraan zit (klinkt raar, maar jullie begrijpen me vast). Verder ook geen klachten. Gisteravond in bed bij draaien een steek in de liezen en dat kan ik me nog herinneren van m'n vorige zwangerschap dat dat kan gebeuren. Dus daar was ik heel blij mee (waar je blij mee kunt zijn...hihi). Maar Sammie, die onzekerheid doordat je geen kwaaltjes hebt, heb ik ook. Pffff... soms wou ik dat ik misselijk was. Maar kan me voorstellen als je het bent, dat je er onwijs van baalt. Dus dan moeten we blij zijn dat we het niet zijn. Maar gewoon voor onze geruststelling
Ik kan me de onzekerheid zonder kwaaltjes voorstellen. Dit heb ik "gelukkig" wel. Dat geeft me wel iets van rust. Zeker omdat ik alleen maar meer misselijk wordt, dat zou niet zo zijn als HCG afneemt. Ik kijk het wel een paar dagen nog aan, nu een echo is sowieso nog heel vroeg en als het bloed nu weg blijft vind ik die 2 weken afwachten wel te overzien.
bij zl met 9 en 12 weken een echo gehad. nu helaas door de vmk eind mei met 6+6 een echo. hartje is dan te zien als het goed is woensdag.
Kan me je onzekerheid goed voorstellen merryn! Het voordeel van een echo met 8 weken is natuurlijk dat de kans dat je iets ziet groot is. Bij mij is dat nog maar afwachten. Ik ben woensdag 6+1 of 6+2. Ik hoop natuurlijk al iets te zien. Reden dat het zo vroeg was is om mijn vakantie en een miskraam. Vandaag komt mvm inderdaad, spannend. Eb weinig symptomen alleen zere borsten als je er inderdaad aanzit en soms een week gevoel. Ik werd vanmorgen wakker en ik voelde me zo rot en onzeker. Mijn positieve gevoel was ineens omgeslagen in een naar voorgevoel. Ik hoop maar dat het iets hormonaals is want mijn voorgevoel klopt helaas vaak. Weet niet wat ik hiervan moet denken en hoop dat het snel verdwijnt. Heb ook geen reden het ergens op te baseren, geen bloedverlies ofzo. Als het zo doorgaat ben ik over 9 maanden rijp voor de psycholoog want ik word gewoon stapelgek van mezelf, haha. Bn ook al op van de zenuwen voor woensdag, wil zo graag iets zien. Ben benieuwd naar je test straks ukky! Veel succes.
Hoe was mvm Annelie? rustig hier ... overmorgen echo. Ik kan niet wachten! vriendin had een kloppend hartje gelukkig. Wel even schrikken hoor want het is al eerder misgegaan helaas