Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    okay ;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aaah leuk leuk!

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Leuk hoor, die linker had ik helemaal niet gezien op de site. Ik had dit

4. annelie566

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ook super leuk!

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
  7. annelie566

Die vond ik ook superlekker maar wel meer voor meisjes! Maar die beestjes zijn zo leuk! Ze hebben daarvan ook een hele set voor de babykamer(aankleedkussen enzo)

8. annelie566

Euhhh superleuk dus! Denk niet dat de pakjes lekker smaken ;)

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    haha annelie :D

jullie ook al van die superleuke pakjes!

hier morgen en vh weekend maar weer verder met de babywas. er hangt al heel veel droog aan de lijn en die moeten maar eens snel in de kast.

vanmorgen had de baby de hik bovenin mn buik :(
    hoop zo dat hij nog goed ligt!
    als ik hem voel js dat wrl bovenin mijn buik dus ik snap het niet helemaal.
    je zou dan denken dat hij nog goed ligt op die hik na

om 18.30 de groei echo. ik ben benieuwd!!

10. annelie566

Veel plezier Sanne, ben benieuwd hoe groot hij is! Ik voel hem hier regelmatig draaien onder mijn hand dus volgens mij gaat die van ons nog alle kanten op...ik weet het niet, we zullen volgende week wel zien.

Ik zal eens even boodschappen doen en schoonmaken en vanmiddag iets lekkers bakken. Vanavond nog even rijles en dan morgen maar weer laten zien wat ik kan. Hopelijk dit keer niet zo zenuwachtig en hopelijk regent het niet. Vorige keer kwam het met bakken uit de lucht en door mn zenuwen wist ik niet meer hoe de ruitenwisser werkte:)

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Spannend Sanne! Ben benieuwd hoe tie ligt!

Hier ligt ie al weken t zelfde, hoofdje onder, ook al goed tussen de bekken zeiden ze, maar nog wel 'los' dus nog niet ingedaald denk ik dan.
    Rugje ligt de ene x rechts en de andere x links.. Ik voel nu vaak wel goed hoe hij ligt. De hik heb ik nog niet gevoeld.. ;)

Vandaag wat poetsen in huis, wasje doen.. Verder niet veel ;)

12. annelie566

Ik heb gisteren nog wat foto's gemaakt van de babykamer. Hij is nog niet helemaal af, we moeten nog wat decoratie ophangen o.a wat in het bedje ligt en er moet nog een andere lamp komen. Maar goed, voor een sfeerimpressie:D

13. annelie566

14. annelie566

Ik had ze met mijn mobiel gemaakt dus ik maak later nog wel een keer een foto met onze goede camera, op de mobiel is het zo lastig om het kamertje in één keer erop te krijgen.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aah super leuk Annelie!

Gave gordijnen en die fotolijstjes.. Zo leuk!

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Leuk kamertje Annelie!! Ook succes met afrijden morgen :)

Ik vond de kleertjes wel unisex eigenlijk, ik wilde geen blauw voor hem haha.

Sanne succes met de echo!
    Bij mij lag dochter ook gewoon goed, maar ik voelde de hik wel bovenin. Tis ook zo'n klein lijfje, alles schud dan mee ;)

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    mooi Annelie! is dat een hemnes kast als commode? mooi breed is hij in elk geval!

sammie haha dank je! net de hik weer onderin gevoelt dus wie weet .... over 2 uurtjes weten we meer :)

hier net wasjes gevouwen
    hebben jullie alles gestreken?
    hier niet ... maar twijfel het alsnog te doen
    ziet er wat gekreukt uit namelijk
    nu draait er nog een babywasje
    de kast raakt voller en voller
    dat mag ook wel want zoveel hangt er nu nog niet in ;)

18. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.392
    113
    Forum is niet goed, want heb net ook dingen besteld :(

Leuk kamertje Annelie! Rij examen gaat vast goed komen... Mijn vriend heeft een rijschool en hoor de verhalen dus regelmatig. Gewoon goed zelfverzekerd rijden en heeeel goed kijken :) (makkelijk gezegd i know....)

Ik doe de baby wasjes in mijn verlof (nog 1 week). En ja ben dan zo'n muts die alles strijkt... Anders bind ik het niet mooi in de kast...
    Dan ga ik ook maar de vluchttassen klaar zetten. Sinds een paar dagen helaas lekkende voorgevel. Balen! Dus moet ook maar die zoogcompressen halen (naar woord trouwens)

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier ook alles gestreken nu, maar denk ook niet dat ik dat blijf doen.. Haha.
    De baby ligt hier heel hoog, zn kontje zit echt helemaal bovenin.. Ik heb bijna mn eigen tafeltje.. Wel een beetje ongemakkelijk. En zo ligt ie echt t liefst volgens mij..

20. annelie566

Ja dat is de Hemnes!

Hier ligt hij ook hoog. Als ik gewoon op een stoel zit krijg ik nauwelijks lucht, zo vol zit het boven. Zit dus een beetje onderuitgezakt!

Heb al sinds vanmorgen vreselijke hoofdpijn :( vroeg op bed maar en een beetje in de gaten houden. Hooelijk is het morgen over en anders vraag ik of ze de bloeddruk weer willen checken.

Ik heb de kleding wel gestreken maar dat zal ik vast niet altijd blijven doen ;)

Deel Deze Pagina