annelie hoe ging het rijden! hier een prachtige groei echo gehad! meneer werd op 32 weken gemeten en ik ben 31+6 op 1 dag na perfect op schema dus! op het einde was hij het zat haha .... ml zag hem op echobeeld schoppen tegen mijn buik, op dat moment voelde ik hem hard schoppen, en de vk dook naar achter van schrik omdat ze hem tegen het echo apparaat voelde schoppen en ow ow ... we hadden een naam ... maar zagen bij de vk nog een erg leuke naam op een kaartje!
Haha.. Weer aan t twijfelen dan Sanne! En hoe zwaar schatte ze jullie mannetje? Lag ie goed? Of in stuit?
Mooi dat ie oo schema ligt! Hoe zwaar was hij? Ja rijden ging heel goed maarja.. Nu zometeen nog. Haha. Ik ga m'n best weer doen en dan zien we wel!
Ja ik zag t al voor me dat ik straks na bevalling weer moest... Haha pff, zo blij! Ging zoveel beter en deze man was echt relaxt, heeft de hele tijd gekletst en toen was ik ook niet meer zenuwachtig.
FF heel snel.. jaaaaaa! Gefeliciteerd Annelie!!! Wat super fijn voor je!! En wat een mooie babykamer!! Verder ook nog een heel veel mooie babypakjes voorbij zien komen !
jaaaah wat goed annelie! van harte kan zoveel verschil maken he hoe de examinator is de baby werd op 1900 gram geschat elke week komt er nu nog 200 tot 300 gram bij dat is (als ik 250 aanhoud) bij: 33 wk 2150 gr 34 wk 2400 gr 35 wk 2650 gr 36 wk 2900 gr 37 wk 3150 gr 38 wk 3400 gr 39 wk 3650 gr 40 wk 3900 gr zl was met 40 weken 3810 gram ik gokte al op 38+5 bevallen deze keer en 3500 gram ongeveer met deze berekening zou dat kunnen kloppen nu nog het termijn haha! de kast wordt voller en voller zal straks eens een foto maken zo schattig al die iniminikleertjea weer ♡♡♡ ow en ben nu 9.5 kg bijgekomen en weeg nu 99 kg maar ... mag gewoon thuis en boven bevallen als ik wil ook al ga ik de 100 kg over zei de vk zij hanteren een bmi van 30 en daar zat ik niet aan in elk geval niet toen ik zwanger werd ik wil het van het moment laten afhangen of ik thuis beval of niet als ik al 6 a 7 cm heb als de vk komt dan heeft het weinig zin meer om nog te gaan en de vk gokt dat het heeeeel snel kan gaan deze keer vorige bevalling in 7 uur gedaan waarvan de laatste 5 cm in 1.5 uur tijd! ik ben benieuwd.... en laat mezelf verrassen nog buikfoto's?
Ik zal straks ook wat foto's dr op zetten, kamertje is helemaal klaar! Goed op schema dan, de baby! Ben jij de vorige keer in t ziekenhuis bevallen of toen ook thuis? T komt wel echt dichtbij.. Spannend allemaal!
haha tibo wat gek ... maar ja thuis weeg je zonder kleding smorgensvroeg en daar midden op de dag? vorige keer in het zh bevallen zou ingeleid worden maar het begon vanzelf in de nacht van 39.6 op 40.0 dus ideaal kindje ook!
Ja idd, en met schoenen aan en al op de weegschaal. En wss staan ze gewoon anders ingesteld, weet daar mn begin gewicht ook niet.. Dat zal dan ook wel hoger zijn als hier thuis toen ik net zwanger was. Ach ja.. Vind t nog heel netjes, mn zus zat nu al bijna bij de 20 kilo..
hier nu ook 9.5 kg tibo heb ook het idee dat ik vocht in mijn benen en voeten begin vast te houden bij zl zat ik nu ook al hoger qua gewicht op het einde zo n 23 kg aangekomen dus dat verwacht ik nu niet meer maar me er ook niet zo heel erg druk om gelukkig
Gefeliciteerd annelie! Sanne, ziet er goed uit Hier nu 12 kilo oid aangekomen, maar had ondergewicht dus moest wat meer bij. Zit nu op iets meer dan 60.... Ben wel benieuwd wat er bij gaat komen nog. Maar goed, snoep ook echt wel veel. Komt omdat ik voorheen ook heul veel rookte waardoor snoepen on verhouding al meer is. En idd sinds paar dagen zijn enkels ook wat dikker. Ach ja, we zien t wel...
Vanmiddag verrast met een babyshowers van mn zussen en nichtjes! <3 Heel gezellig en hele leuke cadeau's gehad! Ik bleef uitpakken.. Super leuk! Kast ziet er goed uit Sanne! Net zoals je buikje! Lek he! Mijn goto's komen dit weekend.. Maar denk dat, dat morgen wordt.
leuk tibo! ik ben benieuwd! wat heb je gekregen op de shower? en had je het verwacht? ondergewicht is ook niet fijn anan miss blijven er wat kgs plakken hier ook het idee wat vocht in de benen te hebben las al ergens dat het moeilijker omhoog afgevoerd kan worden door de zwangerschap naja ... plassen we er na de bevalling wel weer uit
Oh vanalles, kleertjes, speelgoed, slabbertjes, baddingetjes, boekjes.. Echt van alles. Heel leuk! Ik had t kunnen verwachten, we doen dat altijd met de nichtjes voor elkaar maar ik ben zo naief.. Haha. Had nu afgesproken met mn zussen om naar de opendag te gaan van t werk van 1 van hun. Maar dat was dus niet.. Had t kunnen weten.