leuke kamer tibo! de boom is op de muur inderdaad veel rustiger dan op de eerdere foto's van toen je nog aan het maken was, heel leuk zo!
Thx meiden! Jeuj, 32 weken! Donderdag weer een groeiecho + gesprek met gyn. Ben benieuwd wat ie nu gegroeid is. Ik voel elke beweging wel zo duidelijk, 9 van de 10 keer zie je ook heel mn buik bewegen. Zo leuk! Haha.. Wordt voor ml ook wel steeds echter zo!
Leuk! Ik heb hem woensdag! Ben benieuwd of het nog steeds zo'n flinkerd is. Nu aan de schoonmaak! Had een hele winkelkar met schoonmaakspul gekocht haha. Lekker poetsen. Beetje jammer dat ik na 3 kwartier nu al last heb van mijn rug en bekken. Wij hebben de box ook opgezet! En die is van onderen open zeg maar( lekker makkelijk met stofzuigen) en nu hebben onze konijnen besloten dat dat hun nieuwe chillplek is. Staat wel gezellig, nu de baby er nog in
hier op t werk geweest alleen do avond nog, ma ochtend vlg week en dan woe ochtend vlg week intervisie en dan verlof heerlijk!
Ik ook vandaag, vrijdag, volgende week maandag en dinsdag nog en dan ben ik ook klaar! Niet dat ik nou nog zo veel deed, maar kijk er wel naar uit! Heerlijk niets doen en moeten! Haha..
haha ja lekker he tibo merm dat sommige mensen denken; ja je zat toch al helemaal in de zw? klopt ... maar heb braaf 2x weeks kantoorwerk gedaan, verslagen bijgewerkt, vergaderingen bijgewoont, intervisie gevolgd etc dus straks helemaal niks meer lijkt me heerlijk!
net met zl bij de dokter geweest en doorgestuurd naar de eerste hulp hij was gevallen met zijn hoofd tegen de trap hierdoor had hij een flinke glip op zijn voorhoofd zitten de chirurg heeft gekeken en het is gelijmd zl lijkt er (nog) weinig last van te hebben gelukkig vanmorgen was de baby weer superdruk! zo grappig om mijn buik dan alle kanten op te zien gaan! veel meer als bij zl toen de placenta aan de buikwand zat
pfffff vermoeiend ... zl slaat nu voor de 2de keer in een week zijn middagslaapje over terwijl hij het wel nodig heeft nog en vaak anders erg vervelend wordt smiddags dat veloofd nog wat want ml is werken, heeft late dienst deze week en dan zit ik zo dus met de gebakken peren na 5x terugstoppen geloof ik er niet meer in ik haal hem zo maar eruit .... heb even zo geen puf voor een peuterpuber die vervelend gaat doen ... sorry voor mn klaagzang
Dat is balen! Wilde dat ik tips had, maar aangezien ik kong kinderloos ben nog geen ervaring... Hier vandaag bestelling next binnengekomen. Ik geloof dat ik verliefd ben....
Hier ook geen tips maar lijkt me wel lastig! Leuke kleertjes Anan, lekker roze! Schattig. Vanmiddag controle en echo gehad. Hij woog 2 kilo en loopt iets voor maar niet veel. Bloeddruk was te hoog dus naar het ziekenhuis. Mocht later weer naar huis en geen eiwit gevonden. Over 1,5 week controle weer en gebeurd het nog een keer dan blijf ik bij de gyn en gaan ze me observeren. De kleine was trouwens al ingedaald
lieve kleertjes ♡♡♡ wauw Annelie mooi bijtijds! Bij zl ook op tijd ingedaald Bij een tweede gebeurd dat later De baby ligt goed toch bij jou?