Sanne, wat sneu dat je zoontje gevallen was! En minder voor jou dat ie zulke peuterpuber buien heeft! Helemaal als ml dan niet thuis is. Succes! Anan, super leuke kleertjes! Zo schattig dat roze! Annelie, fijn dat de echo goed was! Hij ligt goed op schema dan! Minder van je bloeddruk. Ben benieuwd of jij straks ook overgenomen wordt door de gyn. Wij hebben zo weer groeiecho en controle bij gyn. Zag gister op facebook dat we een bon van 40 gewonnen hebben bij dat echocentrum waar we de geslachtsbepaling en 3d echo hebben gehad.. Altijd leuk!
Tibo wat leuk van die echobon! Laat je nu nog een echo maken of ga je hem bewaren voor een vlg zw schap? Hier vrij emo momenteel Kan weinig hebben ... zeker van zl Vanmorgen had hij de waston op zn kop gezet en ik moest meteen brullen Slaap snachts slechter en ik heb normaal al zoveel slaap nodig Naja ... zal wel weer overgaan, maar lastig is het wel De vk belt me zo terug Ik heb gister de baby minder gevoeld als anders en ook vanmorgen nog amper beweging gevoeld Ga dan liever een keer extra langs Dus ik hoor zo wanneer ik kan komen
Ligt eraan hoe lang ie houdbaar is.. Haha. Die bon dan.. Dat is minder Sanne, dat je, je zo voelt! En dat je de baby minder voelt ook! Idd voor dr zekerheid maar een x extra kijken! Groeiecho was goed! Hij loopt iets voor op t gemiddelde, maar geen gekke dingen! Ook nog heel even 3d gekeken, hij heeft een lekkere bolle toet gekregen! Haha.. Zo leuk om te zien! <3
fijn tibo! hier bij de vk geweest ze keek meteen even met de echo of hij niet gedraaid was ... gelukkig niet maar her duurde wel even voor ze het hartje kon vinden :O ik schrok me dood ... zag niks bewegen en geen hartje doodeng gelukkig wel gevonden erna naar het zh voor een echo en ctg echo was goed ctg lig ik nu aan
Jeejtje dat is idd schrikken! Dood eng zoiets.. Hopelijk is de ctg ook allemaal goed zo! Succes meis!
alles is goed gelukkig maar omdat ik nog steeds minder leven voel moet ik morgenvroeg om 9.30 terug komen ze bekijken het van dag tot dag hopelijk is morgen alles goed
Fijn dat t goed in de gaten wordt gehouden. Maar kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent.. Succes! En niet te veel piekeren! Hopelijk morgenvroeg ook alles goed!
Dat is schrikken Sanne! Gelukkig was alles goed met de kleine. Hopelijk ga je hem straks weer voelen en ben je weer wat gerustgesteld. Wel fijn dat ze het serieus nemen. Hier rijbewijs opgehaald en lekker wezen touren! Vanavond gaan we lekker tapas eten.. Nu al honger!!
lekker annelie! en fijn van je rijbewijs net de baby al even gevoeld hopelijk wordt ik vanavond nog even bont en blauw getrappeld dan is de ctg voor het laatst morgenvroeg
het schrikken was voornamelijk toen ze het hartje niet vinden kon we haden echo beeld en je weet zo onderhand wel waar je kijken moet ik zag geen baby bewegen geen hartje kloppen .... niets! en zij maar zoeken ... dat waren een paar hele lange seconden en mijn hart stond even stil pffff wat vreselijk was dat de vk was er zelf ook naar van
Pfff jeetje Sanne, dat was vast heel erg schrikken zeg! Hopelijk laat de kleine idd flink van zich "horen" vanavond en is morgen alles goed! Anan wat een schattige pakjes! Annelie wat heerlijk hè? Je rijbewijs..! Geniet er maar lekker van, en eet smakelijk Tibo wat leuk dat je kon zien dat ie echt al een bollere toet had gekregen! En leuke prijs!
wat erg annelie wat is er gebeurd? hier de kleine al heeeeel veeeel gevoeld gelukkig morgen ctg maar ga zeker aangeven dat hij weer veel beweegt ♡♡♡
Ja ze kreeg last van haar hart. Door alle medicatie krijgt het hart nu minder zuurstof, vandaar. Alles gaat wel goed maar ze mag niet naar huis tot de operatie. Deze zou over 4/6 weken plaatsvinden maar ze proberen eind volgende week als er plaats is(spoed gaat voor natuurlijk) dus ze ligt er sowieso nog wel 4 weken, in het beste geval want na de operatie moet ze ook blijven.
Dat is schrikken Annelie! Hopelijk kan de operatie eerder, zo lang liggen wachten in t zkh is ook niets! Succes! En beterschap voor je moeder!
Sanne wat fijn dat je de kleine weer goed gevoeld hebt! Hoe was de ctg? Annelie wat vervelend meid, heel veel sterkte!
wat naar annelie! hier was de ctg goed nu wachten op de vk die beoordeelt of ik onder de vk of gyn ga vallen ik denk de vk