ja ik mag onder behandeling van de vk blijven alles was goed gelukkig annelie hoe is het je moeder vergaan vannacht? eng hoor .... en vlg week de operatie ... bah. sterkte!
Mooi dat alles goed was Sanne! Fijn dat je onder controle van de VK mag blijven. Nacht is goed verlopen, mijn vader belt vanavond weer. Wij kunnen Morgen pas langs. Ik maak me wel wat zorgen, heb er helemaal geen fijn gevoel over. Maar goed, kan toch niks anders dan afwachten..
logisch dat je je zorgen maakt annelie het is niet niks ... wanneer weten ze precies exact wanneer ze geopereert gaat worden?
Pas heel kort van te voren helaas. Fijn dat hij weer druk was Sanne, stelt toch weer gerust he! Hier wat rustiger maar ik voel hem wel gewoon langs schuifelen dus geen zorgen. Hopelijk later op de dag wel wat meer actie.
Ja vandaag langs geweest en alles was wel oke! Hopelijk wordt ze dan volgende week zaterdag geopereerd dan mag ze in maart naar huis. Ze wordt geopereerd aan de aneurysma en hartkleppen worden vervangen. Vind het maar eng. Doe aneurysma is heel groot en als die knapt... Ze is wel gestopt met roken en dat is een goede zaak en ik hoop dat ze dat volhoud. Want het roken is gewoon een grote boosdoener en ze blijft maar doorroken. Hopelijk stopt ze nu dan eens echt, anders word ik ook woest denk ik.
logisch dat je dan woest wordt annelie! ze speelt zo met dr eigen leven ... maar ja ... vaak moeilijker dan gedacht dat stoppen... hopelijk gaat alles goedkomen pfff wel heftig hoor lijkt me helemaal nu jij op het einde begint te lopen
Tis rustig ja.. Voel jij de kleine weer volop Sanne? Hiervgaat t wel, merk wel wat ongemakken.. Haha. Doordat aarmoeder en baby zo hoog zitten, zit ik gewoon op geen een manier meer lekker. Slapen gaat voor geen meter. Maar verder gaat t wel.. Morgen alweer 33 weken.. Het verschil in 1 week qua buik is ook niet normaal.. Gaat zo snel!
Hallo dames Wat gaat de tijd snel zeg! Echt de laatste loodjes en weken nu, kan niet wachten tot ze er is en ik ben zo nieuwschierig naar hoe ze eruit ziet Ik heb het idee dat ze nu aan het indalen is, al 1,5 weken af en toe een soort krampachtig gevoel/steekjes daar beneden en gister had ik 10-20 minuten echte kramp in m'n buik... ik denk zelf dat dat indalingsweeën zijn maar helemaal zeker weet ik het niet.. zit ook nog even te twijfelen of ik zo de vk bel tijdens het telefonisch spreekuur, ik voel de baby nog gewoon net zoveel bewegen als altijd dus maak me geen zorgen maar wil toch altijd alles zeker weten Herkent één van jullie dit, misschien uit een eerdere zwangerschap en weet of dit indalen is? Hoe gaat het nu met je moeder annelie?
lisl heb je nog gebeld met de vk? hier vannacht veek harde pijnlijke buiken gehad steeds helema hard en onderin pijnlijk keer zuchten en ze gingen weer weg gelukkig ik viel ook steeds weer in slaap vermoed ook indalingsweeen omdat de baby vorige week nog "los" lag sindsdien niet meer gehad vooral als ik me omdraaide begon het vanmiddag controle om 16.10 dus dan zal ik het even navragen
Ik voelde een paar keer steken en grote druk zeg maar en onze baby is al ingedaald..denk dat het goed het indalen kan zijn. Van t weekend voelde ik de baby minder dus ik denk dat hij wat anders was gaan loggen ofzo en ik las dat je ze minder gaat voelen als ze indalen. Paniek dus, had de telefoon al in de hand en toen voelde ik hem alweer. Hopelijk blijft dat zo! Vandaag 33 weken en ik ben ook zooo benieuwd naar hoe hij eruit ziet! Hopelijk vliegen de weken voorbij.we moeten nog een babyfoon, iemand nog tips?
wat schrikken zeg annelie! gelukkig voelde je hem al snel weer ik ga het vanmiddag navragen zou fijn zijn als hij (iets) is ingedaald! hier een alecto dvm 70 is een beeldbbayfoon en bevalt ons prima we hebben een 2de bijgekocht voor de baby toch fijn bij zl even te kunnen spieken nu hij in zijn nieuwe kamer en bedje ligt ♡ we hebben ook een luvion grand elite gehad helaas vaak terug moeten sturen vanwege mankementen verder beviel hij prima je hebt nu ook een nieuwere luvion dan kun je losse camera's erbij kopen mocht je een 2de krijgen misschien een idee? of wil je alleen voor geluid gaan? dan geen tips helaas nog 2 daagjes en dan verlof! !
pfff zl wil ALWEER niet slapen tussen de middag terwijl hij om 6 uur wakker was bij opa en oma en dr hele ochtend uit zijn doen is geweest op het kdv veel huilen en krabben van de jeuk en nu niet willen slapen ik snap er niks van nu kan ml waarschijnlijk niet mee naar de vk omdat we overwegen om zl thuis te laten balen zeg ....
net bij de vk geweest de baby ligt al in het bekken maar nog niet vast dat waren dus toch indalings weeën vannacht en waarschijnlijk lag de baby tegen een zenuw want bij elke keer dat ik draaide kreeg ik een harde buik
Wat jij beschrijft voelde ik ook Sanne, misschien dan toch indalingsweeën. Volgende week mag ik weer op controle dus dan zal ik het wel horen of ze ingedaald is of niet Ik had de vk gebeld en zij dacht dat het 'gewone' harde buiken waren en ze zei dat ik misschien rustiger aan moet doen, mja dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor zo'n eigenwijs als ik Lastig zeg een peuter die niet wil slapen.. misschien toch een soort van spanning rondom de zwangerschap? Nu alles ineens heel echt wordt, kamertje, dikke buik etc? of misschien ziek als je zegt dat hij ook jeuk heeft? Vervelend in ieder geval