Hier nu vakantie en daar achteraan gelijk mijn verlof, yesyesyes!! Wat een rust in mijn hoofd geeft dat nu al zeg! Moet nog wel wat dingen voor mijn werk afronden helaas, want was echt super druk de laatste periode, maar dat komt goed. En dan kunnen we eindelijk de babykamer afmaken en aan de wasjes etc. beginnen.. !
Jeejtje Annelie.. Wat een nachtmerrie allemaal! Hoop dat er ondertussen al wat beter nieuws is! Ik ben gister weer verrast met een babyshower! Dit keer van vriendinnen! Zo leuk, met een bellypaint erbij. Hele leuke middag gehad! Morgen alweer 34 weken.. Dan nog maar 3 weekjes en dan mag ie officieel komen. T gaat sneeeeeel..
Zahra, klinkt goed vakantie: geniet ervan! Tibo, leuk, je wordt maar verwend! Was het resultaat mooi? Gaat snel he, de tijd? Stiekem mag hij van mij wel met 37 weken komen Heb alleen de update van gisteravond, eigenlijk geen verandering. Ze heeft kalmeringsmiddelen gekregen want ze probeerde de slangen eruit te trekken ofzo. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of dit goed komt.. Hoop dat het vandaag beter gaat. Het is ook gewoon lastig, want de baby vraagt al zoveel energie en daar maak ik me ook zorgen over en dan dit er ook nog bij. Zou het liefst gewoon onder de dekens kruipen en met rust gelaten willen worden.
Ja snap ik Annelie! Wat vervelend.. Moeilijke situatie! Hopelijk wordt ze snel wat rustiger. Heel veel sterkte ermee! Het resultaat was mooi ja! Zal van de week wel s een foto plaatsen.
Ik heb sinds een dag of 5 (niet elke dag) wat menstruatiekrampjes, heel de zwangerschap niet gehad. Herkent iemand dit? Wat kan t zijn? Of voel ik gewoon elk klein iets nou omdat ik dr op let?
ik hoop dat t snel beter gaat met je moeder Annelie.. zeker nu zo aan het einde van de zwangerschap helemaal vervelend als je eigenlijk met andere dingen bezig wilt zijn en alle extra spanning niet kan gebruiken. die krampjes heb ik ook al sinds 1,5 week, soms een paar dagen achter elkaar en dan weer niet.. de verloskundige dacht dat het gewoon harde buiken zijn, maar ik heb het ook als ik heel relaxed ben dus ik weet het ook niet... dinsdag maar even weer vragen op de controle Ik denk niet dat het ernstig is, denk zelf aan indalen of het begin ervan.
zolang ik ook de hele tijd getrappel en gedraai voel maak ik me nog geen zorgen wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben
spannend he dames met alle krampjes! hier ook steeds meer kwaaltjes : moe snel buiten adem zeer bekken zere rug bukken gaat lastig ok heb ik steeds vaker harde buiken tibo de pretecho heb je dus al gedaan? Mooi hoor! annelie hoe is het met je moeder? pas je een beetje op jezelf?
Hier inderdaad ook steeds meer harde buiken, maar ze doen geen pijn gelukkig. Vanavond weer nieuws! Ja probeer wel een beetje op mezelf te letten want het vraagt veel energie. Ben gewoon heel moe. Heb vanmiddag controle dus ik hoop dat alles in orde is!
En hoe was t Annelie? Ik voel me vandaag niet helemaal lekker. Heel veel last van maagzuur, mn bekken en gewoon sowieso niet lekker.. Beetje misselijk, gewoon blegh. Hopelijk morgen beter..
Controle was goed..bloeddruk was prima en ons kindje is volledig ingedaald en ligt nu vast. Dat is dus prima 5 maart moet ik weer.
Gisteren ging het beter met mijn moeder en vanochtend kreeg ik een telefoontje dat het slecht gaat. Ze maken haar vanmiddag opnieuw open
bij mij was de baby zoals ik dacht ook al een flink stuk ingedaald, of ze vast ligt weet ik niet maar weet nu wel waar de krampjes vandaan kwamen wat een akelig nieuws annelie... sterkte vanmiddag