Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    wat een naar nieuws annelie!!
    hopelijl kunnen ze haar helpen
    weten ze waar het aan ligt?

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Waarschijnlijk is het een ontsteking. Dus nog weken tot maandenlang herstel(in het ziekenhuis). Ons is geadviseerd om vanavond langs te komen, dat zal wel geen goed teken zijn. De ontsteking is een ernstige complicatie die voor meer ernstige dingen kan zorgen(bloedvergiftiging, overlijden etc). Het is nu wel zo goed als zeker dat ze er niet bij zal zijn de eerste weken van ons kindje en dat maakt me wel heel verdrietig.

Mijn hoofd barst bijna uit elkaar en ik weet het ook niet meer. Mijn vader is verdrietig en mijn oma zit aan mn hoofd te drammen(ze mag niet langs komen dus valt ze mij lastig). Ik wil me zo graag focussen op ons kindje en ik ben zo bang voor wat er nog komen gaat. Ik wil graag met rust gelaten worden maar dat kan natuurlijk niet. En ik ben bang dat ze ons kind straks niet eens zal ontmoeten.

En we kunnen helemaal niks doen. Het is alleen maar afwachten en hopen dat het lichaam nog een keer zo'n klap aan kan.

Sorry voor alle negativiteit. Ik weet anders ook niet zo goed waar ik er mee heen moet. Ik hoop maar dat dit geen effect heeft op de baby.

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    niks geen sorry annelie
    logisch dat je je zo klote voelt!
    wat een onzekerheden ....
    je eerste zw schap en bevalling die eraan zitten te komen
    en da je moeder waarvan je niet weet hoe ze hier uir gaat komen
    en die bovendien veel gaat missen vd eerdte weken van haar kleinkind

heel logisch dat je van je af wilt schrijven
    kun je erver praten met je man en vriendinnen?
    heb je broers of zussen op wie je terug kunt vallen?
    en je vader hoe is die eronder?

4. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    wat komt er ineens veel op je af annelie... logisch dat je je rot voelt met al die onzekerheden en dan ook nog zo aan het eind van je zwangerschap :(
    Hoe was het gisteren toen jullie langs moesten komen in het ziekenhuis? Weet je nu al meer?
    Heel veel liefs, sterkte en een hele dikke knuffel!

5. annelie566

Ik heb geen broers of zussen, dus alleen mn vader en ik. Hij is heel introvert maar ik merk wel dat hij het er heel moeilijk mee heeft. Het is geen man knuffels en praten maar dat verwachten we ook niet van hem. Hij vertelde gisteren ook dat hij elke dag 1,5 uur bezig is om andere mensen op de hoogte te stellen omdat iedereen maar blijft smsen/mailen/bellen. Lief dat iedereen betrokken is maar ik vind het absurd dat die arme man daar dan zo lang mee bezig is. Ik heb dan al snel zo iets van 'joh, als we meer zouden weten dan laten we het echt wel horen hoor. je hoeft niet elke dag te bellen' Maarja, hij bijt dan niet van zich af en hij wil ook geen hulp van ons aannemen.

Gisterenavond is ze uiteindelijk wel open gemaakt. twee van hun OK waren uitgevallen dus er zat veel vertraging in. Ze hebben niet echt iets gevonden behalve dat het borstbeen is uitgescheurd. Voorlopig wordt ze in slaap gehouden en dan is het maar weer afwachten hoe ze eruit komt. Gisteren probeerde ze wakker te worden en toen spoten ze haar direct weer plat. Heel naar om te zien was dat want de bewegingen zijn ook heel ongecontroleerd.

Niet echt hoe ik me de laatste weken van de zwangerschap had voorgesteld maar het is zoals het is en we veranderen er niks aan. Het is nu gewoon afwachten hoe ze eruit komt. Ze heeft weer een aardige klap gemaakt en psychisch komt die ook nog wel. Ik stel me er nu gewoon op in dat ik de kraamperiode zonder moeder ga doen en gelukkig heb ik wel een hele lieve schoonmoeder :) dus uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed, ik kan me gelukkig heel goed zelf redden.

Ik probeer me toch zoveel mogelijk bezig te houden met leuke dingen. Dus we hebben het geboortekaartje besteld en die was wel erg leuk én we zijn uit de naam. Toch nog een keuze weten te maken ;).
    De baby is gelukkig heel actief en druk dus dat stelt ook wel gerust.
    Nu nog op zoek naar een mooie luiertas, hebben jullie die al?

Ik merk wel ik echt heel benieuwd wordt naar hem. En het is ook een raar idee dat hij er misschien over 3 weken al is...en misschien ook pas over 7 weken.

Lang verhaal:p

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Pff tis niet niets allemaal Annelie!
    Je krijgt veel voor je kiezen zo.
    Hopelijk sterkt je moeder goed aan nu ze dr in slaap houden.
    Wat een dubbele periode moet dit zijn voor jou..

Vannacht allemaal kramp gehad, maar kan nou niet plaatsen of t mn darmen waren of wat anders.
    Morgen weer controle, ben benieuwd of ie ingedaald is. Denk t niet.. Hij zit nog zo hoog.

7. annelie566

Zou goed kunnen hoor Tibo. Die van ons is volledig ingedaald en ligt vast maar toch voel ik hem nog heel hoog(onder de borst). Maar onze baby is wel lang dus misschien komt het daardoor?

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    De laatste keer zeide ze dat onze baby ook lang was, of iig lange benen.
    Erg raar want ik ben 1.57 en ml s ook echt net groot. Haha..
    Ben benieuwd morgen!

9. annelie566

Gek he:D Wij zijn beide ook niet erg lang maar toch lopen de benen van baby 3 weken voor.

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
  11. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.391
    113
    Wat minder actief aanwezig geweest.

Nare berichten Annelie. Hoop dat het snel beter gaat!

Ziet er leuk uit tibo!

Hier borrelt het heel veel laag onder in mijn buik, maar als ze beweegt voel ik dat weer boven. Bijzonder...vrijdag controle dan zal ik wel informeren.

12. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    wat naar allemaal Annelie! Hopelijk sterkt ze wat aan nu ze in slaap wordt gehouden maar het blijft vast spannend... dikke knuf!

Goed om je inderdaad ook op zoveel mogelijk positieve dingen te richten, wat voor luiertas heb je gekocht?
    Ik heb er één van lief! uit een eerdere collectie, roze met blauw :) ik wilde er heel graag één van lief en deze was heel erg afgeprijsd dus ontzettend blij mee ;)
    http://static.webshopapp.com/shops/017057/files/004851200/260x425x2/lief-luiertas-limited-edition-girls.jpg

Ik had/heb soms nog steeds af en toe van die krampjes en de vk zei dat ze best al een stuk ingedaald was maar toch voel ik haar ook nog vrij hoog zitten dus dat kan waarschijnlijk wel dan denk ik :p
    met de 20 weken echo waren de benen van baby een beetje kort haha dus dat zal het niet zijn, maar ik ben zelf niet zo groot dus waarschijnlijk heeft ze gewoon alle ruimte nodig van binnen ofzo :)

morgen naar de 9 maanden beurs :D ben benieuwd hoe lang ik het slenteren vol ga houden ;) gaan jullie ook nog een kijkje nemen dit jaar?

leuke bellypaint trouwens tibo!! :D heel mooi

13. annelie566

Leuke tas Lisl! Lekker vrolijk.lief tassen zijn inderdaad leuk. Ik wil deze:
    Pink Lining Yummy Mummy Navy Bows | Tassen | Baby-Dump

Vind t wel prijzen hoor.. Jemig. En het zijn niet eerst leren tassen. Maar ik wil wel een mooie en ach, heb het ook wel verdiend vind ik;) ben volgende week jarig dus mooi cadeau aan mezelf.

Wij gaan niet naar de negen maanden beurs. Ik kan niet zo lang meer lopen en ben ook niet gek op massahysterie en drukte, al zal dat morgen vast nog meevallen. Veel plezier iniedergeval, hopelijk houd je het lang vol!
    Ze lag nog niet vast dus? Gebeurd vast snel als ik t zo lees.

En over dat in slaap houden. Zolang ze slaapt zal ze niet herstellen maar de kans op achteruit gang is ook kleiner.. Dusja. Ze heeft wel koorts dus er is toch een infectie maar ze weten niet waar. Morgen gaan ze weer verder onderzoeken. Hopen dat ze nu eindelijk het probleem vinden, dan kan ze behandelt worden.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ga ook niet naar de 9 maandenbeurs, ben er vorig jaar geweest met mn zus.. Net mijn ding. Veel te druk. Haha.. En an dat nu ook niet volhouden idd.

Net controle gehad, alles was goed. Baby is een beetje ingedaald, zal niet meer draaien.
    Ze kon op de echo zien dat ie haar had! Heveel kon ze niet zeggen.. Haha.. Zo leuk!

15. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    oh die tas is ook echt superleuk annelie!
    over 1,5 week mag ik weer op controle, zal er dan nog eens naar vragen of ze al helemaal vast ligt of niet :)
    t was ook een beetje een vaag antwoord van de vk toen ml vroeg of ze nog kon draaien, ze zei 'in de verloskunde is niets onmogelijk' tsja... wat heb ik daaraan :S

Het was inderdaad heeeeeel druk gisteren, maar ik ga elk jaar naar de hhb dus ik weet wat ik mezelf aandoe haha :p
    t was ook wel leuk, maar ga daar meer met n vriendin heen als jaarlijks uitje dan dat ik echt helemaal los ga om te shoppen, dat doe ik liever in alle rust ;)
    wel heb ik een heerlijke fles alcoholvrije prosecco gekocht, dus gisteren na een lange dag lekker met de voetjes omhoog genoten van een glasje wijn :D was er zo gelukkig mee :p

16. annelie566

Ahhh lekker! Hier staat nog een mooie fles wijn die we 6 weken lang in een backpack hebben rondgesjouwd door Afrika en Azië, voor speciale gelegenheden. Zeker wel dat die open gaat straks dus:D
    Maar fijn dat je het leuk hebt gehad, hield je het een beetje vol?
    En lekker vaag antwoord idd, hier zei ze dat ik ervan uit kon gaan dat ie niet meer zou draaien.

Geen nieuws met m'n moeder. Ze heeft ook koorts nu dus er zit ergens een ontsteking maar ze weten niet waar en starten dus ook geen behandeling. Dus echt achteruit gaat t niet maar beter wordt t ook niet. T schiet niet op zo. Misschien dat ze nog een derde keer open gemaakt wordt.

17. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.391
    113
    Helaas slecht nieuws hier. Vandaag opgenomen ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en eiwitten in urine. Pre eclampsie dus. Moet sowieso 1,5 week blijven en ga iig niet het ziekenhuis uit voor ik bevallen ben...

18. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anan wat balen zeg! Had je ergens last van(naast dat vage geborrel in je buik) of kwam het er met de "routine-controle"uit? Veel sterkte en hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!!

Annelie sterkte weer met je moeder!

Lisl wat leuk dat je op de 9 mndnbeurs bent geweest, je zal idd wel moe geweest zijn!

Tibo wat leuk dat er al haren te zien waren!! Wist niet dat ze zoiets ook op een echo konden zien, gaaf hoor!

Hier gisteren over de hele dag, avond, nacht lichte menstruatieachtige krampen gehad, vandaag ff urine inleveren bij de hap.. kleintje blijf je nog even zitten alsjeblieft.. mama gaat dit weekend jouw kleertjes wassen en jouw kamertje is bijna (maar nog niet helemaal ;)) af.. ;) ?!

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Anan, wat schrikken! Maar ze houden je nu iig oed in de gaten! Hopelijk valt t in het ziekenhuis liggen mee!

Zahra, ik heb ook veel last an menstuatie achtige krampen, volgens de gyn heeft het met t indalen te maken! Maar t kan nooit kwaad om urine te laten testen natuurlijk! Hopelijk is t niets!

Giter bruiloft gehad van vrienden, we waren er smorgens al bij, super leuke maar onwijs lange dag... Pff, k was om half 12 gisteravond helemaal gesloopt. Alles deed zeer.. Gelukkig ging ml zo mee naar huis.. :)

Nog nieuws over je moede Annelie?

Fijn weekend dames!

20. annelie566

Anan, schrikken zeg! Gelukkig ben je in het zh in goede handen. Beter daar, waar ze alles goed controleren. Kom je de dag een beetje door? Hoeveel weken was jij nu?

Die krampen heb ik ook, soms gaan ze ook over op m'n rug en het voelt inderdaad als menstruatiekramp. Gisteren moest ik ze zelfs een beetje wegzuchten maar uiteindelijk werd het minder met een kruik. Maar bij mij is hij al volledig ingedaald dus wat het dan kan zijn?

Wel leuk een bruiloft! Nu ik zelf getrouwd ben hb ik toch ook wel zin om bruiloften af te gaan.. Maar ik zie het hier de eerste jaren nog niet gebeuren bij vrienden of familie, helaas:p fijn dat je een leuke dag/avond hebt gehad. Vandaag maar lekker uitrusten dus.

Waggelen jullie ook zo? Ik ben net moeder eend;)

Deel Deze Pagina