Ik merk dat ik dat soms een beetje doe, dat waggelen. Haha.. Lach mezelf ook gewoon uit dan. Haha.. Ach, hoort er allemaal bij..
jaaa... de krampen, wel fijn om te zien dat iedereen t heeft maar wat het is...?? geen idee Hoe gaat het nu met je moeder Annelie? Vervelend dat je opgenomen bent Anan... zeker omdat je nog wel een tijdje moet blijven daar gatsie Gisteren ben ik verrast met een babyshower, echt superleuk! helemaal verwend nu weer tijd om nieuwe wasjes te draaien dus bijna 35 weken! t gaat snel ineens, over twee weken zou ze al kunnen komen! nog 1 weekje werken en dan lekker met verlof, daar zie ik zo naar uit! Hoop in mn verlof een nieuwe baan te vinden per september, dan neem ik lekker vanaf juli al ontslag en kan ik veel tijd met de kleine doorbrengen, zou heerlijk zijn! fingers crossed
Wat leuk Lisl! Goed verwend dus? Jij bent dus ook op zoek naar een nieuwe baan, ik ook en ik hoop ook in september weer te kunnen beginnen. Hier nu even schoonmaken zodat ik vanmiddag lekker kan uitrusten en misschien zelfs wel een boek kan lezen, als ik de concentratie kan vinden. Gaat de laatste tijd wat lastig, ben snel afgeleid zeg maar. Maarja, ik moet mezelf nog even bezig houden. Kan zo zijn dat hij er over 3,5 week al is maar het kan ook nog wel 7 weken(dat hoop ik toch niet) duren. Ben ook zo moe als wat. Maakt niet uit hoeveel ik slaap per nacht, ik word gewoon weer energieloos wakker. Maar volgens mij hoort dat ook een beetje bij de laatste weekjes. Ik ben gisteren bij mijn moeder geweest, ze was wel redelijk helder maar ik schrok wel hoe slecht ze eruit zag. Ook heel erg opgeblazen door alle medicatie denk ik. Ze dacht dat ik jarig was(ben ik woensdag) dus zover zat ze er niet van af. Ze vroeg nog wat ik wilde hebben op mn verjaardag haha. Het gaat wel iets beter, zeker in vergelijking met na de vorige operatie maar het gaat heel erg langzaam. Ze krijgt nog wel zuurstof via een masker. Eerst had ze via zo'n apparaat met kabels maar die had ze uit haar lichaam getrokken. Ze is nog wel wat warrig maar soms dus ook wel helder. Mijn vader vertelde ook dat de effecten op die van LSD lijken. Al met al gaat het dus wel wat beter, gelukkig maar zal ze nog wel een hele periode onder de pannen zijn. We hopen dat ze vanaf nu wel wat sneller zal herstellen.
hier ook gewaggel hihi annelie fijn dat je moeder haar heldere momenten heeft moet ze nog weer onder het mes? lijkt me erg naar allemaal .... hier vanmorgen teveel gedaan al ... wc's gedaan, was opgeruimd, bed zl verschoont, aanrecht aan kant gemaakt, stofgezogen en wil nog kolfspulletjes uitkoken en kruiken testen hydrofielen zitte weer in de machine had ze al gewassen maar voor de thuisbevalling moeten er 10 gewassen gedroogd en gestreken in een zak. en dat alles achter elkaar zodat het zo steriel mogelijk blijft woensdag maar even de klossen en ondersteek ophalen komt wel heel dichtbij zo!!
Hier gaat het bed op bierkratten. We hebben een heel groot en laag bed en klossen passen er niet onder. Nu zou ik lezen, ben ik mn ereader kwijt. Hele huis al doorzocht...beetje jammer weer
jammer annelie ons vorige bed stond ook op bierkratten opstapje ernaast en het ging prima hoewel ik het eerst wel eng vond zo hoog :O
gelukkig dat het iets beter gaat met je moeder Annelie, nu hopen op een stijgende lijn! Ik hoop inderdaad per september iets te vinden, ik heb wel een vaste baan hoor maar ben er een beetje uitgekeken, wel een luxepositie om vanuit te solliciteren De nesteldrang slaat al lekker toe zie ik Sanne Ik ben gister ook bezig geweest om van alles schoon te maken en op te ruimen, voelt zo fijn als het gedaan is! Ook al ben je daarna echt helemaal kapot, t geeft wel voldoening Binnenkort ga ik ook maar eens naar de thuiszorgwinkel voor de klossen, lijkt me heel eng om het bed zo hoog te hebben.. ben ook bang dat het wiebelig wordt ofzo t zal vast wel wennen uiteindelijk en het is nodig voor de kraamzorg dus we doen het maar hoop dat je snel je e-reader weer vindt Annelie, ben m ook wel eens kwijt geweest, heel irritant zeker als je steeds minder kan is het wel fijn om gewoon lekker met een boekje op de bank te kunnen kruipen
Nesteldrang.. heel herkenbaar. Haha.. Ben echt een grote opruiming aan het houden, en elke dag iets poetsen.. ik moet wel mee uit kijken, met mn bekken. Merk t meteen als ik teveel doe.. Van vrienden hadden we een bon voor fotoshoot gehad, deze hebben we in 2e gesplitst, nu een paar foto's en straks een new born shoot.. wil even 2 foto's met jullie delen.. Bekijk bijlage 380189 Bekijk bijlage 380190
Mooie foto's tibo! Denk dat de newborn shoot vast ook mooi wordt! Hier de wieg opgezet en nu nog even de dekentjes en lakentjes voor de wieg in de was. Ik wil de baby zoooo graag knuffelen en vasthouden nu! Duurt lang haha. Word een beetje ongeduldig nu..
wauw tibo, wat een mooie foto's! hier ook steeds nieuwsgieriger naar de baby maar hij mag nog wel lekker even blijven zitten bij zl vond ik het gek om niet te weten wanneer hij kwam maar nu vind km het vooral onhandig en niet praktisch haha ik word steeds nieuwsgieriger maar vind het ook gezellig en bijzonder mijn buik hij mag wel tot 38.5 a 39 weken blijven zitten nog even genieten van deze laatste zwangerschap ♡♡♡
wauw mooie foto's tibo! Vind vooral die je nu als avatar hebt supervet, heel stoer! Ben ook zo nieuwsgierig naar de kleine.. ze mag blijven zitten tot ze er klaar voor is maar ik kan niet wachten om haar vast te houden <3 ben ook wel een beetje zenuwachtig voor de bevallig maar dat kan ik nu eenmaal toch niet tegenhouden dus ik probeer er maar zo nuchter mogelijk onder te zijn
hoi meiden, zijn jullie ook zo moe? Ik slaap vanaf half elf tot negen uur, slaap `s middags twee uurtjes en om half negen val ik zo wat om van de slaap. Door die moeheid heb ik nergens zin in. Het huishouden en koken etc kan me allemaal gestolen worden. Ik heb ook geen last van nesteldrang tot ergernis van manlief. Die had gehoopt dat ik 3 keer per dag stond te poetsen haha. Verder nergens last van. Hoor vaak pijn in de rug en maagzuur maar dat heb ik niet. Ben vanavond voor het eerst wel bijna flauwgevallen. Maar was ook wel een beetje mijn eigen schuld. Ik stond te snel op dus viel een paar sec weg. Maar het aftellen is zo zuur! Ben iedere dag aan het wegstrepen..
Hey esstur, Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal aan het aftellen bent als het je zo veel energie kost! De moeheid die jij beschrijft herken ik zelf helemaal niet, ik weet niet of anderen dat wel herkennen? Als ik het zo lees is het misschien wel verstandig om even voor de zekerheid je ijzergehalte/bloeddruk te laten meten, zeker als je ook bijna flauwvalt Misschien hoort het ook wel bij de zwangerschap hoor, maar liever een keer teveel langs de arts dan een keer te weinig vind ik zelf altijd
Ik ben ook wel vermoeider als normaal, maar probeer overdag niet te slapen mdat ik anders bang ben dat ik snachts wakker lig. Hoort erbij denk ik.. Verder doet mn buik echt zeer, die s zo gevoelig, als ik opsta, buk enz.. Denk gewoon bandenpijn ofzo.. Maar niet heel erg fijn..:s Verder lekker rustigbaan en genieten van mn verlof!
Net weer controle gehad, alles goed. Maandag liggingsecho. Hebben jullie die al gehad? Kijken ze dan ook hoe de groei van t kindje is of niet? Met een eventuele schatting naar gewicht enz? Of echt alleen ligging en vruchtwater meting. Voel me een beetje schuldig naar ml toe.. De komende 5 dagen is t carnaval hier, normaal zijn wij allebei van die fanatiekelingen, ik nu natuurlijk niet, pff, moet er niet aan denken. Ml zegt wel dat ie t niet erg vind dat ie 'bijna' niet kan drinken en savonds op stap kan (ik vind t niet zo'n fijn idee dat ik hem dan savonds niet zou kunnen bereiken, ookal zou ie dan niet drinken, als ie geen bereik heeft of hoort zn telefoon niet). Merk dat ie t wel jammer vind..
Tibo tsja ... het is niet anders toch ... Neem aan dat hij graag fit bij de bevalling wil zijn Hier heeft ml volgende week vrijdag een concert. Dan wordt het ook een cola avondje voor hem. En een vriend staat stand by om hem op te halen indien nodig. Je weet maar nooit Hier vandaag met een ontzettend rauwe keel opgestaan Het jeukt en doet zeer en ik moet steeds hoesten Wordt er gek van Heb nu maar tijmsiroop in huis gehaald Is zo'n beetje het enige wat je mag tijdens de zw schap volgens mij Hopelijk is het snel weg en slaat het niet om in niet griep
annelie hoe is het met je moeder? laatste weekjes nu dames! miss wel laatste dagen ... ik zie mijn banner binna op 36 weken staan :O en nog minder dan 30 dagen te gaan gaat snel nu ineens! controle was goed gister ik mag maandag weer
hoofdje ligt beneden en hij ligt al in mijn bekken maar nog niet vast is al iets ingedaald dus ik hoop dat ik de eerste 2 cm weer kado krijg we zullen het zien!