Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Jee! gaat snel. Ben benieuwd wanneer de eerste bevalt dames.

Hier woensdag pas weer controle. Hopelijk dan wel elke week, nu zat er weer 3 weken tussen en dat vind ik gewoon teveel met die hoge bloeddruk. Volgende keer trek ik mn mond dus wel open.

Hier gisteren 2 gaslekken in huis gevonden.Woningbouw belt natuurlijk weer niet terug en mijn man is daar ook niet zo pro actief in. Dus nu heb ik ze zelf maar een beetje boos gebeld. Joehoe, gaslekken! moet toch zo snel mogelijk gemaakt worden lijkt me. Je kan met een pasgeboren baby ook het gas niet afsluiten, veels te koud. Dus ik heb maar even overdreven en gezegd dat ik elk moment kan bevallen. Nu word ik straks teruggebeld dus hopelijk zetten ze er wat vaart achter...

Met mn moeder gaat het langzaam wat beter, gelukkig. Ze mag nu van de IC af dus dat is fijn. Hopelijk zet het nu door!

En woensdag ben ik 24 jaar geworden. Mn vader kwam aanzetten met de luiertas die ik graag wilde, de schat. Want ik weet dat hij een hekel aan winkelen heeft en al helemaal aan dat soort winkels;)

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aah lief van je vader Annelie! En gefeliciteerd nog!
    Fijn dat t angzaam aan wat beter gaat met je moeder, van de ic af klinkt iig al veel fijner..

Die gaslekken, nou daar zou ik ook niet blij mee zijn. Hopelijk wordt t snel opgelost.

3. annelie566

Ja heel fijn! Al vind ik het nog steeds heel naar dat ze haar kleinkind straks niet meteen kan zien. Want zij mag niet weg en ik sta denk ik niet te springen op een autotochtje in mn kraamweek:( Maar goed, is niet anders he.

Een installatiebedrijf gaat nu contact met me opnemen...hopelijk vandaag nog! Heb nu de cv maar uitgezet en alle ramen open. Steenkoud hier:$
    Had nog wel even de verloskundige gebeld en die zei dat het voor de baby geen kwaad kan.

4. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    Gefeliciteerd met je verjaardag Annelie!
    Hopelijk wordt t gas snel opgelost, hoop inderdaad dat ze vandaag contact met je opnemen anders heb je kans dat ze wachten tot na t weekend en dat lijkt me helemaal a-relaxed... :S
    Bij mijn verloskundige doen ze geen liggingsecho Tibo.. vind ik wel jammer want een kijkje naar binnen is altijd leuk ;)

Bizar hoe snel het gaat nu... bijna 36 weken ook en vind t heel gek om te bedenken dat ze er over 1,5 week al zou kunnen zijn... ook pas over 6 weken natuurlijk :p
    Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling, misschien moet ik ook maar niet meer naar die bevallingsprogramma's kijken op TLC haha ;)

zometeen nog 2 uurtjes werken en dan verlof!! heerlijk :D

5. annelie566

Haha ik word altijd vreselijk jaloers van dat programma ;) dan wil ik mijn baby ook! Ik hoop nog steeds op een bevalling met 38,5 week.

Ze belden net dat ze maandag willen komen. Moet de ramen maar open zetten en t gas uit. Ja hallo, het is februari! En hoe moeten we dan douchen en koken? Dacht het dus niet he.. Nu gaan ze er weer achteraan waarschijnlijk omdat ze zelf ook wel weten dat het belachelijk is.

6. annelie566

M'n vader belde net.. Ze is weer open gemaakt, weer terug bij af. Ik snap t niet, ging juist zo goed. Verdorie zeg!

7. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    ah nee :( ging net de goede kant op...
    sterkte Annelie, hopen op een goede afloop...

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    sterkte annelie!
    wat naar dat het zo ineens kan omslaan :(

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Sterkte Annelie! Wat erg! Hopelijk knapt ze snel weer wat op!

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    pfff hier keelpijn hoofdpijn en kaakpijn ...
    bah niks aan!
    zl gaat logeren vandaag bij opa en oma
    en morgenvroeg naar de dierentuin in dl met ze
    erna slaapt hij nog daar
    dus kunnen we even bijtanken
    hopelijk ben ik er snel vanaf

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier ook al flink verkouden en keelpijn.. Hoop dat t snel over is.
    Verder nog steeds erg gevoelige buik en regelmatig menstruatiekrampjes..

Ben zo benieuwd, kan nog maar een week duren.. Maar ook nog 6 ;)

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ja spannend he tibo
    dat we niet weten wanneer het gaat gebeuren
    toch heb ik het idee dat we eerder weer vader en moeder worden dan de 40 weken

hier een redelijke nacht gehad
    zl was logeren dus daar werd ik niet wakker van
    wel van mn eigen gesnurk .... tot tig keer toe!
    dus wat dat betreft een slechte nacht
    maar volgens mij is het ergste nu geweest
    en ga ik nu weer aan de beterende hand

annelie hoe is het met je moeder?

13. annelie566

Nog geen verandering.. Zal straks wel weer meer horen.

Poe, hier ook slechte nacht. Had op een gegeven moment ook heel erg krampen. Wat voorwerk volgens mij! Ik denk hier nog 3 weken.. Is mijn gevoel. En dat gaat best snel..
    Man wordt nu ook wat zenuwachtig volgens mij.. En ik begin nu wat meer na te denken over de bevalling en de kraamzorg. Hou r dus echt niet van als mensen in m'n kastjes lopen te snuffelen en ik hou ook niet van teveel mensen om me heen, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    grappig hoe we daarin verschillen annelie
    mij maakt het echt niks uit
    bij zl hadden we ene reservesleutel verstopt id voortuin
    zo kon de kraam zelf naar binnen
    en ze maakte ons elke morgen wakker :)
    erna een lekker ontbijtje en relaxed douchen
    heerlijk vond ik dat
    maar nu zl al 2.5 is zal het toch anders zij
    hoewel we dan miss wel met zn allen in bed liggen smorgens

hopelijk hoor je snel meer annelie

15. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    ik zie daar ook een beetje tegenop hoor, een vreemde in je huis de hele tijd.. aan de andere kant is de hulp wel prettig maar het liefste leef ik dan gewoon in m'n eigen coconnetje :)
    we gaan t wel zien over een paar weken, misschien valt t allemaal hartstikke mee :D

vandaag de eerste dag van m'n verlof! heerlijk even 18 weken niets :D zo maar eens toegeven aan m'n nesteldrang en lekker even schoonmaken en opruimen, voor zolang het gaat qua energie ;)

16. annelie566

Lekker, geniet ervan Lisl! Hier ook aan de opruim en dan straks lekker uitrusten. M'n man heeft onze bank uitgeklapt(je kan m uitklappen als een gigantische lounge hoek) dus nu heb ik een heerlijk plekje voor de tv! Rechtop zitten voelt echt niet prettig, voel de baby zo hoog terwijl hij wel is ingedaald?!

Ik heb er zoveel zin in, en aan de andere kant kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat er over misschien wel 2/3 weekenden een baby'tje bij is of uberhaupt dat ik een baby van 3 kilo, minstens, in mn buik heb zitten nu( ondanks dat ik hem wel voel). Hebben jullie dat ook? Voel me er best schuldig over. En andere momenten kan ik het me juist wel weer voorstellen..

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Heb ik ook annelie, tis zo onwerkelijk allemaal! Zo raar.. Haha. En t komt nu ook wel echt dichtbij.. Spannend allemaal.
    Hier zit de baby ook nog steeds erg hoog.
    Straks liggingsecho, ben benieuwd of ze dan ook wat zeggen over grootte en/of gewicht.

Lekker uitrusten allemaal nu! Ben zo benieuwd wanneer t gaat beginnen bij iedereen!

Ik had dr een tpoic over geopend ja, over de kraamzorg in huis.. Vind dat ook wel spannend! Hoop gewoon dat t iemand is waar we een klik mee hebben.

18. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    ik kwam net inderdaad je topic tegen tibo :)
    t zal inderdaad wel goed komen maar je weet nooit wie t is enzo..
    spannend de liggingsecho! vind het jammer dat mijn vk dat niet doet :(

met rechtop zitten heb ik ook moeite hoor Annelie.. ik ben zelf niet zo groot dus ik denk dat de ruimte binnen gewoon op is :) nog heel even en ze mag eruit en dan heeft ze alle ruimte om te groeien ;)

morgen weer controle bij de vk en dan vanaf nu elke week, fijn om elke week even weer bevestiging te hebben!

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    het is idd spannend dames!
    hier gezonde spanning ook
    maar maak me niet naar erom ofzo
    als het goed is krijgen we dezelfde kraam als bij zl
    en die is goed bevallen toen
    ben er denk ik wel makkelijk in als ik jullie zo lees ;)
    maakt me niet zoveel uit een vreemde in huis
    althans niet in de kraamweek

ben erg benieuwd wanneer het gaat beginnen!
    kunnen we een lijstje maken wie als eerste moet bevallen?
    helaas is onze laptol stuk dus ik doe al maanden alles oo mijn telefoon
    een lijstje maken gaat lastig

Sanne2011 : UD 28 maart 2014 --> jongen

Zoiets een idee?

20. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    omgeving Zoetermeer
    als nou dan steeds de volgende de UD van de vorigen erbij zet en het aanvult met zichzelf?
    zo iets:

Sanne2011 : UD 28 maart 2014 --> jongen
    lisl: UD 1 april 2014 --> meisje

als je jezelf op de goede plek er tussen zet met de UD dan klopt het lijstje vanzelf :D

Deel Deze Pagina