Sanne2011 : UD 28 maart 2014 --> jongen Tibo: UD 31 maart 2014 --> jongen lisl: UD 1 april 2014 --> meisje Liggings echo was goed! Hij wordt nu op 3200 geschat, als iezo doorgroeid dan wordt t een flinke jongen denk ik..m
wauw tibo netjes hoor groei echo's kloppen niet altijd he maar als het klopt en je loopt door tot 40 weken dan kan er nog ongeveer 1 kg bijkomen komt goed ... maak je niet naar zegt niks over de bevalling sommige vrouwen met kleinde babys en hebben horror bevalling terwijl vrouwen met grote baby's het heel soepel af kunnen gaan hier was zl 3810 gram dus ook niet klein en dat verliep prima
Ja ik weet dat t een schatting is.. Ben heel benieuwd! Mn nichtje woog maar 1750 bij de geboorte, dus ben allang blij als ie gewoon lekker gemiddeld is.
fijn dat de echo goed was tibo! En met bevallen komt het vast wel goed wat Sanne zegt een gezonde, stevige, hollandse jongen Vanochtend bij de vk was ook alles prima weer, ze is inderdaad helemaal ingedaald en ligt met haar hoofd in het bekken gisteren vond ze het nodig om zich uit te rekken en dat heb ik gevoeld, een flinke trap tegen m'n ribben en een kopstoot in m'n bekken, buik zit nu helemaal vol nu ze ingedaald is heb ik ook ineens een soort 'flubje' onderaan mn buik, hebben jullie dat ook? alsof mn buik eerst strakker stond en er nu wat huid over is ofzo... hoop dat dat allemaal weer wegtrekt na de bevalling want echt charmant vind ik t niet lekker weer sporten deze zomer! heb er zin in
Ze bleek met 34 weken toch wel heel klein te zijn, dus wekelijks controle, met 37 en nog iets bleek ze weinig vruchtwater te hebben en is besloten in te leiden, met 38 weken geboren, later bleek dat de placenta vanaf 32 weken nog maar voor een aantal procent werkte.. Kleine uk was t, maar ze heeft t goed ingehaald!
Ik heb dat heel de zwangerschap gehad, boven is mn buik helemaal strak, onder altijd een flubje er over gehad, alsof mn eigen vetjes daar nog op zitten, want dat was altijd een probleemgebied bij mij. Haha.. Ik krijg af en toe wel hard een trap tegen mn ribben, voelt heel vervelend soms..
mijn eigen vetjes waren naar m'n rug geduwd haha, was zo blij dat t even leek alsof m'n buik normaal was wel heftig dat de placenta niet zo goed werkte...gelukkig toch voldoende voor de baby om het te halen lijkt me wel vreemd, zo'n klein ukje aan het eind van de zwangerschap, alle kleertjes te groot natuurlijk Ik vind het zo'n gek idee dat er over een paar weken een baby is.. ben je net gewend aan het zwanger zijn, komt er weer een nieuwe fase aan de ene kant kan ik echt niet wachten, aan de andere kant vind ik het ook wel heel erg spannend!
Weet iemand eigenlijk hoe het met Sammie gaat? Bedacht me vandaag dat ik al een tijdje geen berichtjes meer van haar voorbij zie komen, hoop dat alles goed gaat...
geen idee hoe het met sammie is hier ook een flinke jongen en de 2de is vaak groter en zwaarder zeggen ze en zeker als het weer hetzelfde geslacht is ligt er natuurlijk wel aan of hij op t zelfde termijn geboren wordt spannend weer!! ja he hier ook helemaal ons leven ingericht op 1 kindje straks een 2de erbij ben zo benieuwd! vriendin vond van 1 naar 2 een grotere overgang dan van 0 naar 1 maar ik hoor ook het tegenovergestelde ik ben benieuwd
Ik weet het niet Sanne, je zult het straks wel ervaren! Al denk ik dat de overstap van 1 naar 2 kleiner is. Hier de hele nacht buik en rugkramp gehad! Jeetje zeg, voelt aardig pijnlijk en dit is nog niet eens het echte werk. Morgen weer controle. Zou vandaag maar dat is verplaatst..
ah wat irritant zeg Annelie, jammer dat je vandaag nog niet op controle kan dan kon je gelijk vragen waar het door komt en wat je ertegen kan doen...
vervelend annelie klinkt als voorweeen tip : als je warm gaat douchen en het zakt af dan waren het voorweeen als het doorzet is het begonnen althans ... zegt men
Ja denk ook voorweeen. Vervelende is dat ik daar nog wel 4 weken mee kan rondlopen, zegt natuurlijk niks over de bevaldatum. Ik ga morgen wel vragen/eisen dat ze me niet langer dan 41 weken rond laten lopen. Zie ik totaal niet zitten met een bloeddruk die steeds schommelt en het is ook gewoon niet nodig, heeft geen toegevoegde waarde voor de baby om langer dan 41 weken door te lopen. Zag op de site van het ziekenhuis hier dat je vanaf 41 weken kan worden ingeleid en aangezien ik toch in het ziekenhuis moet bevallen... Mijn man gaat morgen mee dus ik laat me niet afschepen . Alles is weer rustig nu.
hoe is het met je moeder annelie? hier helaas teveel gedaan vandaag dus nu een zeer beklen rustig aan maar en vanaf vlg week echt geen geote klussen meer krijg ook sneller harde buiken als ik wat gedaan heb idd annelie helaas zeggen de voorweeen niks over wanneer het gaat beginnen bij zl geen enkele voortekenen om 2.00 moest ik plassen en braken mijn vliezen niet heel veel maar het liep langs mijn benen direct erna begonnen lichte weeën elke 6 min en zijn we naar het zh gegaan vanaf 4 uur het echte werk en zijn ze gaan tellen vanuit het zh om 11.33 is hij geboren ♡♡♡ en de laatste 5 cm zijn in 1.5 uur gekomen dus ze verwachten nu een nog veel snellere bevalling
maandag merkte ik ook aan mn bekken dat ik teveel gedaan had, echt vervelend.. heb je eindelijk tijd om alles te doen, werkt je lichaam niet mee lekker rustig aan doen dan maar tot de bevalling Goed dat je man meegaat Annelie, en inderdaad voet bij stuk houden, het is jouw lichaam en bevalling! Als ik zo lees over jouw eerste bevalling Sanne, ben ik zo benieuwd hoe de bevalling zal gaan..!
lisl ja he ik was ook erg benieuwd en nu weer! aan mij mag iedereen alles vertellen hoe horror ook over de bevalling iedereen is anders en elke bevalling verloopt anders ik teken voor nog zo'n bevalling alle vk zeggen dat het erg snel was in 7 uur tijd en ik zei 15 min later al dat ik dat nog wel een keer zou kunnen hoop op een thuisbevalling in de nacht en dat zl smorgens naar zn broertje kan komen kijken ben erg benieuwd! heb er zowaar zin in haha maar vind mijn buik ook nog erg gezellig dus een beetje dubbel zeker omdat dit de laatste ze schap is
Ik zag jullie bezorgdheid dames, maar hier gaat t goed! Ben nog erg druk met de studie voor gastouder, vandaag ook weer een stagedag gehad. Morgen examens en vrijdag ook een schooldag. Dan is het weer wat rustiger en kan ik me meer gaan focussen op de baby. Ik heb nog geen kleertjes aangeraakt dus dat wordt wel tijd.. Bij dochter ben ik met 41.3 bevallen. 's avonds had ik een klein beetje roze bloed verlies, denk de slijmprop ofzo. Om een uur of 02 's nachts had ik teveel pijn dat in bed liggen echt vreselijk was. Dus de hele nacht een beetje op de bank gehangen met mn laptop. De weeen werden niet minder, wel iets sterker maar of het echt begonnen was daar twijfeldn we over. Omdat ik die dag naar het ZH moest voor controle en we niet wisten of het nou wel of niet was begonnen hebben we de VK gebeld, die kwam langs en toen zat ik al op 5 cm om 11 uur. Toen nog een paar uur gedouchd en om 1630 is ze toen geboren. Uiteindelijk kwam de placenta niet en moest ik alsnog met spoed naar het ZH dus dat was minder, maar de bevalling ging super verder. Nu dus verplicht in het ZH vanwege de placenta bij dochter. ik lees trouwens wel af en toe mee, maar heb het gewoon te druk om te reageren.
Fijn dat t goed gaat Sammie! Was nog even sannend dan, door de placenta. Hopelijk gaat dat nu iets voorspoediger. Op dit moment ben ik ook niet meer echt bang voor de bevalling, ik laat t gewoon op me af komen.. Ik weet toch niet hoe t gaat voelen en hoe t gaat lopen. Ben alleen heel benieuwd wanneer en hoe t gaat beginnen. Denk elke keer dat ik weeen niet ga herkennen, maar volgens mij kan dat bijna niet.
tibo die herken je wel regelmatig terugkomend pijnlijk gevoel althans dat had ik hier heeft zl vandaga al 3x gespuugd zo sneu! zo ineens ... best jammer want we zouden naar een indoor speeltuin of kinderboerderij gaan naja morgenvroeg maar even kijken hoe of wat hij eet wel maar wil verder alleen tv kijken vijd het wel prima voor een keer ... kan ik ook rustig aan doen vanavond taart maken en straks appelflappen bakken hmmmm ....