Oooh ik heb zo'n nestel en poets drang.. Heb echt weer veel te veel gedaan vandaag. Au.. Had ik dat anders maar.. Ben niet zo'n poetser. Haha.. Woensdag moet onze poes gesteriliseert worden, ml brengt dr weg.. Ik kan dat nu niet. Loop al te janken als ik dr aan denk.. Terwijl t niets voorsteld, we gaan al zo lang naar deze dierenarts, heb er alle vertrouwen in.. Maar vind t zo zielig om dr daar achter te laten..
Och arme poes. Gelukkig is het voor katten wel een redelijke routine behandeling toch? Maar goed verwennen als ze weer thuis komt! Kun je haar dezelfde dag nog ophalen? Het is wel zielig hoor. Vorig jaar ons konijn laten helpen. Arme ziel, mochten we hem smiddags ophalen. Zat hij helemaal zielig in de couveuse en elke keer als hij probeerde op te staan viel ie om. Was twee dagen heel zielig en toen was alles weer goed haha maar m'n hart brak.
sneu he tibo als er wat met je beestje is annelie wat voor huispak heb gekocht? ben benieuwd .. zoek er ook nog 1 liefst 1 die ook makkelijk is voor de bv controle was goed baby ligt nog niet ingedaald maar kan zo in een wee gebeuren als de vliezen breken moet ik dus meteen bellen ook al is het snachts en gaan liggen mocht ik ergens zijn mag ik wel eerst naar huis toe dinsdah weer controle spannend wordt het nu toch wel vanmorgen weer geschilderd en ramen gelapt sttaks even zuiger beneden en ml dweilen dan is alles weer schoon
@ Knip, ik heb de knip vooral gehoord. Dat is gewoon een naar geluid. Bij mij werd die tijdens een perswee gezet en dat doet het minst zeer schijnt. Ik voelde daarna wel een soort branderig gevoel net zoals een schaafwond ofzo, dat was best te handelen gelukkig. @ Hechten, ik ben pas 2 uur na de bevalling gehecht en dat deed ondanks de verdoving wel erg zeer omdat alles dan al aan het opzetten is enzo. Ik zag dat 1 dame al bevallen is, gefeliciteerd! Hopelijk mag hij snel mee naar huis
Ja als t goed is kunnen we dr aan t einde van de middag ophalen, als ze goed wakker is daar. Sneu is t ja.. Maar vooral nu t lekker weer wordt moet t wel, dan kan ze lekker naar buiten zonder dat ik straks met een nestje zit.. Fijn dat alles goed was Sanne. Wordt echt spannend nu allemaal. Aah Sammie, dat klinkt niet echt lekker. Die verdovingsspuiten blijken ook niet heel fijn te zijn.. :s
hier gaat alles aardig goed heb last van buikgriep al 9 dagen hem vandaag ontlasting weg moeten brengen naar het ziekenhuis voor onderzoek kan wel een week duren dus morgen controle bij de gynaecoloog dus dan maar even kijken wat we er aan kunnen doen
Poes moet morgen pas naar de dierenarts.. Zielig beestje. Pff, heeeel veel last van maagzuur hier! Bah..
ooow sorry haha harrie in de warrie hier eergisteren ook veel last van maagzuur gehad ook snachts .... toene en rennie genomen en dat hielp meteen
Ik leef op rennies.. Haha. Ze helpen even, maar niet heel lang.. Heb ook vooral snachts last van maagzuur, of als ik honger heb, net voor t eten.
Ik ook en bij mij helpen ze ook niet meer. Tenzij ik ze per 3 tegelijk ga nemen maar dat is ook weer niet de bedoeling. Vooral voor het slapen gaan last van maagzuur hier. Zucht, nog steeds snotverkouden en m'n neus nu helemaal schraal. Iemand nog een goede tip daarvoor? Heb alleen amandelolie in huis en dat helpt echt niks.. Maar geen supermarkt in de buurt dus m'n man zou na het werk iets halen.. Maar wat?
zoutoplossing misschien? alleen denk ik wel pijnlijk als je neus schraal is.. maar met lauw water wat zoutoplossen en dat snuiven, heel goor maar helpt wel. of stomen boven heet water?
Ja ik bedoel voor de schraalheid inderdaad, iets van een bepaalde creme. Zoutoplossing is inderdaad goor maar helpt wel.
ik heb antagel tegen maagzuur dat kun je bij de apotheek kopen en is echt goed spul beter dan rennie heb het ook met de andere zwangerschappen misschien is dat iets voor jullie is ook beter dan rennie voor je maag vandaag weer voor controle geweest volgende week weer terug komen heb nog steeds last van buikgriep krijg er nog steeds niets voor hoop dat we snel iets horen over onderzoek en kijken wat we daar aan kunnen doen
Antagel had ik hier ook maar dat moet je bewaren in de koelkast en ik heb vaak snachts maagzuur. Dan ben ik te lui om naar de keuken te lopen haha..
Dank je.. Ml heeft dr weg gebracht, dierenarts vond t al raar dat ik t niet zelf was.. Maar hij snapte t wel! Haha.. Zielig beestje. Nou t telefoontje afwachten.. Hmm een gewone buikpijn of iets wat iets zou kunnen betekenen? Ben zo benieuwd wie de volgende is! Ml is echt super zenuwachtig, slaapt heel onrustig.. Ik zei al, t kan ook nog 5 weken duren.. Dan krijgt ie t zwaar zo. Haha..
Nee gewoon voorwerk volgens mij. Mijn intuïtie zegt dat het nog wel even duurt haha Wanneer mogen jullie haar weer ophalen? Man hier volgens mij ook wel wat zenuwachtig maar hij heeft er ook veel zin in. Ahhh ik kan niet meer wachten! Duurt laaaang.