Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    tibo sterkte vandaag!
    hoe laat is de operatie?

annelie hoe is het met je moeder?
    voorwerk kan idd weken duren

ik ben ook benieuwd wie de volgende zal zijn!
    ik ben wel allerter op pijntjes .. stom he
    dat had ik bij zl niet zo

baby beweegt goed
    spannend is elke dag weer :)

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ze moest om 10 uur binnen zijn, hoelaat de operatie is weet ik niet precies. Waarschijnlijk belt ie rond 5/6 uur, als ze weer goed wakker is.

Hier is de baby ook nog heel druk! Nog even lekker genieten van de schopjes en bewegingen die niemand anders voelt! :)

Ik baal een beetje van mn buik.. Ik heb altijd al een buikje gehad, vooral onderaan was een probleem gebiedje. Nou is boven mn buik helemaal strak, maar onder hangt echt jog een vet kwab, gewoon overschot, ziet er echt niet uit.. :( Als ik dat voel dan voel ik ook dat op sommige plekken de huid wat dikker lijkt, soort vetplakaat ofzo wat ik dan voel.. Heel raar. Ga daar vrijdag mss toch naar vragen, is echt van de laatste weken, met die fotoshoot met 34 weken was dat nog niet..

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Dat van die buik herken ik wel Tibo. Mijn buik was eerst mooi rond en nu..euhh nou. boven issie strak en beneden hangt er echt zo'n zacht plat kwabje. Ziet er raar uit.
    Ik heb soms ook dat bepaalde plekken op mn buik helemaal gevoelloos zijn.

Ons konijn morgen toch ook maar weer naar de dierenarts. Zn oogje knapt niet op en nu toch maar besloten preventief te beginnen met een bepaalde kuur van 4 weken. Zullen wel 4 weken vol drama worden, want hij wordt altijd helemaal panisch zodra we hem medicatie willen geven. Verheug me er nu al op.
    Hij had eerst prednison in zijn oog en dat was geen probleem maar nu is hij moddervet dus het kan zo niet langer.

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Volgens ml s dat ook vocht in mn buik, hou nou sowieso erg veel vocht vast. Hoe zit t bij jullie met de kilo's nou?
    Ik zat maandag me 37 wkn op 14 kilo.

Tis wa met ie beestjes he, Annelie! Sneu voor jullie konijn, maar preventief beginnen is mss wel goed dan!
    Hopelijk valt t medicate geven mee!

5. annelie566

Pff ja, het is wat. Het is ook echt een kwakkelend beest, er is altijd wel wat.

Ik heb twee weken voor t laatst gewogen en toen zat er 6 kilo aan. Geen idee hoeveel t nu is..

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    6 kilo! Echt netjes!
    Ik ben allamg blij met 14.. Haha. Bij mn zus was t bijna 25 dus ik vind t nog best netjes.. ;)

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Poes is weer thuis, wel heel duf dus die zal heel de avond wel slapen. Maar alles is goed gegaan.. :)

8. annelie566

Mooi dat alles goed is gegaan! Ze knapt vast snel op:)

O yeah m'n man neemt vanuit z'n werk een Magnum met nootjes voor me mee. Ik verheug me er nu al op, ineens vet zin in!!!

Wat voor luieremmer hebben jullie trouwens? Wij wonen in een apartement en de afval emmer beneden openen kost per keer 1,10. Dus elke dag een zak word een dure bezigheid, dus we proppen er meestal meerdere zakken in. Maar ik bedacht me ineens dat we nog geen luieremmer hadden(voor plasluiers, de vieze gaan in een aparte bak en zak buiten) dus misschien hebben jullie nog tips?

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wij hebben een gewone emmer met deksel, niets speciaals. Mn moeder had wel als tip om van die geparfumeerde kleine vuilniszakjes te gebruiken, kun je volgens mij voor een paar cent halen bij wibra of action. Houdt weer wat geurtjes tegen.. ;)

10. annelie566

Ja die heb ik bij de action gekocht voor de zekerheid.

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    fijn tibo dat het is meegevallen

annelie succes met je konijn!

huer nu 12.5 erbij en bijna 38 weken
    vind t ook netjes
    bij zl 23 erbij op t einde
    en de eerste 10 a 15 waren er zo af
    dus ik heb goede hoop

luieremmer hier een diaper champ
    houdt niet alles luchtjes tegen
    want als je draait komt de geur naar boven
    heel kort maar hoor verder zijn we dik tevreden
    wij doen alles erin, poep en plasluiers
    en leveren de zakken bij het kdv
    maar vanaf juli moeten de luiers in de otto / kliko dacht ik
    ik hoop het niet ... Lekker stinken id tuin!

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mijn vingers zijn helemaal stijf en pijnlijk door t vocht.. Vooral smorgens en savonds.. Kan dat kwaad? Herkent iemand anders dat ook..

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    vervelend tibo
    mijn vriendin heeft dat ook
    zou het even aangeven bij de vk
    misschien kunnen ze je bloed druk eens extra testen

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    We moeten vrijdag weer, dan vraag ik t wel even na.

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    alvast succes tibo
    hoe is het me je poes gegaan?

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier nu 13kg aankomen, vind ik ook best netjes :)
    Vandaag weer controle bij de VK, maar ik voel beebje genoeg dus het gaat vast goed.

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Gisteravond was ze echt zielig, viel steeds om en moest overgeven van de narcose. Vanochtend heeft ze nog niet veel veel gedaan, hopelijk heeft ze goed geslapen en gaat t al een stuk beter nou.. Kan me niet herinneren dat de andere katten toen ook zo'n last hadden.. Mja.

Succes met controle vandaag Sammie!
    Hier is de baby ook nog heel druk.

18. annelie566

Ja sneu is dat! Meestal knapt het op dag 3 wel op. Zolang ze maar niet aan de wond zitten.

Hier de hele nacht wakker gelegen, voelde de baby niet. Nu mega hoofdpijn natuurlijk maar de baby voel ik wel weer.

19. lisl

lisl Actief lid

28 jul 2013
    137
    0
    0
    pedagogisch medewerker op de bso
    omgeving Zoetermeer
    dat kwabje onderaan m'n buik heb ik ook, t zou ook goed vocht kunnen zijn ja, nooit over nagedacht eigenlijk...
    ik houd overal vocht vast, maar vooral in m'n voeten, die zijn heel stijf en pijnlijk. m'n bloeddruk was iets gestegen bij de controle maar volgens de verloskundige is dat normaal zo tegen het einde

die zakjes heb ik inderdaad ook van de action, op m'n werk op het kinderdagverblijf gebruiken we ze ook maar daar ruik je toch altijd wel een luierlucht.. logisch ook met 14 luierdragende kids op de groep ;) ben benieuwd hoe dat thuis zal zijn
    ik gooi ze denk ik gewoon in de prullenbak en anders haal ik wel een luieremmer bij de prenatal ofzo :)

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn dat je m nu weer goed voelt Annelie!

Hier zijn de menstruatiekrampjes weer aanwezig.. Ben benieuwd of ze morgen bij de controle iets nieuws te vertellen hebben.
    Doen ze eik altijd ook iets van een inwendig onderzoek zo ver in de zwangerschap of niet?

Deel Deze Pagina