hier nooit gehad tibo pas toen ik me niet goed meer voelde met 39+6 hebben ze gevoeld toen bleek ik al 2 cm te hebben uit het niets
Kom net terug van zh, toch gebeld om de hoofdpijn. Ctg was goed maar urinezuur was te hoog, kan duiden op pre eclampsie. Morgen weer een afspraak en dan gaan ze alles bij langs dus waarschijnlijk ook een echo. Dat is wel fijn, Hooelijk is onze kleine wat meer gegroeid. De groeiachterstand ineens kan ook komen door bloeddruk.
spannend annelie! goed dat je gebeld hebt hoe laat heb je de echo? hier vandaag 38 weken en ineens meer aangekomen maar vermoed vocht want ik eet niet heel anders ofzo zit nu op 14.5 terwijl 2 weken terug dit nog 12.5 was naja ik maa me er maar niet te druk om eind vd week nog maar eens wegen miss valt het dan wel weer mee ....
Ja kwart voor 2. Zal wel lang duren want moet veel onderzoeken.. Hopelijk een beetje goed nieuws! Ik zag vanochtend ineens dat ik 12 kilo ben aangekomen maar ik weet niet meer wanneer ik voor t laatste gewogen heb.. Volgens mij 6 weken geleden. Ga t even nazoeken want toen was ik 7 kilo aangekomen.
Zal vast vocht zijn dan idd.. Wij moeten om 10.00 weer in t zkh zijn.. Ben beniewd! 38 weken al weer! Jeuj! Dat heb je dan toch maar weer gehaald he!
Ja is vast vocht inderdaad. Maar 6 kilo in 3/4 weken is wel veel. Of os dat normaal? Ik leg het straks wel even voor. Jij ook succes straks tibo! Hier nog steeds mega hoofdpijn
valt mee idd Annelie gewoon even voorleggen baby groeit op t einde veel he kun je makkekijk 1 kg per week van aankomen jaaah Tibo zei gister al tegen ml : babys voldragen ben ik goed in haha zit nu op 95 procent zag ik in een app is toch bijna 100 procent! succes met de onderzoeken annelie beter teveel controle dan te weinig ... je moeder nog stabiel? tibo succes in het zh! wij mogen dinsdag weer
Goedemorgen dames! Hoe was het in het zkh tibo? succes vanmiddag Annelie! hoe gaat het met de huisdieren?
Alles was weer goed! Baby s helemaal ingedaald.. Van mij mag ie komen! Haha.. Met poes gaat t wel, ze is normaal heel actief en nu heel rustig, wat ook niet gek s, maar vind t wel sneu. Maar je merkt dat t elke dag een beetje beter gaat.
fijn dat t goed was! Hoop dat poes snel weer de oude is, altijd zo zielig als ze niet zo happy zijn de laatste weken gaan echt het langzaamste vind ik hebben jullie ook dat je bij elk pijntje/krampje denkt "zou het nu komen?" Ga nu even m'n bloeddruk laten meten.. voel me niet helemaal fit, beetje gek voel ik me eigenlijk en dinsdag was het hoger dan normaal dus even kijken of het niet verder gestegen is.. m'n schoonmoeder heeft n meter, lekker makkelijk dus
fijn dat alles goed js tibo! en de poes herstelt zich dus langzaamaan weer ... fijn lisl bij zl keek ik niet op van elk pijntje nu wel ... gek he
net even bloeddruk opgemeten, normaal was het 70/120, dinsdag 80/130 en nu 82/140.. zit even te twijfelen of ik de vk ga bellen of niet tijdens t telefonisch spreekuur, wat denken jullie?
Waarmee meet je? Handmatig is betrouwbaarder dan een elektrische. Maar als het toch spreekuur is kun je altijd bellen als je het niet vertrouwd.
ik voel me altijd zo lastig als ik bel zeker als er dan niets aan de hand is, maar toch gebeld en ik ga zo even langs op de praktijk dan meet ze m'n bloeddruk nog een keertje handmatig
goed dat je gebeld hebt lisl hoge bloeddruk is niet goed idd hier meer vocht merk ik vooral in de handen en benen en voeten
Nou.. Ik weet niet waarom ik langs ben gegaan. Gisteren is me verzekerd dat alles werd nagekeken en deze man heeft niet eens m'n bloeddruk nagekeken. 5 min later stond ik weer buiten. Hij heeft n echo gemaakt maar ik mocht niet meekijken. Van wat ik heb gezien loopt de baby nu 1,5 week achter volgens de metingen. Ben serieus nog nooit zo asociaal ergens behandeld en zie een bevalling daar al helemaal niet meer zitten. Weet ff niet meer wat ik er nou mee moet. De VK zou me later terug bellen.
tsjee zeg annelie wat klinkt dat slecht zeg! zou het zeker aangeven bij je vk en het er niet bij laten zitten echt belachelijk wordt gewoon plaatsvervangend boos!