lekker op tijd lisl en hele dag voor jezelf, heerlijk! hier ml die om 13. uur gaat werken morgen en zl natuurlijk die zn aandacht nodig heeft eens zien wat we morgenvroeg kunnen doen in elk geval wat was vouwen en stofzuigen denk dat ml boven even zuigt en dweild en dan woensdag doen we samen beneden als zl maar het kdv is
lekker om zo de taken een beetje te kunnen verdelen! ml werkt deze week helaas echt heel veel, vandaag tot 22.00 en morgen weer t meeste komt dus toch op mij neer, maar ik doe t lekker rustig aan
Ik heb vandaag de was gedaan en de stofzuiger erdoor gehaald en een beetje opgeruimd. Man doet de wat zwaardere dingen eigenlijk altijd. Nu nog even samen boodschappen doen, anders moet ik morgen alleen ermee sjouwen en de belastingdienst bellen die weer hebben zitten te prutsen. Ze zijn helemaal in de war sinds ik getrouwd ben, allemaal vage rekeningen die niet kloppen. Ik hou eigenlijk alleen vocht vast in m'n vingers. Succes Lisl! Lekker vroeg, is altijd fijn en geniet van je dag voor jezelf! Ik ben wel een beetje zenuwachtig voor woensdag maar hopelijk krijg ik nu wel meer duidelijkheid.
logisch annelie maar idd hopelijk meer duidelijkheid zo zl naar bed brengen en dan met de benen hoog op de bank ow nee... eerst nog een wasje ophangen naja is dat ook weer gebeurd
Hier werkt ml ook veel, heel de week, en om het weekend. Huishoudelijke taken probeer ik dus gewoon nog zelf te doen. Gaat redelijk als ik t verdeel. Vandaag gestofzuidg en gedweild. Stofzuigen gaat wel, daarna moet ik eik stoppen, maar kan t dan niet laten om te dweilen..en dat is echt funest voor mn bekken. Mja.. Morgen maar even rustig aan.
dweilen kan hier echt niet meer ivm bekken en honden krijg ik niet meer id riemen aangezien ze tuigjes om hebben heb momenteem steeds steken in mn vagina sommige zijn best pijnlijk! ook harde buiken waarvan 1 gekke klinkt raar maar die voelde anders dan anders spannend!!!
vannacht naar de huisartsenpost geweest met zl hij was net een zeehond en ontroostbaar het deed me denk ad kroep die hij vorig jaar gehad heeft uiteindelijk geslapen van 1.30 tot 6.30 dus gaaaaap ik hoop dat hij dnel opknapt want zo kan ik niet bevallen natuurlijk
Ahh! Zielig. Wt zeiden ze ervan? Hier heel vast geslapen.. En geen baby dus! Wel veel ooievaars om huis heen... Hmmm.
hij werkt in de verhuur van audio en visuele apparatuur, een hele mond vol maar het is daar of druk, dan maakt hij soms dagen van 16 uur of heel rustig en dan zit hij soms ook een dagje thuis. Nu is het alleen heel druk gelukkig neemt hij straks twee weken vrij als de baby er is! heerlijk met z'n 3tjes <3 bij de vk was alles goed, ben wel benieuwd wanneer het begint! vannacht echt n rare droom gehad dat ik bevallen was maar niemand kwam om te helpen en dat ik ook de baby overal vergat.. helemaal naar wakker geworden gelukkig zit ze er nog in Hoe gaat het nu met je zoontje Sanne? De vk zei vandaag dat je zo rond 10-12 dagen voor de geboorte ineens veel meer energie hebt ook al slaap je dan minder, en dat je minder moe en wazig bent... mmm ben benieuwd!
Aah sneu Sanne! Hoe gaat t nu met m? Ik slaap zooo slecht. Echt niet normaal, ben zo veel wakker snachts. En dan zeggen ze, je moet kou goed uit rusten dat je goed uitgerust de bevalling in gaat.. Tha, ik wil wel, maar mn lijf niet ofzo.. Heel irritant! Fijn dat alles goed was Lisl!
tsja volgens mij gaat niemand uitgerust de bevalling in helaas hoort slecht slapen erbij en als je idd bevallen bent krijg je energie voor 10 althans ik wel zl heeft goed geslapen tot 6.30 en is nu vrolijk ah spelen hij wil alleen niet alles eten ivm zijn keel maar een banaan wilde hij wel en melk en ranja vind vocht het belangrijkste hij heeft al 2x in het zh gelegen voor uitdroging dus dat willen we nu voorkomen zeg maar ml gaat zo naar de buren om te zeggen dat de boom morgen gekapt wordt die in onze voortuin staan ben benieuwd weet dat ze het erg jammer vinden maar ja .. onze tuin, ons koophuis en de boom tast ons huis aan helaas ..
fijn dat hij wel lekker aan het spelen is vocht lijkt mij idd ook t belangrijkste om binnen te krijgen hopelijk knapt hij snel weer helemaal op. hoop dat je buren goed reageren, gaan jullie de rest van de tuin ook gelijk opknappen?
Fijn dat hij aan het spelen is. Vocht is inderdaad het belangrijkst, hij eet wel weer als hij zin heeft maar goed drinken is belangrijk Ik ben wel een beetje jaloers hoor.. Ik wil ook graag een tuin. Lijkt me zo leuk voor ons kindje straks..en in de zomer lekker buiten zitten. Hier smelt je met een beetje zon al helemaal weg, zo warm.
ja eten doet hij nu ook wel weer maar vocht is idd hrt belangrijkste de buren reageerden goed niks ad hand haha voor niks me druk om gemaakt ja we gaan de voortuin aanpakken en achter ook schutting plaatsen, nepgras, voor stenen en bakken
Morgen voor controle hoop zo dat ze zeggen we gaan haar halen kan bijna niet meer lopen van de pijn in me bekken hoe gaat het met de rest hebben jullie ergens last van