fijn dat t goed was Sanne! weer lekker wat te doen de komende tijd in ieder geval rondom het huis wel lekker hoor een tuin met de kleintjes! hoop over een tijdje ook een huisje te vinden met een tuin, deze zomer in ieder geval lekker genieten op het balkon/park/kinderboerderij zin in! Vervelend dat je zo'n pijn hebt in je bekken Ukky.. hier gelukkig niet zoveel last van m'n bekken, hoop dat ze morgen iets hebben van een oplossing
ukky wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! hier nog vrij mobiel hoewel te lang staan hem echt niet meer wordt helaas
Ukky, vervelend zeg! Ik merk t meteen als ik teveel doe, heb nou ook nog veel pijn van gister.. Dus dat moet ik maar echt niet meer doen. Verder rustig hier.. Vanmiddag wel veel harde buiken. Helaas zegt t zo weinig.
ja helaas tibo hier ook steeds vaker harde buiken en afscheiding wordt ook meer momenteel dus soms ga ik snel ff naar de wc om te checken of mijn vliezen niet zijn gebroken
Haha Sanne, je kijkt m er zowat uit Sterkte Ukky hopelijk dient ze zich snel aan! Hier veel venijnige steken onderin, en af en toe echt buikpijn met zon weeg gevoel, maar verder nog niks.
haha sammie ja ik word wel erg nieuwsgierig nu maar hij mag ook nog wel even blijven zitten hoor voel me verder redelijk goed nog gelukkig en vind het stiekem erg gezellig een baby in mn buik te hebben sowieso om zwanger te zijn
Heb t idee dat er nu wel echt voorwerk aan de gang is. Heb vanaf een uur of 3 een soort buik pijn, wisselt elke x een beetje qua gevoel.. Kan t niet echt plaatsen..
spannend tibo! soort harde buiken? zijn ze pijnlijk? zit er regelmaat in? en moet je ze wegpuffen? Hier een cake gebakken net jummmm
Krampen, steken, buikpijn met harde buiken tussen door, nee hoef ze niet weg te puffen. Pijnlijk zijn ze wel een beetje. Zal wel niets betekenen..
spannend tibo hoe dan ook er gebeurd iets! miss ben jij de volgende wel ben benieuwd of er morgen nog iets gaat gebeuren geen idee waarom ik al die maanden 38+5 in mijn hoofd hd
succes annelie!! hoor je dan ook meer over het rare gebeuren vorige week? he jammer tibo maar wie weet levert je het voorwerk al een paar cm op hier zo naar de kapper vanmiddag gaat de boom om zl is bij het kdv die lijkt weer opgeknapt en hij heeft zn logeertas mee je weet het maar nooit haha het is tenslotte wel 38+5 maar mijn voorgevoel dat het nu gaat gebeuren is een beetje weggeëbd
Ik heb geen idee, hoop het! Ben inmiddels alweer wat rustiger maar vrijdag was ik echt woest en dat is volgens mij wel overgekomen, haha. Maar het enige wat me nu interesseerd is of ons kindje nog groeit of niet. Je weet maar nooit Sanne de dag duurt nog lang!
dat klopt annelie dat is ook zeker het belangrijkste maar gek dat ze je eerst ongerust maken zeggen meer onderzoeken te doen en je dan zo weer afwimpelen terwijl je nog ongerust bent gingen ze vandaag een groei echo maken? succes alvast! ja dat is waar de dag is nog lang enerzijds mag het wel, ben zo nieuwsgierig anderzijds vind ik het zwanger zijn heerlijk
Spannend Sanne, je weet maar nooit! Ben benieuwd of ze dan nog iets van onderzoek of echo doen dan, Annelie. En hoe je bleddruk nu is.
ja spannend he tibo de dagen beginnen vrij lang te duren nu kapper zijn we net geweest morgenvroeg gaat zl nog even dan zien we er weer verzorgd uit haha straks even schoonmaken voor ml gaat werken en vanavond even de wc's poetsen hij mag zo langzamerhand wel komen
Helemaal mee eens Sanne! Ik ben zo benieuwd hoe ie dr uit ziet! Maar ook hoe alles gaat lopen en hoe ik t ga vinden allemaal..