Ja hier ook heeel erg maagzuur de laatste dagen.. Rennies niet aan te slepen. Geniet van je bad! Ik ga voor t slapen nog even warm douchen..en sowieso vroeg op bed.voel me ineens mega moe.
zo .... weer een nachtje verder haha zl was om 6 uur al wakker en omdat ml avonddienst had (13.30 tot 22.00) ben ik eruit gegaan meestal nemen we zl dan nog even in bed dan kunnen we een uurtje rekken en dat zonder middagslaapje ik denk dat het aan het licht ligt of hij kan zn energie niet kwijt naja ...van 19 tot 6 is ook 11 uur natuurlijk en hij wordt snachts niet wakker ofzo dus klagen mogen we eigenlijk niet maar dat wordt wat vanaf zondag de klok gaat weer een uur vooruit!! dus dames .... dan hebben we een uur langer de kans om zondag te bevallen maar hoe zit dat dan met de tijd? je zou 2x tussen 2 en 3 kunnen bevallen naja wij niet natuurlijk maar schrijven ze dan als geboortetijd op 2.13 eerste keer of 2.13 tweede keer op? ik denk van niet maar vroeg het me ineens af alles rustig met iedereen? hier naar de kapper met zl strakjes en een kraamkdootje kopen voor de buren iemand nog ideeën? vanavond gaat zl logeren dus morgen kunnen we uitslapen en dan zul je zien dat we gewoon om 7 30 wakker zijn dan ga ik liever bevallen
helaas ... heb echt een zwangerhoofd haha de klok gaat vooruit dus tussen 2 en 3 kan er niemand bevallen en het is later licht
Hahahah nee ik snap er niks van maar in normale toestand ook al niet hoor. In ZA deden ze niet aan de klok verzetten, veel beter en handiger voor mij want ik vergeet dat altijd. Niet bevallen dus. Wel als een beer geslapen, was ik blijkbaar aan toe. Nou vandaag maar weer doorkomen maar ik weet nog niet wat ik ga doen.. Kraamcadeaus.. Eerste of tweede kind? Kleding zou ik niet zo snel doen, is heel persoonlijk. Misschien Sophie de giraf? Een mooi voorleesboek of prentenboek?Babyspeelgoed?
in het voorjaar gaat de klok vooruit (dus een kortere nacht, smorgens langer licht) in het najaar gaat de klok achteruit (langere nacht, smorgens eerder licht) de klok wordt altijd verzet tussen 2 en 3 uur snachts dus als hij vooruit gaat (zoals nu) dan mis je een uur en als hij achteruit gaat dan gaat de klok om 3 uur weer naar 2x dus je hebt dan 2x over het uur van 2 tot 3 uur snachts wat is ZA Annelie? ben je in Zuid Afrika geweest? fijn dat je goed geslapen hebt de dagen duren lang soms he ...
Mooi, ik zal zo eentje posten. Ja ik heb in zuid Afrika gewoond! Ben nu alweer 1,5 jaar in Nederland.
ah okay heb je vast al eens verteld sorry hoor ik ben een zeef ben je daar geboren? hoe ben je weer in Nl verzeild geraakt?
Duidelijk uitleg Sanne, bedankt! Nee zat daar in eerste instantie voor de studie. Eerst aan de oostkust en later met mijn vriend in stellenbosch. En op een gegeven moment moest ik toch een keer afstuderen en zijn we terug gegaan. Maar ik wil graag weer een terug. Misschien in december met de baby? Als de financiën het toelaten. Maar toen ik daar zag miste in Nederland en nu is het andersom, misschien niet het land maar wat we allemaal deden want leuke dingen doen is daar veel meer en goedkoper. Vaak uit eten en rustig 1200 km rijden voor een weekendje weg. Nu vind ik Antwerpen al ver rijden, en dat is maar 4 uur haha. Gaan jullie nog wat doen vandaag? Ik merk dat de dagen vooral lang duren als ik veel met de baby bezig ben. Gekukkig is ml morgen vrij.
Hahaha Sanne, heel gesprek in je eentje! Ik dacht, dat is toch pas volgend weekend! We zijn weer op de hoogte iig! Haha.. Mooie buik foto! T word lekker weer vandaag schijnbaar, denk dat ik lekker buiten ga zitten.. Muziekje aan. Hopelijk duurt de dag niet te lang. Heb redelijk geslapen, maar 3 x wakker gelegen.. Morgen weer controle!
Ik dacht ook dit weekend maar goed om te weten dat t pas volgend weekend is haha gelijk weer op de hoogte wat raar van die gyneacoloog annelie.. je zou toch denken, als iemand zo doet geef m dan geen werk... maarja :S gelukkig is alles goed met de kleine, fijn dat hij toch gegroeid is! straks als hij eruit is groeit hij vast als kool het is inderdaad heerlijk weer vandaag! misschien ga ik vanmiddag ook nog wel even op zoek naar iemand met zon in de tuin om daar te zitten op ons balkon hebben we helaas alleen 's ochtends de zon, maar wel een koele slaapkamer op die manier Ik merk dat ik nu ook sneller last heb van harde buiken en af en toe wat steekjes in m'n schaamstreek, vooral als ze beweegt. harde buiken zijn wel het oefenwerk van de bm volgens mij dus laat maar lekker oefenen
Ik heb ook veel meer last van harde buiken, maar als ik dat zo lees is dat alleen maar goed. Laat maar komen dan dus inderdaad. Nu even de was erin en tegen de tijd dat die klaar is hebben we ook zon op het balkon(zelfde als jullie Lisl, een koele slaapkamer) en dan kan het mooi buiten hangen. Wij hebben sinds deze winter een droger en ik merk dat de energie kosten wel echt omhoog geschoten zijn dus vanaf nu, als het kan, maar weer buiten drogen. De medicatie bij ons konijn lijkt gelukkig aan te slaan. Hij is weer vrolijk en rent het hele appartement door. Mocht ook wel eens, na 4 maanden aanrommelen. Hoe is het met de poes Tibo?
Onze droger s kapot nu, maar vind anddoeken zo hard worden als ze zo drogen niet fijn.. Dus die gaan straks gewoon weer in de droger! Met poes gaat t goed! Na een dag of 3 was ze weer helemaal de oude. Morgen mogen de hechtingen dr uit. Fijn dat t met jullie konijn beter gaat!
Haha ja ik doe vaak even buiten drogen en dan nog even 10 minuutjes in de droger voor de zachtheid Wat ik me afvroeg..is jullie baby ook zo druk? Ik merk de laatste dagen dat de baby echt veel drukker is dan normaal. Zijn trapjes zijn ook pijnlijker en mijn buik is helemaal blauw. Gek he? Hij heeft het vast naar zijn zin
Haha.. Leuk! Je buik blauw ja? Mama mishandeling! Hier is ie met tijden druk, maar de trapjes worden idd steeds gemener! Haha.. Heeft ie bij julle vaak de hik? Mn nichtje had dt heel veel, maar ik heb t naar mijn idee nog niet heel vaak gevoeld..
Ik heb helaas geen droger dus alles gaat aan de lijn Wel heeft mijn schoonmoeder de badcapejes voor de baby even in de droger gedaan want dat lijkt me echt niet fijn op dat huidje, die harde handdoekjes Fijn dat t beter gaat met de diertjes Vorige week is de hond van m'n ouders, en ook een beetje die van mij geopereerd aan een tumor in z'n milt, werd er zo verdrietig van dat t misschien mis kon gaan en je bent al zo instabiel door alle hormonen Gelukkig is t goed gegaan en sterkt hij weer aan Dat je buik helemaal blauw wordt Annelie 0.0 wow dan zal t ook echt wel zeer doen die van mij heeft niet meer zoveel ruimte, dus ik voel vooral geschuifel en geduw maar de trapjes zijn niet meer zo hard als eerst, al hoewel je soms een trap in je ribben krijgt waarvan je uit de stoel vliegt De hik heeft ze niet zo vaak, soms 1x per dag maximaal en soms ook een dag niet. Verschilt volgens mij ook per kind wel hoevaak ze dat hebben, ik vind t maar een rotgevoel t is net alsof je zelf de hik hebt en daar heb ik echt een hekel aan!
goedemiddag hier vaak de hik! bijna dagelijks en soms vaker zl had dit ook dan zijn ze te gulzig geweest met het drinken ban her vruchtwater autch annelie klinkt pijnlijk! letterlijk blauw? hier wel savonds een hele drukke baby de laatste dagen gister gewoog hij ook erg veel en toen voelde ik dat ook erg goed van binnen als ik steken heb van ons dan ook vaak savonds lisl wat sneu van de hond hier is 1.5 jaar geleden de milt verwijderd bij onze hond hij had een tumor yer grote van een voetbal in zij milt en zonder kunnen ze prima leven alles is weer goed gekomen maar sneu is het wel