Inderdaad die trapjes/porren tussen de ribben..kreeg laatst zo'n harde por dat zelfs mn man er van schrok haha. maar he, beter een druk babytje dan een rustig babytje dus ik ben heel tevreden. Verloskundige zei gisteren ook dat ze zich nooit zorgen maken om drukke babytjes, want dat is een teken dat ze het nog goed naar hun zin hebben. Die van ons heeft volgens mij weinig de hik of tenminste niet dat ik het voel. Heb maar een paar keer in de zw gedacht dat hij de hik had. Zal vast wel iedere dag maar dan voel ik het niet heb de balkondeur nu open staan zodat de mormels naar buiten kunnen maar ze durven niet, sufferds. Ik hoop dat het waar is dat je voor de bevalling energie krijgt want ik heb energie voor 10
Jemig Sanne. Ik zie nu je banner dat het nog maar 8!!!! dagen is tot je UD. Gaat echt mega snel ineens
Dan duurt t bij mij nog wel even denk, ik kom echt niet vooruit.. Totaal energeloos! Jaa t komt echt allemaal dichtbij nu! Spannend!
haha hier ook wel energie maar of dat wat zegt vanmiddag 1.5 uur geslapen en erna op visite geweest zl lekker id tuin daar gespeeld en wordt zo opgehaald door oma om te slapen dan kan ik even wat ruilen id stad en een kadootje kopen voor op kraamvisite morgen
Hier ook rustig al heb ik wel enorme ongesteldheidsbuikpijn.. Gister avond ook al maar ze zijn tot nu toe nog niet omgeslagen in ween ahh Zo heb alle adressen op de enveloppen gezet
succes met de controle Tibo! spannend Sammie, ben benieuwd of het gaat omslaan ben zo benieuwd wie er nu als eerste gaat bevallen! het lijkt nog zo lang te duren maar als ik naar alle banners, en die van mezelf ook, kijk dan gaat het ineens supersnel! Nog maar even snel de keukenkastjes soppen vandaag, dan heb ik alles gedaan wat ik wilde voordat de baby komt haha bij onze hond is inderdaad ook de milt verwijderd Sanne, goed om te horen dat het met die van jullie prima gaat dan komt t met hem vast ook helemaal goed arme beestjes af en toe Nu hebben we geen huisdieren, vlak voor we dit huis toegewezen kregen hadden we bijna 2 vlaamse reuzen gekocht, toch maar goed dat we daarvan af hebben gezien met ons minihuisje als we n huis met n tuin hebben komt t er zeker wel van
Moet maandag weer opnieuw zo'n vieze glucose test doen, omdat nu de laatste 3 weken elke x opgeschreven is dat t vruchtwater veel is, wil ze suiker iig uitsluiten.. Pff, blijven op en neer rijden naar dat zkh. Verder alles goed..
Oh bah tibo.. Wanneer moet je die test doen? Had je m al eens eerder gedaan? Vlaamse reuzen zijn wel heeel leuk Lisl! Ik wilde die ook graag maar ons huis is daarvoor toch te klein, want ik vind dat je met konijnen toch 2 moet hebben. Nu hebben we een klein konijn en toen we groter gingen wonen nog eentje bij de opvang gehaald die toch wel aardig groot en zwaar is. Maar ze zitten binnen en dat is wel erg gezellig. Ben heel benieuwd hoe ze op de baby reageren straks. Haha ik ben echt een konijnen meisje, zou t liefst een hele opvang aan konijnen hebben maar goed... Ik moet zo naar de huisarts.. Ben benieuwd wat die knikkers onder m'n huid zijn. Zal vast niks zijn maar beter toch maar even laten nakijken.
Maandag de test, dinsdag uitslag. Je heb m al eens eerder moeten doen, volgens mij was dat rond de 25 weken. Succes bij de huisarts zo Annelie!
ja lijkt me ook supergezellig om twee van die grote konijnen rond te hebben hupsen Ik heb eerder een dwergkonijn gehad maar die is na 9 jaar overleden. Zodra we een huis me een tuin hebben gaan we ze ophalen lijkt me sowieso heerlijk om een tuin te hebben, zeker nu het weer lekkerder wordt en straks de kleine er is.. mja nog even geduld, komt vast wel een keer succes zo bij de dokter Annelie, hoop dat het niks is maar je kan het maar beter even laten nakijken, liever één keer teveel dan te weinig. Hoe gaat het eigenlijk met je moeder?
Succes Annelie! Hopelijk is he tniks ergs. Hier nu alle letters van de naam van ijzerdraad gemaakt. nu kan ik ze versieren en er een slinger van maken voor voor het raam. Ik las gister voor het eerst weer even het bevallingsboek, ik dacht even een opfriscursusje hoe het ook alweer ging maar als je dan leest dat een 2e bevalling sneller maar ook pijnlijker is krijg ik er nog meer zin in haha
lekker crea weer sammie! leuk! foto ?? tibo waarom doen ze niet meteen de test? hopelijk ben je ervoor bevallen en na 3 weken pas die test? hoezo willen ze die nu doen? hopelijk is alles goed ja spannend meiden! hopelijk slaan bij iedereen ineens de weeën in vanmorgen op kraamvisite geweest wat een mooi kindje is ons buurjongetje zeg! echt zo klein ... zo mooi en af, wauw!! he bah ... ik hoor zl weer zo naar hoesten net een zeehondje toch maar weer de neusspray gebruiken straks dat smeert zn keeltje een beetje
Nee moet nuchter zijn voor die test en dat was ik vanmorgen al niet meer. Tja, ik zie elke week een andere ass gyn, en ze zei: Er is nu al 3 weken opgeschreven dat je vruchtwater boven gemiddeld is maar geen test naar gedaan en dat wou zij nou toch wel doen om t toch uit te sluiten. Geen idee waarom dat niet eerder gedaan is. Misschien omdat ik die test al een keer gehad heb en t toen allemaal goed was, maarja dat is ondertussen al weer wel een paar weken geleden.. Aah, hoop dat ie snel opknapt Sanne. Sneu is dat! Heb gewoon een pauze ingelast onder t stofzuigen.. heb echt geen energie gewoon. Nou is t alleen maar moeilijker om er zometeen weer mee door te gaan haha.. pff. Daarna nog even een cake bakken..