wow tibo, groeit goed mijn buik is ook huge, zal proberen om een foto te maken, ook wel zo leuk voor t 9 maanden dagboek m'n buik is alleen echt helemaal verpest door de striae.. hoop echt dat dat ooit nog goed komt, ben net een zebra nu
mooi Tibo ♡ lisl striae trekt langzaamaan lichter weg maar helemaal weg zal hrt niet meer gaan helaas hier ool striae maar echt alleen onder de navel zeg maar rondom de schaamstreek dus het valt mee gelukkig wel iets een zeurende buik nu maar ja .. al vaker gehad haha
ja bij mij is het ook t ergst onder de navel, ernaast zit ook maar die zijn al lichter en minder diep gelukkig hoop echt dat t zo veel mogelijk wegtrekt.. op m'n heupen heb ik t ook van de pubertijd en die zie je bijna niet meer dus ik heb hoop tot ik weer in de spiegel kijk haha
Hier ook heel veel striae.. En idd had t ook wat op mn heupen al en dat zie je bijna niet, dus hooop zo hard dat t op mn buik ook ver weg trekt, bij mij begint t nu ook boven mn navel.. Dr onder en dr naast zat ook.. Ik word ook echt niet vrolijk als ik nou in de spiegel kijk. Huge lijf door vocht, striae, rare kwab onder aan mn buik.. Moet me dr echt aan herinneren dat t voor een heel goed doel is!
ik heb precies t zelfde Tibo.. vocht, kwab en striae, die eerste twee gaan vast wel snel weer weg na de geboorte en dan hebben we er iets heel moois voor terug <3 heb net nog even een buikfoto gemaakt, mn boobs zijn ook huge daardoor lijkt m'n buik minder heb ik zelf t idee
heel herkenbaar lisl hier nu cup H althans dat gok ik want dat was bij zl ook zo en de bhs van toen passen weer prima soms zekf iets te strak en daardoor ook een minder dikke buik lijkt het naja .. Het is niet anders nu met zl op de bank een koek eten en wat drinken lat die weeën maar komen ♡♡♡
Mijn boobs vallen me nog alles mee.. Maar dat zal na de bealling wel erger zijn. Haha.. Mooie buik hoor Lisl!
Ik heb steeds meer t idee dat ik sowieso de 40 ga alen.. Haha. Is vaak ook wel bij de eerste toch? Hoe gaat t met Annelie? Hoe was t bij de dokter?
ja meestal de eerste later dan de tweede maar ja ... niks is zeker het is ook vaak genoeg andersom bij zl 40+0 nu 39+0 dus laat maar komen
volgens mij bevallen 48% van de vrouwen na de uitgerekende datum, 4% op de uitgerekende datum en 48% dus ervoor.. haha zegt dus helemaal niks vind t wel spannend hoor! hier nog helemaal niks aan de hand, ben benieuwd wanneer t gaat beginnen
Ik verlies ook de moed op een eerdere bevalling hoor! Heb nu frambozen blad thee gekocht, je weet maar nooit. Ben bij de dokter geweest en het was niks gelukkig. Een bult was een litteken en de andere een grote onderhuidse vetbult. Dacht ik al maar even bevestiging is wel zo fijn. Mooie buiken dames! Hier ff snel een foto gemaakt, niet geweldig haha maar goed. Heb echt t idee dat jullie buiken veeeel groter zijn
haha misschien helpt de thee Annelie, dan ga ik ook gelijk naar de winkel gelukkig dat het niets was de bulten, beter t zekere voor het onzekere toch mooi al die buiken! ben benieuwd naar de kindjes die er straks uitkomen
vervelend zeg die bulten lijkt mij je hebt er geeb last van hoop ik? mooie buik hoor! ook ik heb t idee dat jullie buien groter zijn haha tsja er is geen peil op te trekken bij zl zat ik bij de 4 procent nu dus bij de 48 procent gok ik maar ja ... ervoor of erna net de keuken gepoetst, stofgezogen, wc gedaan en afgestofd zo als zl in bed ligt nog even de wc boven doen en dan mag ml dweilen beneden morgen nog ff boven zuigen en was vouwen maar ik hoop dat dat de kraam komt doen haha!
Fijn dat het goed was Annelie! Hopelijk slaat de thee aan Sanne, dat is wel een hele waslijst zeg om te doen.. Succes haha Hier is een foto zo veel werk dat ik er liever niet aan begin. Heb nog zo'n oudemobiel dus moet m echt in de pc laden enz. Hier nog steeds enorme buikpijn pff, en beebje is ook echt mega bewegelijk! Is dat een goed voorteken
Ik heb geen idee sammie, durf er niks meer van te zeggen. Ik heb hier magnums met baileys in de vriezer liggen..en daar heb ik zin in! Zit helaas alcohol in maar als de baby nou vanavond komt dan kan ik er morgen eentje eten.. Lijkt me wel een goede deal
Haha Annelie hier staat de fles likeur 40 ook al klaar in de kast. Zoo lekker met warme banaan uit de oven