Ja ik dacht net precies t zelfde Annelie! Moet er gewoon vanuit aan dat ik overtijd ga.. Hier gister beneden gepoetst, vandaag slaapkamer en badkamer, verder net heel veel denk ik. Ik heb een aantal jaar geleden heel veel last gehad van mn handen, pijn, steken, krachtverlies.. Allemaal onderzoeken voor gehad, voor carpaal tunnel syndroom enzo.. Daarna lang geen last meer van gehad, maar nu door t vocht is t weer helemaal terug.. Hopelijk straks na bevalling snel weer weg..
ah balen zeg tibo dat had ik bij zl ook heel veel vocht ... tintelingen etc ik had toen braces om mijn polsen nu gelukkig niet maar de tintelingen komen hier ook weer terug hopelijk zakt alles snel weer af tibo dat had ik na de bevalling bij zl wel
Na het verliezen van die slijmprop was ik hoopvol maar ben vandaag precies 40 weken en nog geen teken gehad van de baby. Denk niet dat ik bij die 4% van de vrouwen ga horen die precies op de uitgerekende datum bevallen. Gister weer controle gehad en een vervolg afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag maar ik hoop dat ik die af kan zeggen..
ah balen Tibo, hoop dat je snel bevalt dan trekt t vocht weer weg. spannend esstur, hoop dat die afspraak inderdaad niet nodig is, lijkt me zo vervelend om overtijd te gaan
Zou graag gestript willen worden maar gyn zei dat dat pas met 41,5 week gebeurd dus nog langer volhouden.. Kan amper slapen! Heb echt gebroken nachten omdat niks meer goed ligt..op mijn zij niet en rug niet, kussens liggen niet goed en ga maar door! Door verkeerde houdingen in bed heb ik last van mijn nek en schouders..Ik heb totaal geen energie meer en ben ook nog eens zwaar verkouden! Argh, baby kom nou!!
T is wat met die baby's! Ben maar aan het bakken gegaan.. Moet toch iets doen om de tijd door te komen en na de bevalling moet ik wel weer wat gezonder eten. Dus ik ga zo naar maar even genieten van mijn nutella cinnamon Rolls met witte chocolade Verder echt een saaie zaterdag!
Hier ook saaie zaterdag, uurtje gepoetst, maar ik kan echt niet meer.. Alles doet zeer. Nog wat vage krampen, maar denk dat t meer mn darmen zijn. Geduld, geduld, geduld...
oeh klinkt lekker Annelie! heb je een foto? ja saaie zaterdag is het zeker haha! hier is zl niet in zn hum vandaag snel huilen, plakken etc hij heeft denk ik wel door dat er wat gaat veranderen hier net dik 1.5 uur geslapen en zl 2 uur ik was ee echt aan toe en vanmorgen heeft ml sm geholpen dus die was pas vanmiddag terug het rommelt niet meer helaas ... maar wie weet....
hoop echt voor je dat t snel begint esturr :-S net geboortezegels besteld, die worden komende week thuisbezorgd en alle adressen uitgeprint op etiketten als ze er dan is kunnen we lekker gaan plakken
hier al vanaf gister avond een onrustig gevoel in me buik steeds harde buiken net even op bed gelegen hoop zo dat het door zet nu
wat leuk lisl!! spannend ukky! ik hoop het ook voor je! ik denk niet dat het hier gaat gebeuren vandaag maar je weet maar nooit he
Mehh hier ook niet. Waarschijnlijk duurt t zo lang dat ik alsnog met 41 weken ingeleid word. Gelukkig hoef ik niet tot 42 weken door te lopen. Maar o hoe ga ik die weken nog doorkomen? Ik ben ongeduldig en ik verveel me pfff. Ik wil de baby nu!!
komt goed annelie 41 weken is nog 2 weekjes ik zit de hele dag op zw pagina te zoeken en daar duren de dagen ook langer van kun je niet nog eens met vriendinnen afspreken? of uit eten met je man? leren haken of nog een boek lezen?
Zo ik lig op bed hopen dat het morgen doorzet dat we ons meisje in onze armen mogen houden en anders hoop ik dat ze maandag zeggen we gaan haar halen slaap lekker dames en hoop dat we snel ons wondertje mogen laten zien