Die gele post-it op t kaartje moet er nog af hoor Is alleen om de naam nog geheim te houden Hier ook nog alles rustig.. wel steeds vaker krampjes en ik ben zelf ongelooflijk onrustig.. loop maar heen en weer en ga dan maar weer de sokkenlade opruimen ofzo straks even gezellig een taartje eten bij schoonmama en papa en vanavond naar de bios even afleiding
gezellig lisl de bios! hier ook alles rustig helaas zl gaat straks logeren dus miss nog even gezellig maken vammacht mag hij wel komen van mij haha hopelijk hebben we eind vd week allemaal onze babys id armen ipv id buik
Hier ook rustig. Wel beetje zeurderig krampen gevoel van onder maar dat zal wel niks zijn. Heb me er inmiddels al op ingesteld dat ik overtijd ga
Haha dames toch, die laatste week (of2) moeten we toch ook wel vol kunnen houden? Voor je het weet heb je je baby bij je en verlang je misschien wel naar het getrappel in je buik terug Ik geniet ondanks de ongemakken vol op van deze tijd eigenlijk. De baby mag wel komen, maar het is ook zo leuk om allerlei projectjes te doen. Gister heb ik mn hoed gemaakt alvast voor de doopdienst Maandag nog even wat accessoires halen en hem helemaal af maken. Maar stel de baby komt nu dan is hij zo ook al prima! Heb ook wel zin om even naar het tuincentrum te gaan dan kan ik mn tuin ook een beetje opfleuren Vanmiddag proberen een paar cakes te bakken. De muisjes hebben we ook al in huis
Hier zijn de beschuiten en muisjes ook al in huis, hebben we iig een begin! Vanmiddag met een vriendin naar de film, ff wat afleiding. Hoop alleen nie da mn vlezen dan breken fzo.. Is een beetje lullig! Haha..
Ja is ook zo, wacht al zo lang dus die twee weken maakt dan ook niet meer echt uit. Man en ik gaan zo ergens lunchen. Nog maar even ervan genieten nu je nog zomaar weg kan.
klopt ook hoor ... wat zijn nu 2 weken maar ja ... hoe dichterbij het einde nadert hoe ongeduldiger ik word zeker met harde buiken en steken ... net weer gezellig gemaakt en meteen weer harde buiken en zeurend gevoel onderin wie weet ... morgen weer controle eens vragen of ik al ontsluiting heb
haha Sammie je hebt gelijk we zijn lekker ongeduldig met z'n allen ga vanavond nog even lekker genieten van ons laatste uitstapje voorlopig, t gaat nog even duren voordat ik dr bij een oppas kan achterlaten om samen iets te doen
hier gerommel sinds vanmiddag harde buiken met regelmaat en soms pijnlijk vk gebeld en het moet echt heviger worden ik moet ze wegzuchten en dan bellen of als mn bliezen breken afwachten .. het lijkt nu iets af te zwakken
Spannnend Sanne, hoop dat t doorzet. Hier in de bios 2 x een flinke harde buik gehad, voelde anders als anders. Verder blijft t een beetje rommelen maar verwacht er niets van..
Hier ook krampen onder in mijn buik maar zet niet door.. Beetje jammer! Maar goed, ik had me ook ingesteld op twee weken overtijd maar toch is het niet fijn dat hij te laat is. Ik kan nog best wachten maar toch ook weer niet.
Hier gisteren nog even gezellig gemaakt.. Resultaat was niet erg gezellig.. 3 uur lang harde buiken en helse lage rugpijn. Dus ik dacht jeujjj t begint straks nog een keer. Maar t zakte weg en nu doet alles gewoon pijn hahah. Niet nog een keer, ik wacht het wel gewoon af wanneer ie komt aant volgens mij helpt dit echt niks. Hij heeft er duidelijk nog geen zin in
Haha, jammer Annelie dat t niet door zetten! Ik ga zo weer naar t ziekenhuis voor de glucosetest.. Blegh. Ben benieuwd naar de uitslag morgen! Ik ben vannacht wakker geworden van mn buik, die deed zo zeer, maar meer zeer aan mn banden ofzo, of verkeerd gelegen.. Echt niet fijn! Verder bij iedereen ook rustig?
Goeiemorgen Aii dat is geen leuke ervaring Annelie! Succes zo TIbo! Hier rommelt het wel steeds, maar ja. Nu weer erg veel afscheiding, jakkie en buikpijn.