nee helaas ... zl is logeren ik heb wakker gelegen van 3 tot 5 dus heb wat langer geslapen bah baal er echt van had echt gehoopt dat het doorzette gister heb echt 5 uur lamg harde buiken gehad na de s*x vanmiddag controle ben er nog niet klaar mee maar wel klaar voor ga vragen of ik ontsluiting heb en miss nog een keer s*x vandaag maar vies idee dat de vk dan nog moet voelen haha dus dan erna vanmorgen wel een mega klodder slijm verloren (sorry) het was wit maar superveel dus wie weet de slijmprop maar ook dat zegt niks helaas succes met de test! nog meer controles vandaag?
He jammer Sanne! Ben benieuwd of je al ontsluiting hebt! Spannend! Doen ze dan ook al strippen of pas na de 40 weken? Hier zit t drankje dr in, zijn al een uurtje aan t wachten, nog een uurtje en dan weer een x bloed prikken. De prikdames vonden het gewoon mensen pesten om dat met 39 wkn nog te laten doen.. Haha.
Ik had vorige week wat dunnere afscheiding maar verder eigenlijk geen verandering.. Slijmprop verliezen is vaak wel een goed teken toch Sanne?
tibo geen idee vh strippen weet geen eens of ze wil voelem qua ontsluiting en weet ook niet zeker of het de slijmprop was vandaag maar eens even navragen ... succes met de test! ik las net ergens een zin waar ik me helemaal in kan vinden : door de voorweeen maak je je klaar voor de pijn en bevalling en als het dan niet doorzet moet je weer over tot de orde vd dag en dan ben je daar teleurgesteld in en het is lastig te switchen
Heel de dag al menstruatiekramen.. Zo even ekker op mn gemak een warme douche. Sanne, succes zo! Ben benieuwd of ze wat nieuws kunnen vertellen!
Bmm had nog wel een tuutje Stond al wel in het midden En wat naar voren Maar nog geen ontsluiting Maandag weer controle
jammer dat het nog niet doorzet allemaal! hier ook nog rustig, af en toe wat krampjes en ook meer afscheiding dan normaal. we wachten rustig af net ook even gezellig gemaakt met ml maar niet eens n harde buik, gewoon niks haha ze zit gewoon nog veel te lekker daarbinnen morgen krijg je de uitslag van t zkh toch Tibo?
aaah balen lisl hier straks miss toch nog gezellig maken ook al zijn die harde buiken niet fijn dan heb ik in elk geval het idee dat er wat gebeurd
Ik laat t maar begaan... Vond die rugpijn gisteren echt niet fijn! Hij komt toch wel wanneer hij er zin in heeft. Woensdag weer controle. Wat gaan jullie eten vanavond dames?
hier kip madras gegeten jum jum en idd hij komt als hij er klaar voor is rugpijn annelie? kunnen ook rug weeën zijn hè
Ja, morgen de uitsag ja. Er staat een belafspraak maar weet niet hoelaat ze bellen. Hier laat ik t ook gewoon begaan. Heb t idee dat er wel wat rommelt, maar mss zit ik er helemaal naast. We zien t wel.. eerst de 40 maar s halen, daarna verder zeuren. Haha.. Hier shepards pie op, kan ml altijd zo lekker maken!
Een engels gerecht, familie van ml is enges. Gehakt met groente, daar aardappelpurree overheen en dan een laagje geraspte kaas, dan nog even in de oven. Heerlijk! Haha..
klinkt lekker tibo lisl nog geen harde buik? hier wel direct .... en een drukke baby en een zeurend gevoel dus weer afwachten bedacht me al als de vk moet komen wat we zeggen : goh we hebben ges*xt en toen is het begonnen?