Hallo BIBers!! Eindelijk heel even tijd om snel iets te tikken, ik lees af en toe even vluchtig mee, maar aan meer kom ik momenteel echt niet toe.. druk, druk, druk ten eerste blij om te lezen dat het bij iedereen "naar omstandigheden" best goed gaat!! Ben benieuwd wie de volgende BUBmelding mag doen... hopelijk voor iedereen een hele voorspoedige bevalling! Met ons gaat het hartstikke goed, vandaag is Z.a.y.n. helemaal goed gekeurd door de kinderarts van het zh dus daar hoeven we gelukkig niet meer naar toe. Sinds 14-3 eindelijk thuis, geen recht meer op kraamzorg helaas, maar dat had ik bij de eerste ook niet, haha, het lijkt wat dat betreft wel een herhaling van ruim 6 jaar geleden.. thuis waren we voor de bevalling nog druk bezig met het huis op orde krijgen dus daar zijn we nu helaas zo tussen de bedrijven door nog mee bezig, maar ondertussen ook volop aan het genieten hoor! Wat een rijkdom, drie van die heerlijke mannen in huis <3 !
Fijn dat alles goed was tibo! Scheelt toch weer he. En super dat jullie thuis zijn Zahra en dat alles goed gaat met jou en je kleine man. Geniet ervan
Wat een heerlijk berichtje Zahra! Fijn dat alles goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn! Fijn dat alles goed gaat! Ik ben ook heel benieuwd wie de volgende is!
Succes meiden met de laatste loodjes, ik kijk af en toe om het hoekje om te kijken of er al wat gebeurt hier.....spannend hoor!
lea ik zie je onderschrift gefeliciteerd met je zwangerschap! en wat heftig dat jullie meisje zo vroeg is geboren jij was ook eind maart uitgerekend toch?
Lea bedankt! wat fijn dat je weer zwanger bent! Heb nog regelmatig aan je gedacht.. Was je ijsje lekker Sanne?
haha jazeker Annelie! wel koud ... we aten hem in de schaduw op en dat was best frisjes ben echt een zeef lea sorry voor mn vragen en weet het inmiddels ook weer heb erna nog aan je gedacht!! knuffel!
Spannend Ukky! Succes! Dankje Lea! Heel veel succes met je zwangerschap! Hopelijk lukt t genieten een beetje!
Zet m op Ukky! Hopelijk heb je snel je mooie kleine meisje op je buik Gefeliciteerd met je zwangerschap Lea! Het zal ook vast wel heel moeilijk zijn in je situatie Sterkte en een goeie zwangerschap gewenst!
Hier ook. Wel de nacht weer begonnen met buikpijn en rugpijn, en erge misselijkheid. Nu onderhand steeds t zelfde. Heb zo wel controle en ga het dan wel even voorleggen want ik slaap zo slecht nu.
Hier ook een slechte slaper.. Ukky ik ben benieuwd hoe jou nacht is gegaan! Hopelijk ben je bevallen en is alles goed
Hier ook heel lang wakker gelegen, verder geen krampje of wat gehad.. Jaa, Ukky, spanned! Hopelijk idd bevallen!
hier weer rond 3 uur wakker ... en rond 6 uur was zl wakker gaaaaaap haha gek genoeg wel meteen klaarwakker en nu is zl op het kdv let the baby come! hoe laat heb je controle Annelie? ik ga vragen of ze maandag weer wil toucheren en eventueel strippen ben dan 40+3 en wil echt niet ingeleid worden of een ks tenzij het niet anders is natuurlijk