Ben ook weer terug van weggeweest. Eerst 4 weken in spanje, zonder fatsoenlijje testen en toen paar dagen in londen, zonder internet. Vanmiddag op het toilet op het vliegveld een cb gedaan.... Wat een opluchting toen er 3+ kwam te staan. Ik vind het nog steeds onwerkelijk en verwacht nog steeds dat ik ongesteld ga worden, maar het kwartje begint te vallen, want nu beginnen de kwaaltjes ook bij mij. Ik zag dat sommigen van jullie al een echo hebben gehad en fotogene babytjes hebbeb. Mooi hoor! Echo moet ik nog even op wachten, maar ik heb er zo'n zin in. Ik wil graag met mijn eigen ogen zien dat er wat zit wn dat het op de juiste plek zit.
ukky wat schrikken van je schoonvader! ! Mooie test van mvm Annelie ook jij hebt een mooie test siri Ja en echte knaller! ml is er net uit om te gaan werken. Ik dus even wakker grrr ... want om 7.30 komen er hier werklui en is het gedaan met de rust ..... en om 14 de echo dus hoop dat ze dan klaar zijn hiero .... ik ga nog een poging doen te slapen ....
ik was te laat met wat te eten dus heb al gal lopen spigen daarstraks .... bah ... was vergeten hoe vies dat is maar als mijn maag eenmaal die beweging maakt is het lastig hem weer rustig te krijven
Wat vervelend dat spugen. Ik heb het nog net niet, maar misselijkheid wordt wel erger, dus ben bang dat ik het niet ga kunnen voorkomen. Straks de echo, wel spannend. Ik hoop dat ondanks dat het aan de vroege kant is, het hartje klopt, maar vooral dat alles in orde is.
Fijn merryn! Veel succes straks, duim voor je. Hier ook vreselijk beroerd. Het gevoel dat je misselijk bent maar niet kan overgeven, bah! Straks nog even rijles om de zin ente verzetten en wat aanrommelen en hopelijk is het snel half 5! Gelukkig gaat mijn vriend mee, hij was ook al zenuwachtig. Pff zenuwen komen nu wel hoor.. Ben zo vroeg nog en wil graag iets zien..
hier ook l vroeg op moest om half 7 al plassen heb het op kunnen houden tot 7 uur toen toch maar gegaan maar toen waren de kids ook al wakker beetje jammer
Nog 2 uurtjes, maar goed, maakt niet zo veel uit, Sanne. Herkenbaar gevoel van die misselijkheid, Annelie.
Hier gelukkig niet echt misselijk wel veel last van buikpijn. Hebben jullie al een buikje? Ik weet niet of ik het nog zo lang geheim kan houden haha.
Ik heb altijd een buikje Heb vaak last van m'n darmen vandaar, als ik hem uitzet ben ik net 8 maanden zwanger hehe
Annelie, Merryn en Sanne: heel veel succes vandaag! Wauwie. Ukky en Siri: wat een mooie testen!! Siri, sterkte met je schoonvader!
nu wordt het toch wel spannend ook al heb ik er vertrouwen in over 2 uur weten we meer.... whaaah , hihi
Nog een uurtje!!!! Spannend maar wel leuk spannend toch Sanne? Hier nog 3,5 uur wachten, vreselijk zenuwachtig. Voel me ook aardig beroerd, vanmorgen ook al!