jaaaaaj van harte Ukky!!! wat goed zeg! hoe is het gegaan, hoe voel je je en hoe laat is ze geboren? ♡♡♡
Controle was goed. Straks wel echo en ctg ivm minder leven. Volgende week laatste controle met 41+1 en als ie er nog niet is had ze nog wel wat trucjes achter de hand, dus denk dat ze dan strippen. Mooizo
he bah annelie wat naar van minder leven voel je hem helemaal niet meer? of extra controle voor de zekerheid? schrikken zeg ... fijn dat ze je niet te ver laten doorlopen bedoel je 40+1 denk ik?
wat fijn Ukky! je klinkt ook erg goed dacht al annelie ik was al aan het rekenen hihi hopelijk komt hij eerder!
Ja hoop ik ook maar reken nergens op hoor. Maar hopelijk dan dus strippen en hoop dat dat effect heeft. Nu moet ik weer wat verzinnen om de week door te komen haha. Verveel me en ben niet meer zo mobiel dus echt erop uit is ook niet echt een optie.
of een leuke serie downloaden annelie? goed boek lezen? of met vriendinnne afspreken en lekker lunchen? je klinkt alsof je er wel klaar mee bent niet vervelend bedoeld hoor echt de laatste loodjes dus .... sammie hoe voel je je?
Hier gaat t goed Vandaag is m'n dochter bij de oppas, dus even een dagje voor mezelf. En hoe istmet jou?
heerlijk Sammie! zl was vanmorgen bij het kdv die ga ik zo weer ophalen dus eveb wcs gepoetst en de was gedaan verder greys gekeken en adam zoekt eva secretly pregnant
Gefeliciteerd met Tess Ukky! Fijn dat alles goed gaat met jou Zahra en Lea, gefeliciteerd met je zwangerschap! Toen jullie meisje onverwacht zo vroeg kwam was ik nog niet heel actief hier maar las af en toe wel mee, heb vaak aan jullie gedacht... Fijn dat je nu weer zwanger bent maar lijkt me ook wel heel moeilijk. Gelukkig heb je geen suiker Tibo, dat is weer een geruststelling Hoop dat t allemaal goed is Annelie met de kleine, misschien spaart hij energie voor de bevalling, laten we t hopen Lekker Sammie een dagje voor jezelf en Sanne ook Hier alles nog rustig, ben wel n beetje moe, slecht aan het slapen de laatste dagen en n beetje misselijk, onrustige darmen dus we doen het rustig aan en wachten af
Alles was goed gelukkig, had weer dezelfde griezel gyn als vorige keer. Z'n gezicht betrok toen hij de zw kaart las(stond t hele verhaal met zijn naam bij) maar hij heeft tijdens de echo nu wel alles uitgelegd. Zal wel gedacht hebben... Voor ik weer kon gaan zeuren. Man was nu ook mee. Groei gelukkig goed en voldoende vruchtwater. Net nog even naar de prenatal geweest. Een diaperchamp gekocht en nog wat kleding in maat 50. Eerst werd ie 8 pond geschat dus ik had bijna niks in maat 50.. Toch maar wat bijkopen dus.
hihi annelie dat is toch ook wat!! die man was toch bijna nooit in dienst? of hebben ze zulke personeelstekort daar? naja .. gelukkig is hij vriendelijk geweest en heb je uitleg gehad fijn dat alles goed was! hier 2 pakjes maatje 50 bij zl ook amper gebruikt en maatje 56 kun je ook omslaan he zl was 3810 en 52 cm met 40+0 de tweede is vaak groter en zwaarder dus ik ben erg benieuwd op de groei echo liepen ze aardig gelijk op dacht ik