oooeeh hoop het niet voor je hier toen de zh bevalling met vk van het zh gedaan de fyn kwam er enkel aan te pas voor de vacuüm pomp verder niet ... dus hopelijk tref je hem dan niet!
Fijn dat alles goed was Annelie! Ik heb elke keer erge steken rechts bij mn ribben.. Ook als ik diep in adem doet t zeer of lang hetzelfde (niet rechtop) zit.. Krimp dan echt even in elkaar.. Geen idee wat t is. Heeft volgens mij niets met mn baarmoeder te maken. Alles rustig bij iedereen? Spannend wanneer de volgende baby komt!
haha wel goed dat die gyn nog even t verhaal kon lezen gelukkig was hij nu wel aardiger, hoop voor je dat je m tijdens de bevalling idd niet treft.. lijkt me niet zo lekker ontspannen Doet bij jou niet de vk gewoon standaard de bevalling in het zh dan? bij mij wel in ieder geval
tibo miss drukt de baby tegen een zenuw?? ik had med indicatie en had een vk van het zh de gyn kwam idd later erbij ivm meconium en de vacuüm pomp mn borsten knallen zo'n beetje uit mn bh !! ik denk dat ik de bh zo maar uitdoe ... vooral aan het einde van de dag knelt hij zo lekker ... NOT!
Ik loop al weken in sport bh's, en tis niet eens dat mn borsten zo veel groter zijn, maar mn bh's krijg ik gewoon niet meer dicht omdat de baby zo hoog zit. Doet echt zeer dan.. Ja een zenuw zou kunnen ja.. Had ik nog niet aan gedacht.
Vervelend Tibo! Ik heb van mezelf al een grote cupmaat En nu cup H :O En de omvang is gegroeid dus niet heel fijn soms
Mijn borsten zijn in het begin wel gegroeid. Eerst 80D nu 90E al past D vast ook wel. Maar merk dat ze de laatste dagen weer voller zijn. Zou dat kunnen voor de bevalling? Dat van die ribben heb ik ook wel eens tibo, doet echt pijn maar nooit bij stil gestaan waar t door zou komen.. Zenuw klinkt wel logisch.
Voor mijn idee heb ik gewoon echt last van stuwing haha, weet niet of het kan maar het voelt igg als stuwing.. Net het eerste setje in een zakje gedaan met '1e setje' erop. Zo kunnen ze niet perongeluk hem iets anders aantrekken Heb wel 4 setjes in m'n vluchtkoffer gestopt. Jullie? Ikkan me amper voorstellen dat ik na een paar uur alweer buiten sta. Bij mijn dochter mocht ik 2 dagen blijven vandaar..
hier ook 2 setjes in de tas vorige keer om 11.33 bevallen en de dag erna om 12.00 thuis ivm vacuümpomp en meconium
Hier ook 2 setjes er in ga er vanuit dat dat voldoende is en anders kan man altijd snel heen en weer rijden.
Sorry Sanne maar ik snap je niet.. Hier de nacht weer overleefd en nog steeds zwanger Zometeen controle bij de VK. Denk niet dat ze gaat kijken, aangezien iknog geen 40 wk ben. Heb er ook geen behoefte aan, ik mag op D-Date ook (1 april) miss wil ze dan wel ff kijken..
Hier ook nog steeds zwanger Heb echt de hele nacht maagzuur gehad.. Kon er niet van slapen en niks hielp . Hopelijk kan ik vanmiddag nog even wat uurtjes meepakken.
ah valen annelie en gaviscon? (of is dat hoestdrank hihi ... bedoel middeltje vd apotheek) of vanille vla? extra rennies?
Ja rennies en vanille vla helpt niet meer. Of voor 5 minuten haha. Ga denk ik straks nog naar de apotheek voor antagel.. Nu maar even de was doen en wat aanrommelen in huis en dan vanmiddag maar lekker met de iPad op de bank/bed. Heb gelukkig alle boodschappen al in huis. Zat me gisteren te bedenken dat ik straks, over 2 weken max voorlopig echt niet meer zo kan luieren als nu dus ik heb me maar voorgenomen nog even te genieten daarvan.