ja dat denk ik tibo hier id super vandaag ook ... net of alles mega opgezet was van onder of dat hij er zo uit kon vallen haha wij gaan het niet meer gezellig maken de komende dagen het heeft weer niks opgeleverd
Aan de bitter lemon en annanas dan maar.. Dat zegt elke x iedereen tegen mij, geen idee of t helpt! Haha..
haha succes tibo ananas vers ben ik allergisch voor je moet wel het hart vd ananas eten he en bitterlemom iiiieeehh succes
Ow van t hart? Geen kant en klaar blikje dan? Haha.. Ik heb t ook niet in huis hoor. Bitter lemon vind ik ook niet zo lekker.. Ik geloof daar niet zo in.. Dat zulke dingen weeen op kunnen wekken
nee verse ananashart haha blikje lust ik wel en gaat wel goed heb nog halve perziken staan zou dat ook helpen bij zl ben ik deze nacht bevallen naja om 2 uur braken mn vliezen om 4.30 had ik echte weeën en om 11.33 was zl er!!
Moet wel verse ananas zijn inderdaad maar de harten zou ik skippen hoor. Die word niet voor niets normaal niet gegeten en is ook niet zo gezond. En dat gaat heus niet helpen.. Eet dan maar gewoon t vruchtvlees, hb je tenminste nog een lekker hapje haha. Ga zo maar op bed, is de dag ook weer sneller om!
Ik ben ook bek af.. Hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. Dat zou wat zijn Sanne, als je nou deze nacht weer zou bevallen.. Das wel timing dan! Haha..
het gaat echt om het hart annelie maar lekker lijkt het mij ook niet ja tibo dat zou wel heel perfect zijn haha!
Ja weet ik wel.. Maar het hart word normaal niet gegeten omdat het en niet lekker is maar ook omdat het niet zo gezond is. Het is niet de bedoeling dat je het opeet, dus ik zie dan echt geen reden om het wel te eten alleen maar om weeen op te wekken, en of het weeen opwekt is dus ook twijfelachtig. Zijn allemaal praatjes en ja op t laatst helpt alles wel, simpelweg omdat t kind er klaar voor is.
Hier ook een rustige nacht gehad, nog redelijk geslapen ook. Bij elk krampje denk ik nou wel, is dat een wee? Is t begonnen.. Mja.. Wel raar denk ik, als t ineens je ud is! Toch 9 maanden naar die datum toegeleefd.. Hopelijk duurt t niet lang meer voordat jullie mannetje zich aankondigd Sanne!
Je hebt nog de hele dag he Sanne Hier voor het eerst sinds tijden lekker geslapen.. Haha zo lekker dat het bijna verdacht is.
heerlijk annelie! miss een voorteken ik hoop het tibo haha zou weg erg uitzonderlijk zijn 2x op de ub dus ik ga er niet vanuit
goedemorgen ladies! Spannend Sanne, zou wel leuk zijn weer op de UD, meer op tijd dan de NS Ben zo benieuwd wie er nu gaat bevallen als eerste...! Ik heb nog niet echt nagedacht over doorlopen tot of na 41 weken.. hoop nog steeds optijd te zijn. Wel heb ik van de vk iets gekregen over een index onderzoek ofzo, dan loot de computer je in of je wel of niet ingeleid wordt voor één of ander landelijk onderzoek. Hebben jullie daar ook iets over gehoord?
haha moest hier vanochtend aan denken toen ml en ik t erover hadden wanneer de bevalling gaat beginnen ik kijk teveel films
haha lisl meer op tijd dan de ns 4 procent bevalt op de ud en vast nog veel minder die dat 2x gaat lukken nee niks over gehoord van dat onderzoek maar word sowieso liever niet ingeleid voor mij was het echt een gevoel niet langer te willen het is niet dat ze me de keuze stelden ervoor ... maar gewoon even over nadenken en aangeven bij je vk succes met het onderzoek mocht je eraan meedoen
ja ik ga t eerst even goed doorlezen allemaal inleiden lijkt me ook niets.. liever eerst strippen en hopen dat dat werkt, dat lijkt me meer natuurlijk. maar vooralsnog heb ik nog 4 dagen tot de UD Alles nog rustig Sanne? Misschien komt hij vannacht wel, meeste bevallingen schijnen 's nachts op gang te komen
Bloeddruk was nou toch wel echt te hoog, bloedgeprikt, als daar geen afwijkingen in te zien zijn dan krijg ik medicatie, anders moet ik waarschijnlijk blijven. Over een uurtje weten we de uitslag..