ons bed is stuk!!!! doorgezakt door de klossen.... grrrr dus vannacht op de grond en morgen proberen te maken lukte net niet namelijk ...
nee hoor sammie gelukkig niet ml wilde in bed stappen en zag dat de achterplaat verzakt was de balk eronder was ook verzakt en de houten pinnetjes waren uit het bed hopelijk kan hij gemaakt worden want op de grond slapen is niet fijn
Hopelijk kunnen jullie het maken Sanne.. Niet leuk zo voor het einde.. Hier alles rustig maar zowel man en ik heb een goed/gek gevoel over dit weekend dus wie weet... Wel weer meer slijm verloren. Heb lekker geslapen iniedergeval en straks even lekker verse broodjes bij de bakker halen!
spannend annelie miss heeft je gevoel wel gelijk Ik hoop het voor je! hier is zl erg hangerig en huilerig ik denk dat hij het aan voelt komen mama voor en mama na maar dat is niet zo gek want papa is werken om 13 uur komt sv en hopelijk kan het bed gemaakt worden gelukkig hebben we een all risk inboedel verzekering dus dikke kans dat het bed vergoed wordt maar ja ... voor hij dan hier is ...
Hier ook alles rustig. Balen van t bed Sanne! Hopelijk zit je gevoel goed Annelie! Zou leuk zijn! Haha.. Gister ml is uitgelegd hoe ze ontsluiting voelen enz, dacht dat hij dat wel wist, hij vond t steeds erger voor me worden.. Haha. Ben heel benieuwd hoe hij zich tijdens de bevalling houdt..
hihi tibo wat dacht hij dan dat ze een natte vinger id lucht hielden wel lief dat hij meedenkt ik ben zeer benieuwd naar maandag ga er maar niet vanuit dan bevallen te zijn maar hoop van wel natuurlijk
Haha, zoiets ja! Hier is maandag ook een spannende dag! Nog plannen dit weekend? Hier vandaag niet veel, morgen nog een verjaardag. Verder lekker van t zonnetje genieten!
het bed wordt straks gemaakt en we zouden vanmiddag op kraamvisite maar dat gaat dan niet door denk ik morgen miss naar de kinderboerderij met zl maar het liefst zou ik bevallen
Wij gaan zo even erop uit om wat dingetjes te halen en te regelen.. En ergens iets drinken ofzo. Ik hoop ook zo dit weekend en heb een sterk gevoel. Man ook... We zullen zien. Had wel een leuke theorie. 29 juli 2012 zijn wij verloofd en achteraf bleek dat ons konijn toen geboren is en zondag is het precies een jaar geleden dat ons andere konijn bij ons kwam wonen. Ook krijgt ons kind dezelfde naam als mijn konijn dat ik als klein meisje had. Haha ik noem het maar de konijnentheorie. Slaat natuurlijk nergens op maar het zou wel geinig zijn als het gebeurde..
grappig annelie! hopelijk komt het uit veel plezier id stad in elk geval hier sterk het gevoel dat hij tussen de 38 en 39 weken zou komen .... maar helaas ...
Haha Annelie wel een grappige theorie Hier denk ik dat k mn slijmprop wel net verloren ben, er zat alleen geen bloed oid bij. Ik blijf me maar beroerd voelen, hopelijk slaat het toch snel door in duidelijke ween..
sammie mijn vriendin voelde zich die dag ook minder goed dus wie weet!! en slijmprop hoeft geen bloed bij te zitten
balen van t bed zeg.. stomme klossen ook! ik snap dat het nodig is maar handig is anders ben benieuwd of je konijnentheorie uitkomt Annelie het zou heerlijk zijn als alle baby's dit weekend komen, kunnen we binnenkort lekker in het zonnetje gaan wandelen ml hoopt ook dat de baby dit weekend komt want anders moet hij maandag om 6 uur beginnen met werken haha we zullen het wel zien
haha lisl hier baalt ml juist als hij maandag weer moet werken want dan moet hij om 13.30 beginnen afgelopen week was het 3.30 eruit en 4.30 beginnen maar dat heeft hij veel liever dus als ik dit weekend beval heeft hij 3 wekem vrij waarvan 2 "late" weken net een uur id zon gezeten maar pffff het is gewoon heet!!
haha ja t is jammer dat je het niet kan plannen lekker dat hij ook 3 weken vrij is, die van mij is 2 weken vrij en ik kijk er echt naar uit om lekker even samen te zijn in ons eigen coconnetje
https://www.facebook.com/FermontFotografie/photos/a.152414361497967.38625.124866274252776/664838396922225/?type=1&theater Iemand interesse?? Mijn mannetje is helaas al 'te oud'... Shoot bij deze fotografe kost normaal 900euro, nu zoekt ze 'proefmodelletjes' in NL!
Jammer! Wij hebben al een afspraak staan voor een new born shoot, betaald door vrienden.. Hier is ml de eerste 2 dagen vrij, daarna gaat hij werken en heeft hij 2 weken vakantie als de kraamzorg weg is.. Lekker met zn 3tjes genieten dan!
hier nog geen baby in aantocht bovendien is het een flink stuk rijden en aangezien ml geen rijbewijs heeft gaan we dat niet doen mocht ik net de dag ervoor bevallen zijn