Haha dan moet er wel heel wat gebeuren wil ik voor donderdag bevallen zijn. Straks nog even naar de verwenmiddag van de verloskundige praktijk hier en hopelijk is de dag snel voorbij. Ben er wel weer klaar mee. Ik denk nog steeds dat de baby zondag nacht komt maar eigenlijk is er niks wat daar op wijst.
verwenmiddag? klinkt leuk! wat houdt het in? hier ook geen tekenen in een ander topic 1 bevallen vandaag en 1 bezig ik wil ook ..... bed is gestut en verlijmd eigenlijk geen oplossing maar goed ... hopelijk krijgen we het vergoed van de verzekering dan kunnen we in elk geval een nieuw bed halen indien nodig
Allema bedrijven die leuks aanbieden. Je kon je haar laten stiklen, nagels en make up laten doen, massages, haptonomie, gratis echo en hapjes en drankjes, bellypaint. Dus m'n nagels weer piekfijn in orde en een mooie echo gehad en m'n haar zit goed. Man heeft een gezichtsmassage gehad haha die was ook mee. Was wel leuk.
wat leuk annelie! en alles helemaal gratis, wauw! mooie echo gekregen? heb je een foto? hier nog niks ... ml gaat straks naar een feestje drinkt er 1 of 2 en is hopelijk rond 00 uur thuis het bed is gefixt dus hopelijk lig ik straks weer heerlijk in mn bedje
Ja was gratis en 3 foto's Tuurlijk zag je niet heel veel meer maar wel z'n hoofd nog en z'n zaakje haha. Manlief viel bijna in slaap tijdens de massage. Maar ik had geen zin en ook niet in bellypaint, teveel gefriemel nu. Ook nog een goodiebag met huid producten enzo. Was leuk! Fijn dat het bed weer gemaakt is. Kun je weet heerlijk slapen straks. Hier zo even eten, tv aan, toastje en dan lekker slapen. Veel plezier straks op het feestje Sanne!
ik ga niet annelie ml gaat dus ik blijf bij zl die ligt er al in dusss echt superleuk dat ze dat hebben gedaan zeg! lijkt me heerlijk dat getut haha en ook de echo natuurlijk
Oh ik lees het, sorry had erover heen gelezen. Nou lekker rustig avondje thuis dus. Was inderdaad wel leuk, even verwend worden. Zojuist nog meer van de slijmprop verloren.. Dit keer was het echt veel. Hopelijk komt er iets op gang nu!
Leuk Annelie! Zo'n middag! Nog net op t nippertje mee kunnen pikken! Fijn dat je bed gemaakt is! Zal wel een stuk beter slapen! Verder alles rustig bij iedereen? Hier weer wat krampjes en een flinke druk van onder zo gauw als ik opsta.. Maar dat is ook niet gek. Vanmiddag flink getwijfeld om t zkh te bellen ivm minder leven voelen, had mezelf nog een half Uur gegeven en net toen begon ie flink te bewegen.. Was wel even schrikken!
spannend annelie! hier afgelopen week veel verloren maar het heeft helaas niks op gang gebracht vannacht gaat de klok een uur vooruit dus tussen 2 en 3 zullen er geen bevallingen zijn en we hebben een uur korter om in maart te bevallen
hopelijk zet het door Annelie! fijn dat je hem toch weer goed voelde tibo! hier ook weer super veel last enzo, zou het dan vannacht zover zijn? let's hope
hier wakker met iets een strakke band gevoel bovenaan de buik ik wil straks even de vk bellen miss dat ik mijn bloeddruk kan laten meten en als we er dan toch zijn ga ik vragen of ze me vandaag wil strippen ipv morgen mocht het dan nier doorzetten kan het morgen wellicht nogmaals gebeuren
Hmm das minder Sanne, wie weet kan ze strippen. Hier onrustige nacht gehad. Veel harde pijnlijke buiken, veel steken maar geen baby nog. Ook geen regelmaat.. We wachten vandaag maar weer af
Hier een rustige nacht gehad, wel 367 keer dr uit om te plassen, iig dat denk je dan.. Haha. Ik verwacht er nog niet veel van, morgen in t zkh horen we weer wel meer. Succes Sanne!