he balen annelie die pijn miss voor weeën? anders even lekker warm douchen? of een kruik erop? ik hoop dat het doorzet groot gelijk tibo ze doen vast niet moeilijk mijn vk zei dat ze lievee niet inleiden ih weekend dus vandaar dat ik donderdag naar de gyn moet naja woensdag een afspraak maken daarvoor zodat ze vrijdag kunnen inleiden ze heeft me wel gerust gesteld dat het niet erg hoeft te zijn ik dacht altijd dat het vele malen heftiger was maar dat hoeft dus niet alleen als je lichaam her zelf overneemt en je hebt wee opwekkers in je dan kan het hard gaan want ze kunnen niet ineens de vloeistof uit je lichaam halen ik ga douchen met zl en hem dan op bed leggen fijne avond
Vk belde net (waar we voor t zkh onder vielen), die dacht dat ze me sowieso niet heel lang door lieten lopen zo met mn bloeddruk. Maar misschien denken ze daar in t zkh wel heel anders over.. Ben benieuwd hoe t allemaal gaat lopen. Zit er al wat regelmaat in Annelie? Spannend hoor! Lekker op de bank dan Sanne! Voetjes omhoog!
Annelie, hoeveel verschil zit er tussen de krampen qua tijd? bij mij waren ze ook niet strak regelmatig maar waren het toch echt ween hoor! misschien even lekker gaan douchen? als het ween zijn zet het misschien wel door, en je kan ook nog even de vk bellen he voor tips. misschien komt ze wel ff kijken.
spannend annelie! ben benieuwd hoe het nu gaat! tibo fijn dat de vk dat zei em het zh zal er vast wel in mee gaan hier ook enkel advies van de vk dat ik woensdag de gyn kan bellen en donderdag ctg en dan vrijdag inleiden heb geen gyn gesproken nog maar neem aan door ervaring dat dit klopt
Ja idd, hier is t ook alleen advies natuurlijk. Maar als ze t in t zkh niet willen, kan ik mss wel vragen of zij contact met hun opneemt. Maar goed.. Eerst donderdag nog maar eens halen..
Ja nog steeds pijnlijke krampen. Ene keer om de 15 minuten andere keer om de 10 of 20. Doen behoorlijk pijn houd ong 45 sec aan. Denk dat het gewoon voorwerk is. Had een kruik op m'n buik maar dat helpt niet. Ga nog even serie afkijken en dan lekker op bed hopelijk slaap ik wat beter dan gisteren.
komt vast goed tibo! kijk je ook greys Annelie? hier nog bruin slijm en harde buiken om de 10 minuten ga er maar vanuit dat die zo weer afzakken en anders dat ik er hopelijk wer een cm bij heb woensdag
Hier tot 4 uur.. Daarna kwamen ze minder en in slaap gevallen. Nu weer wakker en een hele zere onderkant, auw! Maar weer kijken wat de dag brengt.
D-Day today! Nu kan het nog minder dan 2 weken duren Vanmiddag controle, ik ben benieuw wat nu het plan is. Ik kon echt niet slapen vannacht, heb zeker tot half 2 wakker gelegen helaas.
Iedereen heeft van t zonnetje genoten! Of mss aan t bevallen.. Dat zou nog beter zijn! Haha.. Hier alles rustig iig.. Wat krampjes en steken heel af en toe een harde buik maar verder kom ik niet. Lekker wat in en rond t huis gerommeld vandaag.. Afgewisseld met in t zonnetje zitten!
Hai allemaal, Hier lekker bij mn ouders vertoefd, ik lekker in de tuin en oma lekker tutten de controle ging goed, ze kon me nog niet strippen omdat mn baarmoeder nog naar achter ligt ofzo. De baarmoedermond is wel al helemaal verweekt en ik heb nu 1 cm ontsluiting. Al het voorwerk is dus niet voor niks. Ze verwacht dat het elk moment wel zou kunnen beginnen, aangezien het al zo verweekt is e.d. hopelijk haal ik de volgende controle volgende week dus niet