spannend sammie!! hier lag de bmm ook ver naar achter merkte dat wel tijdens het strippen hopelijk begint het snel bij je! ik ben benieuwd hoever ik morgen ben zondag 1-2 cm en gisteren 2-3 cm voor het strippen dus wie weet ... elke cm is er 1 gewonnen vandaag erg emo ik kan niks hebben momenteel zl weigerde weer te slapen en ik in tranen (hoe stom) na 6x terugleggen sliep hij zo ook met het eten, hij wilde niet en ik janken uiteindelijk goed gegeten ... en tegen ml ook al niet al te vriendelijk oeps!! vanmiddag bij de super lekkere dingen gekocht als zl er zo in ligt sla ik mn slag heb ook weinig zin de deur uit te gaan momenteel al die blikken "gebeurd er nog niks" terwijl ik daar tot vandaag niks ergs aan vond ach ja ... ben er klaar mee haha en er klaar voor laat die baby maar komen!
Het is begonnen.. Vanaf 5 uur weeen om de 5 minuten. 2 cm ontsluiting nu. Ga over 3 uur naar t ziekenhuis. Jeeemig wat een pijn
Annelie heel veel succes meis! Je kan het. Elke wee is er 1 dichter bij je mannetje. Probeer zo ontspannen mogelijk te blijven. Misschien kan een douche je daarbij helpen. Knuf!!
wat spannend annelie!! miss is hij al wel geboren! hier straks naar de vk bellen om 9 uur dan afspreken opnieuw te strippen en de gyn bellen voor morgen hoop stiekem al op morgen hihi moet wel even opletten dat ik de baby goed genoeg voel want daar begin ik over te twijfelen nu ... en als dat zo is moet ik sowieso door voor een ctg dus even in de gaten houden
goeiemorgen hopelijk ben je al bevallen Annelie! en is alles goed met jullie. succes maar weer Sanne, gaat ze je vandaag dan weer strippen? hier een rustig dagje, geen verplichtingen en dl is naar de oppas.
ja vanmorgen weer strippen en aangeven dat ik de baby minder voel grote kans ctg en echo op t zh dus verbaast het me niks als ze me morgen al willem inleiden?
Nou idd.. Zijn we straks alleen over Sammie! Hier heerlijk geslapen vannacht, maar een uurtje wakker gelegen tussendoor.. Spannend bij Annelie! Ik hoop dat alles goed gaat! Lisl Al ondertussen toch ook al wel bevallen zijn neem ik aan! Succes Sanne!
de vk komt thuis langs voor het strippen voor 12 uur is ze er en dan idd voor ctg naar het zh ivm minder leven met een beetje geluk word ik dan morgenvroeg ingeleid en anders vrijdag annelie hoe is het meid? al bevallen inmiddels?
nee zometeen voor 12 uur en anders zou ik morgen toch naar de gyn moeten voor ctg en echo ivm inleiden dus nu een dag vervroegd net al wel weer wat beweging gevoeld dus ben er wel geruster op gelukkig
haha nee sammie dat wil het zh niet hebben had ik al naar gevraagd want dat bepaald de vk en het zh heeft liever zelf de touwtjes in handen zeker ivm drukte op het zh
dan doet ze het toch perongeluk haha hopelijk heb je er weer een paar cm bij en helpt het strippen vandaag wel!!
hahaha sammie ja per ongeluk zou kunnen heb 4 cm nu maar geen weeën wel een hele soepele bmm en ze zag het erg positief in nu aan de ctg en straks miss een echo en dan overleg met de gyn omdat de vk zk positief was wil ik liever vrijdag ingeleid worden ipv morgen maar het zh beslist natuurlijk mee
ben ook voor de 3de keer gestript de vk is erg hoopvol dat ik alsnog zelf beval en die 4 cm steek ik mooi in mn zak