Echt vreselijk om te horen dat je zo lang met persweeen hebt moeten zitten zeg. Had mijn moeder ook. Een uur lang want de dokter was er niet. Pff sukkels.
tsjee Annelie wat heftig zeg! en slecht van het zh! okay , mijn verhaal om 18 45 was de vk bij ons thuis ik had goede regelmatige weeën en al bijna 5 cm ontsluiting we zijn direct naar het zh gegaan en waren er rond 19 uur de weeën waren nog op te vangen maar werden per keer pijnlijker tussendoor kon nog gepraat en gelachen worden de vliezen zouden op het zh gebroken worden maar omdat ik goede weeën had zou de vk over een uur weer komen kijken (zeiden ze) de kraamzorg mer stagiaire was er rond 8 uur na het voorstellen aan elkaar waren de weeën niet meer te houden ze kwamen steeds direct achter elkaar en per wee leken ze wel 10x sterker te worden! de kraamzorg haalde onze vk erbij die nog een andere bevalling deed op verloskamer 1 ik voelde persdrang en ze constateerde 8 cm ontsluiting de brak de vliezen en de baby had gepoept dit betekend dat je medisch wordt maar ze heeft me met de handen geholpen 8 naar 10 cm in 2 minuten tijd zodat ik enkel nog hoefde te persen die pers weeën waren vreselijk ... wat een pijn ik heb in totaal 25 minuten geperst het bleek een sterrenkijker dus het grootste gedeelte van zijn hoofdje moest er eerst uit dit lukt lang niet iedereen en het wordt ook vaak een spoedkeizersnede na 25 min persen en 3 hechtingen was X. avi er! wat een opluchting! toen moest de placenta er nog uit hier kreeh ik een prik voor want hij wilde niet eruit alles is verder goed verlopen om 21.15 geboren om 23.00 gedoucht om 00 uur naar huis heb nog veel last van na weeën maar verder gaat alles goed!
het had nog sneller kunnen gaan achteraf waren ze ook druk met die andere bevalling daardoor zijn de vliezen pas later geprikt anders was ik waarschijnlijk in 1 tot 1.5 uur bevallen
Heftig hoor Sanne, wat snel is dat gegaan joh! Nou lekker genieten van jullie gezinnetje! Gaat alles goed met de kleine man? En heb je weer dezelfde kraamhulp of niet?
Ja ik vind vandaag ook een hele leuke dag! Haha.. Zondag is mn schoonmoeder jarig dus liever niet dan.. Maar ik heb echt in mn hoofd dat t snachts moet beginnen dus mijn hoop voor vandaag is eigenlijk al weg.. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Pff.. We wachten maar weer verder..
Nou laat deze dag ook maar zitten.. Schoonzusje was op dezelfde dag uitgerekend en is nu aan t bevallen.. En ondanks dat ik heel blij ben voor ze, zit ik hier toch te huilen met een rot gevoel.. Zullen de hormonen wel zijn..
Ik had de hoop ook al opgegeven 2 april tibo, dacht ook steeds snachts begint het. Begon pas om 5 uur smiddags! Snelle bevalling Sanne! Jeetje, heftig hoor. Je was wel lekker snel thuis. Ik heb er 14 uur overgedaan maar dat had wel sneller gekund als ze eerder waren gekomen. Heb een uur geperst en wel veel bloed verloren dus ik mocht niet douchen.
Ik merk t.. Haha. Heb normaal gesproken ook heel veel geduld.. Maar begint nu een beeeetje op te raken. En dan die berichtjes van iedereen heel de dag door... Heel lief bedoeld hoor maar snappen hun niet dat als zij al nieuwsgierig en ongeduldig zijn dat wij dat, dan helemaal zijn.. Haha!
Ja dat is ook irritant. Alsof je t niet zou melden als hij er is. De hele dag bellen helpt dan echt niet
Idd! Haha.. Hoe gaat t Annelie? Voel je je been weer? En alles goed met jullie mannetje? Bevalt de kraamhulp? Wat een vragen! Haha..
hier alles goed! hij doet het super alleen heeft hij nog nuet geplast dus naast de bv krijgt hij uets bijvoeding kraam is erg leuk ook met zl hopelijk zetten de bevallingen snel door dames! echt balen als het niet door wil zetten en je over tijd gaat
Voel mijn been en rug nog niet. Ze denken aan zwangerschap isschias oid? Moet woensdag over zijn Anders fysio. Kraam gaat super! Bram is nu heel tevreden, lief mannetje die goed eet, goed warm is en veel plast en poept. Overgaan op kunstvoeding heeft hier heel veel rust gegeven, dus geen spijt! Hij is vandaag nog maar 5 gram afgevallen! En ik ben een leukere moeder zo. Heb met jullie te doen dames.. Is niet leuk zo lang wachten. Hopelijk start het dit weekend toch wel. Ben benieuwd naar jullie bevalling en jullie kindjes! Na 40 weken praten op een forum ga je wel een beetje mee leven he. Jeetje ik kan niet geloven dat hij er nu is...in een keer.
Wat fijn Annelie dat t zo goed gaat! Is echt op en top genieten dan! Mn schoonzusje is inmiddels bevallen, vanavond naar ons neefje gaan kijken! Ja dat is ook, je gaat mee leven met elkaar! Ik hoop ook dat t niet lang meer duurt!
fijn annelie dat de kv je goed heeft gedaan hier komt morgen een lactatiekundige meekijken hij drinkt verder erg goed alleen nog niet geplast dus helaas