Fijn dat er morgen een lk komt Sanne, hopelijk snel een plas. Is er een reden voor dat hij dat nog niet heeft gedaan? Hier een gulzigaard. Zuipt z'n flessen binnen 5 minuten op steeds dus straks toch maar weer andere spenen. De stuwing is nu begonnen.. Voelt toch aardig vervelend. Hoe is de nacht gegaan tibo en sammie? En gefeliciteerd met je neefje! Natuurlijk wil je zelf ook graag bevallen maar het is wel leuk dat ze zo weinig gaan schelen straks. Wanneer hebben jullie weer controle?
dat is wel snel zeg 5 min! dochterlief dronk de eerste maanden zo'n 10min. per kant en deed 20 minuten over een voeding. hier echt een vreselijke nacht gehad vol met hardebuiken en voorween. helaas is het nie doorgezet. hoe is t bij jou tibo?
Nee niet echt haha. Nog steeds een verdoofd koud gevoel. Maar verder gaat alles goed.. Rustige nachten alleen m'n vent snurkt zo ineens dus die houd me meer wakker dan kleine man.
o haha lekker handig dan doe jij oordoppen in en kan je man de nachtvoedingen doen haha zou tibo aan het bevallen zijn??!
vervelend zeg annelie dat je zo'n last hebt vd ruggeprik hier 3x gehad maar nergens last van gelukkig erna zl heeft geplast! duurde gewoon even voor het op gang kwam is heel normaal gelukkig hier ook stuwing de bv loopt goed en X. avi is alwer ah aankomen geboortegewicht 3534 dag erna 3390 en vandaag 3420 dus super! ik ben benieuwd wie de vlg is die gaat bevallen!
ow zl dronk altijd 30 min de ene borst en dan de pamper en dan 15 min de andere borst x. avi drinkt 10 a 15 min per borst hij drinkt beter en effectiever
@ Sanne fijn dat het zo goed gaat!! Denk je niet dat de bv zo goed gaat omdat je nu zelf ook ervaring hebt? Ik kan echt niet meer. Ben helemaal kapot gewoon. Slapen lukt niet en heb zo veel pijn in die botten down under. Baby beweegt wel goed gelukkig. Ik moet er niet aan denken om maandag weer alleen met m'n dochter te zijn. Hopelijk is de baby er dan toch wel, en anders moet ml helaas vrij nemen. Dit trek ik echt niet al die pijn. En Tibo, k heb zo het idee dat je wel eens aan het bevallen bent/geweest?! Of zit je lekker op strand?
Ik ben idd bevallen! Onze zoon is om 17.32 geboren, weegt 3890 gram en heet Liam! <3 Wat een onwijs pittige dag is t geweest met uiteindelijk nog een keizersnee.. Morgen plaatst ik t hele verhaal.
Eindelijk meid! En gefeliciteerd met je zoon! Mooie naam hebben jullie gekozen. Sammie.. Klinkt niet fijn. Wanneer heb je weer controle? Hopelijk komt je baby vandaag en anders idd vragen aan je man om thuis te blijven. Het zou ook niet fijn zijn als baby komt en je bent nog alleen en moet dan ook nog de zorg voor je dochter doen.Hier diende hij zich aan op de enige dag dat man vrij was, alsof hij het wist.. Dus wie weet!
jOEPIE Tibo!! Gefeliciteerd! Wel zwaar lijkt me als je toch ineens een keizersnede krijgt. Hopelijk herstel je snel! Nu ik nog..
Zo.. Waar begin ik.. Haha. Ik had vrijdagavond al wat krampen in mn rug, maar gewoon gaan slapen. Om 2.00 uur werd ik wakker, de pijn was erger, maar alleen onderun mn rug, wist niet zeker of t weeen waren. Ik toch gaan timen en als snel kwamen ze om de 5 min. Rond 7 uur naar t zkh gegaan. Daar bleek ik al 4 cm te hebben. T ging voorspoedig en er kwam er uur een cm bij. Maar nondeju wat doen rugweeen zeer! Ooh.. Op 7 cm bleef ik hangen, vliezen doorgebroken, ik kreeg een morfinepompje. Maar de kracht van de weeen nam af, een of ander middel gekregen om ze op te wekken, Liam zn hartslag werd erg onregelmatig en bij mij hielp de pomp voor geen meter.. Pff. Ze hebben bij Liam nog bloed afgenomen toen ie in bm zat, ook erg onprettig. T ging m niet helemaal goed en ik was echt totaal op, ze gaven tot 3 x toe spul om de weeen te stoppen om Liam op rust te laten komen maar t ging gewoon door. Hij was ook nog niet ver genoeg ingedaald dus t zou hoe dan ook nog lang duren. De gyn heeft toen besloten om voor een ks te gaan. Eerst baalde ik, en heel de dag hele pijnlijke weeen en straks het herstel van een ks, maar toen die ruggeprik gezet werd was ik zo gelukkig, wat heerlijk was dat. Om 17.32 is ie uiteindelijk geboren.. T valt me nu nog alles mee met de pijn eik.. En Liam doet t super! Wat een heerlijk mannetje! En wat lijkt ie op zn papa.. <3
Goeiemorgen Wat een bevalling tibo! Hopelijk heb je weer een goeie nacht achter de rug en geniet je vollop van je mannetje! Valt de pijn nu ook nog mee van de keizersnede?
Sammie, hoe is t met jou? Nog geen voortekenen? Vandaag gaat met mij al een stuk beter, heerlijk gedouched, was ik echt even aan toe. Verder gaat t met Liam iets minder, hij bleek een hele hoge ademhaling te hebben, er leek niets aan de hand maar ze wilde t toch na kijken, uit t bloedprikken bleef dat er ergens een ontsteking zit, gisteren is er nog urine op kweek gegaan, longfoto's gemaakt en er is hersenvocht afgenomen. Zo sneu.. Zo'n klein ventje. Hij ligt nou ookniet bij ons.. Er is daar geen kamer vrij voor mij, zo gauw dat wel is dan verhuis ik naar daar. Nu kunnen we er wel altijd naar toe en op de ipad kunnen we m via een monitor zien maar s toch anders.. Je wil m gewoon naast je hebben.
Ach, wat sneu. Hopelijk krijg je snel een eigen kamer tibo zodat liam lekker bij jullie kan blijven. Mag je man blijven? Wanneer mag je naar huis? Lekker he douchen na de tijd. Ik mocht niet onder de douche en de dag erna lekker thuis, word je weer wat mens van. Bram krijgt infacol tegen kramp. Het helpt wel vandaag voor t eerst niet gillen smiddags van de pijn maar jeee van dat spul laat hij winden. Haha ze stinken echt naar oude mannen winden. Maar beter eruit dan erin! Hoe is het Sammie?