Ja, het is geen officiële echo maar ze wou dus wel kijken! Ben dan 8+5 en daarna weer rond 11 weken. Intake duurt hier wat langer maar ik heb veel hartproblemen in de familie dus dat moet besproken worden. Nog even een foto! 6+2
Hier idd ook een keer heerlijk geslapen! Gisteren met het werken heel veel last van mn bekken, ga daar volgende week de vk toch maar naar vragen.. Waarschijnlijk ligt het aan mn foute houding, ik weet dat ik die heb tijdens het werk. Verder gaat t goed, vooral mie.. Ik kan niet wachten tot volgende week! Hoe is t met jullie?
Dames ik had vanmorgen ineens een bloeding het was bruin met rood en best wel wat niet een klein beetje maar. Geen buikpijn gehad. Ik ben zo bang dat het misgaat, ik ben alleen maar aan het huilen. Om 10 voor 2 mag ik naar de verloskundige.
Aah Essie, wat balen zeg! Ze zeggen dat helemaal niets hoeft te betekenen, dat heel veel vrouwen dat hebben! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je en is straks alles goed! Ik duim voor je!
Moest helaas vaak naar de wc, wel 4 keer eruit geweest maar verder heerlijk geslapen. We hebben het onze ouders gisteren verteld en die waren superblij! Mijn vader die anders heel introvert is was echt heel blij, mooi om te zien. Mijn moeder heeft ook al van alles gekocht. Was heerlijk gisteren, wat een opluchting nu kan ik lekker op vakantie en over 2 weken mogen we weer even spieken!
Onee essie! Had je berichje niet gezien, telefoon doet wat raar. Wat rot! Gelukkig kun je snel terecht. Ik duim voor je en hoop dat je vanmiddag weer een hele mooie echo hebt meid!
Dank jullie wel dames ik word echt een beetje gek. Ik hoop zooo dat het goed zit. Ik heb wel best veel bloed verloren ong een inlegkruisje vol. Nog een uurtje wachten...
Dat kan ik me voorstellen meis! Ik heb wel eens gelezen, dat het in werkelijkheid niet veel hoeft te zijn maar dat het er wel als veel uitziet. Succes nog ff met wachten!
Hoi dames, ik wilde jullie laten weten dat ik net bij de verloskundige vandaan kom. Gelijk een inwendige echo gehad en gelukkig gelukkiggggg was het helemaal in orde. Harte klopte gewoon en het was helemaal goed. Dus met de zwangerschap is gelukkig niks aan de hand. Ze ging verder kijken en zag een stolseltje naast me baarmoeder. Daardoor had ik dus een bloeding, en er zal ook nog meer bloed komen zei ze dat is alleen maar goed dan verdwijnt het stolseltje. Ik heb zoveel gehuild en uiteindelijk was dat gelukkig voor niets! Bedankt dat jullie met mij hebben geduimd!
klopte je teflon trouwens essie? Ik ben zo benieuwd over 2 weken! Dan heeft mijn vriendin de echo en zij loopt nu 1 dag voor. En ik mag over 3 weken weer een wie weet lopen er dan wel gelijk
Volgens de afmetigen van het babytje ben ik 2 dagen verder maar daar doen ze nu nog niks mee. Dank jullie wel dames! Nu ga ik zeker genieten!