Ploon wat erg!!! Moet je niet eerst over een week terugkomem voor nog een echo?? Heel erg veel sterkte ... en hopelijk hebben ze het mis en zien ze voor de curretage alsnog een knipperend hartje! Knuffel!
Nee, die kans is er helaas niet Sanne. Er was maar een heel klein vruchtje te zien (veel te klein voor de termijn). Ze maken nog wel een echo voor de curettage, maar daar verwacht ik niets van.
heel veel sterkte ploon heeft er iemand al problemen met ze kleding heb wel dus kunnen bijna niet dicht meer
Ja Ukky. Vooral s avonds is mijn buik erg opgezet. Nu in een legging met jurkje heb ik al een best buikje. Morgen ga ik het mij teamleidster vertellen en over 2 weken heb ik vakantie. in de vergadering erna als ik bijna 13 weken ben dan vertel ik het. mits ik het niet langer voor me kan houden want soms sta ik te kokhalzen op het werk.
Ah nee ploon! Wat ontzettend rot meid. Ik schrok van je berichtje.. Veel sterkte voor jullie en een digitale knuffel. Ik ga maar eens slapen! Tot volgende week allemaal. Fijne week gewenst!
wat is het stil hier dames hier een rust dagje gehad vandaag we hebben niets gedaan morgen de kinderen naar de nieuwe school ben benieuwd hoe ze het gaan vinden en hij weer verder met uitpakken dinsdag mogen we weer voor een echo vind het zo spannend kijken of me termijn klopt
Wat naar Ploon! Sterkte! Spannend die echo ukky! Hier gaat het goed, ook mijn buik veranderd al. Voel me vandaag wel heel brak en heel misselijk. Verder zijn we ons aan het oriënteren op verbouwen van ons huis. Het staat nu 9 maanden te koop en behalve veel kijkers geen zicht op verkoop. Geen probleem opzich, mits we verbouwen. Hoop nadenken, bespreken en dergelijke dus.
Hier heel de dag door licht beroerd ... en s avonds echt mega opgeblazen buik!! vandaag verteld aan teamleidster, reageerde prima zoals verwacht. Nog 4 slaapdiensten en dan vakantie ... vanavond, donderdag, maandag en woensdag, heerlijk!
Succes vandaag Ukky! Hier zitten mijn bh's niet meer fijn, en ik heb een paar hele hoge broeken en als ik die aan heb ben ik 3 x zo misselijk, duwt een beetje in je maag ofzo. Niet fijn iig.. Hoe is t verder meiden?
Succes Ukky! Hier al een aantal dagen bijna de hele dag door licht misselijk, gelukkig niet overgeven, maar wordt hier ook niet echt vrolijk van .. vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad dus dat valt nu wel ff tegen.. verder best moe. Maar ja.. allemaal voor t goede doel hè Nog precies een week tot de echo.. ben erg benieuwd hoe ver ik nou precies ben.. hopelijk kunnen we daarna het goede nieuws vertellen aan onze ouders..
meiden ik moet morgen voor de echo om kwart voor 11 bij de gynaecoloog ik heb nu een positiebroek aan en dat is toch wel erg fijn zaterdag maar even schoppen bij babydump voor meer kleding hihi even kijken voor ondergoed enz. voor de rest gaat het nog steeds het zelfde was het maar morgen dat ben ik weer een heel stuk rustiger en kunnen we het de kinderen vertellen
ja klopt sanne2011 ik ga nu naar het ziekenhuis voor de echo ben zo zenuwachtig willen jullie voor me duimen hoop dat we het de kinderen kunnen gaan vertellen