alles was SUPER loop mooi op schema vanavond een klein feestje hier nu pas weer 16 sept naar venlo voor de nekplooi meting ben zo blij zaterdag even naar eindhoven voor kleding shoppen kan niet wachten heb nu al een positie broek aan krijg geen een broek meer dicht hoe gaat het met de rest ????
Super Ukky! Kreeg je een inwendige echo? Wat fijn dat alles goed is! Verl plezier met t kleine feestje vanavond! Wij mogen donderdag! Ben zo benieuwd!
ja een inwendige maar je voelt er weinig van je moet je goed ontspannen dit was onze 2de echo al 2 weken terug ook al een gehad
Yes! Gefeliciteerd Ukky, wat fijn dat de echo goed was! Hier begint de vermoeidheid nu echt toe te slaan.. gelukkig heb ik vakantie, maar wil/moet nog van alles doen en dat lukt nu voor geen meter..
hier ook ben zo moe maar moet nog zo veel doen staan nog erg veel dozen die uitgepakt moeten worden maar heb vandaag zo iets morgen weer een nieuwe dag
Gefeliciteerd ukky! Hier pak ik elke dag het middag slaapje van zl mee. En op tijd in bed s avonds een de hele dag door (licht)misselijk
de kinderen vinden het super dat ze er een broertje of zusje bij krijgen zou ook wel eens willen gaan liggen maar ja dat gaat niet met 2 kindjes savonds maar op tijd naar bed
Ik kan er niet zo goed tegen als ik overdag ga slapen.. Ben dan helemaal van t padje af als ik wakker wordt.. Maar mort nou nog tot half 11 werken en ben hierna 5 dagen vrij.. Mss dat ik het dan toch maar doe.. Ben zoo moe. Verder vooral sochtends misselijk, als ik dan wat gegeten hebt gaat t weer wel. Ik begin zenuwachtig te worden voor donderdag! Zo spannnend! @ Ukkie, super dat je kindjes het leuk vinden!
Oeh spannend Tibo ! Heel veel succes/plezier alvast overmorgen! Zelf probeer ik bewust niet zo veel mee te kletsen want heb t druk genoeg en zp is voor mij een leuke maar ook tijdrovende afleiding moet ik bekennen En daarnaast ook niet zo veel te melden nu.. nog steeds niet zo lekker, maar vandaag gelukkig een betere dag dan de voorgaande dagen.. ook vroeger naar bed gegaan gisteren, daardoor voor m'n gevoel ook een stuk minder moe nu.. hopelijk morgen weer zo'n dag!
Hier ook alles goed maar doe alles via telefoon dus wat lastiger soms. Nog steeds hele dag door licht misselijk. Succes met de echo morgen Tibo! ploon Hoe is het nu met je? Echt te erg ... morgen werken. Ben benieuwd want daar moet ik met de pot mee eten en thuis eet ik amper warm of het moet pannenkoek of patat zijn verder staat veel mij tegen. Daar straks een winterjas besteld van Noppies. Hij was afgeprijsd van 130 naar 65 euro dus een goede koop. Trusten!
wat ben ik misselijk niks helpt heb al 2 keer iets gegeten en het wil maar niet weg tibo wat spannend zeg
Super mooi vlekje gezien op de echo.. Met een kloppend hartje! Ben helemaal blij! Wel heel erg misselijk, vanmorgen voor de eerste keer overgegeven.
Ow, ben wel naar 7 weken en 1 dag gezet, maar dit kon bij de volgende echo ook weer bijtrekken zei ze..