altijd mooi kloppend hartje was ook zo blij dinsdag ik moest ook bijna overgeven vanmorgen mar ben er erg slecht in dus ja blijf ook steeds het gevoel houden nu zo de kinderen weer naar school brengen en dan ga ik maar even naar me bedje toe hoop dat ik daar een beetje van op knap
Hoi dames, ik ben een stiekeme meelezer. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op 30 maart maar de echo die ik over 2 weken krijg moet dit gaan uitwijzen. Ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen, dit wordt ons 3 kindje, groetjes Lea
Leuk! ik had ook al gekeken bij het maart-clubje, maar vond dat daar veel mensen al veel verder waren dus hier ligt het wat meer rond dezelfde datum. Veel van jullie hebben al een echo gehad zeg! Wij moeten nog even een poosje wachten, ach volgende week gaat mijn oudste weer naar school dus dan vliegen de dagen weer om!
Hoi Allemaal! Ik ben ook vnl een meelezer . Ik ben zwanger van ons 4de kindje! Vanmorgen een echo gehad. We hebben een prachtig mooi kloppend hartje gezien. Ben nu 8 weken zwanger. Zal niet veel meeschrijven maar wilde me toch even voorstellen . Ben ik niet een totale anonieme meelezer haha!
Hoi hoi, Kan ik er nog bij? Hihi Ben ook eind maart uitgerekend. De precieze datum weet ik nog nirt maar zal zo 28 maart zijn. Wij hebben 4 sept onze eerste echo. Ben zooooo benieuwd!! Ik lees lekker mee hier
Gefeliciteerd Tibo! ! Hoe ver dacht je zelf dat je was? Ik dacht toen 6+6 te zijn maar was 6+4. Net als bij jou nog geen nauwkeurige meting maar ik heb ook meteen mijn banner aangepast. De eerste dagen duren wel lang Hi Hi gek he .... nu mag ik elke dag een dagje erbij tellen. Morgen 7+6 en zaterdag 8 weken !!! welkom nieuwe dames en meelezers! Ik ben op het werk en ga zo slapen ... trusten!
Ik dacht zelf 7+4, maarja, ik heb dr niet zo'n probleem mee.. Als dit klopt ben ik alleen wel in april uitgerekend, maar we zulleen eerst de volgende echo maar afwachten!
Goedemorgen allemaal! Ben weer terug van vakantie, was leuk alleen de autorit was inderdaad geen succes. Mega opgezette buik hehe, leek wel 7 maanden zwanger. Tibo; wat fijn dat je echo goed was! Misschien wordt het weer bijgesteld bij je volgende echo. Weet je al wanneer die is? Hier gaat het goed. Geen kwaaltjes alleen enorme borsten en af en toe een felle steek als ik opsta of nies of hoest. Zou dit al bandenpijn kunnen zijn? Ik heb aanstaande vrijdag weer een echo en ik kijk er weer naar uit om ons kleintje te zien. Aan de andere kant ben ik wel een beetje bang dat er niks meer zit omdat ik geen symptomen heb. Maarja.. Die angst zal er wel bijhoren! Geen bloedverlies oid gehad, maar het blijft spannend!
Anneloe fijn dat de vakantie leuk was. Bandenpijn kan al heel goed, ik heb er zelf ook last van. Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt hoewel dat weer onzeker kan maken. Hier opgezette buik, bandenpijn, soms bekkenpijn s avonds in bed , snel misselijk, vaak wat eten. En vandaag 8 weken weer een weekje erbij! En moet een week langer wachten dan jij Annelie op de echo zo naar de hap met zl. gister gevallen op zn hoofd. niet heel hard maar vannacht koorts en braken. vanmorgen ook weer braken... allemaal slijm en gal zo sneu!
Fijn dat de vakantie leuk was, Annelie! Wij hebben volgende week de intake, da hoor ik wanneer we weer een echo hebben! Hier ook regelmatig een steekje als ik opsta, nies, til.. En smorgens echt flink beroerd.. Meestal gaat t na eten over maar niet altijd.. Het overgeven is hier ook begonnen. Spannend dat jullie alweer een volgende echo hebben, is dat dan de termijn echo? Ben benieuwd of jullie da weer worden bij gesteld of niet..
Ow ik voel savonds ook heel vaak mijn onderrug en soms mijn bekken ook heb ik het idee.. Ga dit maar wel aan geven bij de intake.. Op het werk is dat niet echt heel handig.. Mja, ligt wss toch aan mn eigen houding.. :s
bandenpijn nog niet echt hier, wel misselijk en pijnlijke darmen!! Pff opgeblazen gevoel en echt niet fit zijn. Bekkenpijn heb ik altijd al dus ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Gisteren had ik al een positiebroek aangetrokken, maar dit zat ook weer niet lekker, de band irriteerde me rond mijn maag... Sterkte met je zoontje sanne, klinkt toch als een hersenschudding of niet?