Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Bij mij begon het met 5 weken en 1 dag ik werd zo misselijk en dan de heledag gewoon! En het word alleen maar erger

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik merk het wel als ik te weinig heb gegeten, dan wordt ik misselijk. Maar mss heeft dat ook wel met het weer te maken, ik heb ook erg weinig eetlust moet ik zeggen.. Dat is normaal wel anders! ;)

Doen jullie mee met Moeders voor moeders?
    Ik heb komende dinsdag intake.. Ben benieuwd!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ow.. En werken jullie?
    Ik werk met lichamelijk en verstandelijk gehandicapten, en bij ons komt ook best wat agressie voor.. Dus ik moet het hier wel optijd gaan zeggen.. Ben nog even aan t twijfelen wanneer.. Maar collega's kunnen het hier maar beter weten denk ik..

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ja mvm is gisteren geweest. Vandaag vrijdag worden de flessen geleverd

hier ook in de gehandicapten zorg. 24 uurs woonbegeleiding. erg leuk en geen agressie.

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Dat is toevallig! Haha.. Mijn man werk alleen ook onregelmatig dus ik ben heel benieuwd hoe wij dit straks gaan doen en of we dan ooitnog wel s een weekend samen vrij zijn.. Anders denk ik er wel over om iets anders te gaan doen.. Als zou ik niet weten wat! ;)

Hoeveel uur werk jij Sanne?

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik werk in de zorg, individuele begeleiding aan jongeren met verslaving en andere problematiek op kort verblijf/trainingshuis. Werk deze week 42 uur en vind het wel zwaar hoor. 5 uur opstaan, viel vanmiddag bijna in slaap. Moet nog 4 dagen en dan gelukkig 2 dagen vrij! Veel mensen in de zorg dus, leuk!

Ach, denk maar zo lekker veel uren maken dan kan ik straks allemaal moois voor de baby kopen!

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja dat is zo! Ik werk nou ook altijd zo veel mogelijk, heb een contract van 25,2 uur, maar kan altijd wel tot 40 uur bij werken.. Maar die 25 uir is straks wel ideaal.. Vind t ook wel een lekkef idee dat ik dan maar 3/4 dgn hoef te werken! Haha..

Toevallig ja, zoveel in de zorg!

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    YES!!

Bij 4+0 clearblue digital "zwanger 1-2"
    Bij 4+1 hcg 65
    Bij 5+2 clearblue digitaal "zwanger 3+"

Hij kwam er echt binnen een minuut te staan!!
    Wauw .... wel gehoopt, niet gedacht
    Mijn dag kan niet meer stuk!!!

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Heeel mooi! Wat fijn he! Die bevestinging!
    Ik had nog 1 kv test, net ook gedaan! Gelijk een hele mooie duidelijke 2de steep.. Wat kun je blij worden van zoiets he! Haha..

Geniet ervan meis!

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Tibo ja heel blij! Zeker na de vmk is het fijn om alles te zien oplopen. Hcg 65 maakte mij ook een tikkeltje onzeker nadat ik was gaan googelen. Maar de 3+ slaat pas aan bij hcg 2000 dus dat stelt me gerust.

Heel toevallig is mijn vriendin even ver! Die had eergisteren een 3+ staan, ook 1 week en 2 dagen na de 1-2 net als ik. Ook zij heeft ooit een mk gehad (10 w) dus is nog onzeker ook omdat ze nog niks voelt verder. Hier voelt het goed in elk geval, ben zo blij!!!

11. annelie566

Super Sanne!

Ik durf hem niet meer te doen maar heb ook bijna echo dus het is wel ok!

12. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik heb me ook aan gemeld voor mvm heb nog niks gehoord zal maandag wel zijn

13. annelie566

Denk het ook ukky!

Ik weet nog niet of ik me ga aanmelden. Aan de ene kant natuurlijk goed initiatief maar ik moet bekennen dat ik geen zin heb om iedere week een heel eind om te rijden voor die flessen want die halen ze hier volgens mij niet op. Misschien dat ik me na mijn echo nog aanmeld, als alles goed is natuurlijk.

14. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Ik kan me ook bij jullie aansluiten! Ik ben volgens eigen berekening 29 maart uitgerekend van ons eerste kindje.
    Na anderhalf jaar en vlak voor intake MMM testte ik begin van de week positief. Ik zou vandaag 5 weken moeten zijn.
    20 augustus eerste echo, dag erna intake verloskundige.

Iets over mij: 31 jaar, getrouwd, niet werkzaam ivm ziekteverleden, gek op mijn katten, zeilen, lezen en nog veel meer. :)

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Gefeliciteerd Merryn!

Wij lopen eigenlijk gelijk op! En hier inderdaad ook net voor de mmm, we hadden in augustus afspraak in het zkh staan! Super he!
    Ik ben morgen 5 weken en dus 30 maart uitgerekend..

Zullen we een lijstje maken? Is mss overichtelijker.. Ik ben alleen helemaal niet goed met computers dus ik weet niet hoe dat allemaal moet! Haha..

16. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Ja is echt ontzettend fijn! We hadden staan maandag een afspraak, dus nog dichter er op zo waar.

Ik zal zo even met de info uit dit topic een lijstje maken in een volgende post. Gaan we ook bijhouden wie wanneer naar de verloskundige/gynaecoloog moet en een echo heeft? Wel leuk denk ik. Geslacht denk ik dat voorlopig een beetje voorbarig is, kunnen we er altijd achter zetten tegen de tijd dat het bekend is (indien bekend en openbaar).

17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hoi hoi,

Mag ik ook meekletsen?
    28 maart uitgerekend, denk ik. 2e kindje. En maandag word ik 39 jaar.
    Ben nog wat onzeker, omdat ik niets voel (vervelend hè Annelie?). Nergens last van. Gezien 2 ma voor onze dochter maakt dit me nog onzekerder. Wou dat ik iets voelde, gewoon om het idee dat ik dan zeker weet dat ik zwanger ben. Al gaf de CB test 4 dagen terug 2-3 weken aan. Heb er nog één liggen, maar durf (nog) niet te testen. Alhoewel... als ik jouw test zie Sanne... dan ga ik wel twijfelen, hoor. Wat een mooie!
    Wij hebben 9 aug. de 1e echo.

18. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Bij deze! Als je iet wilt aanpassen, dit bericht quoten en de quote tags ([ quote] en [ /quote] zonder spaties) weghalen, dan aanpassen wat je wilt en posten.

Frummelk, tweede kindje, half maart
    Essie28, eerste kindje, 23-3-2014
    Sanne2011, tweede kindje, 27-3-2014
    7-8 echo
    Ploon, tweede kindje, 28-3-2014
    9-8 echo
    Merryn, eerste kindje, 29-3-2014
    20-8 echo, 21-8 intake VL
    Ukkie, ? kindje, 29-3-2014
    dinsdag gynaecoloog
    Tibo, eerste kindje, 30-3-2014
    15-8 echo
    Annelie566, eerste kindje, 31-3-2014
    7-8 echo

19. Merryn

Merryn Lid

20 feb 2012
    99
    0
    0
    Welkom Ploon! Heb je net ook in het lijstje gezet!

Hier kom ik om in de klachten, ergens helaas, maar ook wel fijn ter bevestiging. Misselijk (lijkt met de dag erger te worden sinds donderdag), weinig honger, mijn bh's passen nu al slecht meer, enige die nog echt lekker zit is een sportbh en mogelijk ook moe. Vind ik lastig inschatten, ik heb een vermoeidheidsprobleem dankzij ziekte en behandelingen in het verleden, dus ik ben wel vaak moe, maar volgens mij nu nog erger als normaal....

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Is het een idee om de afspraken apart in een lijstje te maken? Ben op het werk hihi en heb mijn mob vergeten (grrrrr, baal baal) dus kan eens kijken wat ik kan doen ;)

Deel Deze Pagina