Nee dat is niet de termijnecho, die is met 12 weke. Maar ze vond het sneu voor me dat ik dan zolang moest wachten dus vandaar nog een keer kijken bij de intake! Wij doen geen test. Ik ben 23, mijn vriend 26 dus we vallen niet in de risico groep en de test is niet betrouwbaar als je nog zo jong bent. Zou voor mij alleen maar onzekerheid opleveren.
goedemorgen allemaal! Weer een nieuwe dag die begon met kokhalzen In het begin gaan de weken zo langzaam lijkt het. Ik leef echt naar de echo toe merk ik, terwijl mijn moeder al zei 'vroeger had je helemaal geen echo's'. Gek idee eigenlijk. Mijn oudste lijkt het al een beetje door te hebben. Heeft het ineens over baby s en ziet ook wel dat ik me niet goed voel....... We gaan het haar na de echo vertellen.
Ik vind het ook langzaam gaan, maar leef op een of andere manier zo naar die 12 weken toe, dat gewoon iedereen het mag weten! En de volgende echo natuurlijk! Ik heb zo een babyshower van een vriendin, we gaan high tea'en dus ik hoooop dat de misselijkheid nog zakt! Fijne zondag allemaal!
Ik vind de dagen ook vreselijk langzaam voorbij gaan, vreselijk. Nog een ruime maand en dan hoop ik dat de tijd weer wat sneller gaat en ik wat kan gaan genieten.
hier ook geen combinatietest. is geen hersenschudding maar buikgriep. dit weekend 3x op de hap geweest en uiteindelijk is onze kleine mam vanochtend opgenomen in het zh. hij spuugde echt alles eruit ... zo sneu! sowieso vammacht blijven en morgen eind vd dag kijken ze verder. hij heeft een sonde met 700 ml ors erin gehad en mah nu weer kleine beetjes drinken hier ivm met vmk met 6+4 een echo gehad omdat het toen vroeg mis is gegaan. nu met 9+6 weer een echom normaal met 9 en 12 weken. hopelijk rond de 12/13 weken weer een echo hoewel de vk de vorige keer zei dat het rond de 14 weken zou zijn de termijnbepaling. naja en met 16 weken doen we een geslachtsbepaling dus nog echos genoeg
Sanne succes met je zoontje! Wat sneu zeg.. En die geslachtbepaling? De echo plan je zelf toch? De wordt niet vergoed of wel? Normaal is et a de termijn echo pas weer de 20 weken echo, toch?
Ach wat sneu! Hoop dat hij er snel weer bovenop is. Bij mij wordt het niet vergoed, Tibo. Wij laten het doen bij een pretecho bureau rond de 16 weken...wat lijkt dat nog ver weg!
Bij babyview is het 55 euro maar er zijn ook wel bureaus die meer of minder vragen. Verschilt per regio denk ik, ik woon in Friesland en het aanbod is hier niet heel groot.
wat is het hier stil zeg hoe gaat het met jullie ? hier nog steeds het zelfde ben vandaag weer even bezig geweest op de slaapkamer even dingen uitgepakt
Hier is het heerlijk rustig in huis. Zit eigenlijk even op de bank te relaxen. Mijn oudste is nu naar school. Jongste kijkt even een filmpje. Ik zag ineens allerlei zwangeren op het schoolplein vandaag, grappig dat je oog daar weer op valt nu.......
hier ook lekker rustig alle 2 de kids op school om half 4 mag ik ze weer ophalen en dan is het gedaan met de rust hihi weet niet meer of ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook zo vaak beroerd ben geweest maar bij de ze is het wel vaak niet heel erg maar steeds een zeurend gevoel
Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en ons kleine wondertje mogen bewonderen.. en er was een hartje te horen/zien YES!!! Vanavond gaan we het dan eindelijk vertellen aan onze ouders ! Ben iets vooruit gezet, zal mijn banner nog aanpassen; 7 weken en 4 dagen nu.. bevaldatum 3-4-14... kan uiteraard nog worden aangepast met de termijnecho.. die hebben we over een kleine 3 weekjes Zo blij!!
mooi zahra!! Succes met vertellen aan jullie ouders, altijd een bijzonder moment. Op een of andere manier maak ik me erg naar over de komende echo ik ben zoo bang dat het niet goed is. ook misschien omdat ik in het begin erg moest wennen aan de zwangerschap, voel ik me nu schuldig over en ben erg aan het doemdenken.....bah
Zahra super! Mooi zo! Ik heb woensdag intake en dan horen we wanneer de termijn echo is, spannend! Ik denk dat wij rond de 16 de week ook een geslachtbepaling laten doen, had hier in de buurt wat gevonden, voor 30!
Super zahra! Wat fijn En tibo, mooi dat je wat hebt gevonden in de buurt en ook nog voor een mooie prijs! Voor dat bedrag had ik er vast elke twee weken gezeten hehe, maar 'mooi' dus dat het hier ietsje duurder is. Bij mij de beroerdheid ook begonnen, nog niet overgegeven maar wel kokhalsen in de lift want die ruikt ineens heel naar, zeker als er mensen met honden instaan heb ik het idee elk moment over m'n nek te gaan. En moe moe moe. Zonet lekker tukje gedaan, heerlijk. Morgen maar weer eens aan het werk.
Hier ook heel moe, vandaag ook een super drukke, hectische dag gehad.. Pff En ik begin elke dag stik beroerd, tot nu toe om de dag lopen overgeven..raar. Haha.. Hoe cliche t ook is, tis bij mij wel echt ochtendmisselijkheid.. De rest van de dag gaat t prima!
grrr bericht getypt ineens blanco! zl is weer thuis. spugen is gestopt. vanaf do morgen vakantie! zijn er al buik fotos? goede echo van harte!