Leuk die echofoto's fijn dat alles oké was. Dan wordt de 20 weken echo ook nog extra spannend voor jullie....
Fijn dat de echo goed was Annelie! Bij ons bepalen ze bij de volgende echo/gesprek of de 20wkecho in het zh moet plaatsvinden, dit ook ivm diverse "aandoeningen" van familie.
Ja, word er toch wel wat zenuwachtig van. Bijna iedereen aan moeders kant heeft (ernstige) hart en vaatziekten. Zelf heb ik -voor zover ik weet- nergens last van. Laten we hopen dat het hartje van ons kindje helemaal oké is! Was echt bijzonder hoe veel ons kindje gegroeid was, leuk om te zien! Ben benieuwd naar je echo Sanne, bij jou zal het dan nog wel duidelijk zijn!
Weer zo rustig hier.. Vandaag een slechte dag, vanmorgen begon het al et overgeven, heel de dag beroerd geweest.. Pas sinds het avondeten gaat t een beetje, ik eet ook gewoon te weinig dan, en daar word ik weer beroerd van.. Maar ik moet gewoon niet aan eten denken.. Krijg t niet weg.. Iemand tips of ervaring?
Hai allemaal Ben ik weer, net terug van vakanse Hoe is het met alle zwangerschappen? Hopelijk geen slechte berichten! Hier ben ik blij als het vrijdag is, eindelijk de eerste echo. Pas dan kan het ook werkelijk worden voor me. Ik heb voor mn gevoel minder kwaaltjes dan bij de vorige zw. dat maakt het psychisch extra moeilijk.
Hopelijk een goede vakantie gehad, sammie? Spannend voor jou vrijdag! En al 9 weken, dan zie e gewoon echt al een kindje! Super leuk!
tibo cola? of gele vla ... hoewel die meer tegen zuur helpt volgens mij .... Erg vervelend. Hier ook hele dag door licht beroerd en bijvoorbeeld de honden uitlaten gaat niet zonder kokhalzen. ..... kleine beetjes eten de hele dag door. anders crackers of fruit? sammie spannend! Hier donderdag de tweede echo. buikje groeit goed. Heb bij niezen of hoesten of draaien in bed soms steken maar die herken ik nog van bij zl. Verder Tot nu dezelfde kwalen als bij zl. Zou het weer en jongen zijn? Ik ben zoooo benieuwd hoe hij/zij er nu uitziet
Ja ik probeer regelmatig wat te pakken, brood krijg ik op een slechte dag bijna niet weg, dus idd fruit, cracker en beschuit.. Ach ja, als ik maar iets binnen heb! Hopelijk wordt het na de 12 weken minder!
Lastig tibo, ik ben wel steeds misselijk, maar heb daarbij ook erge voorkeur van wat ik wil eten, en dat eet ik dan maar. Ik kan je geen tips geven, behalve dat de huisarts volgens mij wel eens zetpillen voorschrijft, een vriendin van me had deze ook en dat hiel haar erg. Ikzelf heb tabletjes gehad vorige zwangerschap maar dat hielp me niet. Namen weet ik even niet. Hier vandaag ineens een buikje te zien?! Misschien ligt het aan de rok die ik aan heb, maar er lijkt iets neer buik te zijn ineens, misschien kater een fotootje.
Hier ook duidelijk en buik en door de positie broek wordt hij nog eens vergroot. Ach iedereen weet het alleen mijn collega's niet. Die vertel ik het na de vakantie en heb nu 3 weken
even een gekke vraag hoe zit het met jullie behoefte naar sex ik word helemaal gek van me zelf verder gaat het goed ben nog steeds heel erg misselijk steeds en niks helpt
Heb jij veel behoefte of net net.. Ik echt 0,0.. Haha.. Sneu voor mn mannetje.. Ben gewoon zo moe en de helft van de tijd net lekker.. Heb dr gewoon geen zin in..
ik heb juist heel veel behoefte heb ik met de andere zwangerschappen juist niet gehad maar dit is ook wel een heel andere en veel lievere man
Hier ook 0.0 maar ben ook bang voor bloed en onzekerheid erna. Misschien na de goede echo komende donderdag
Heey meiden, Hoe is t bij jullie? Hier lijkt de misselijkheid iets minder, mss begin ik het een beetje door te krijgen! Haha.. Net nog wel staat kophalsen boven de wc, maar zaterdag voor de laatste keer moeten overgeven.. Maar goed, mss roep ik te vroeg! Nog echo's binnenkort?
Fijn dat je je wat beter voelt Tibo! Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de echo Verder gaat het eigenlijk heel goed. Ben blij dat ik mn dochter nog steeds borstvoeding kan geven en dat het niet al gestopt is door de ZW