Sammie, eerste echo? Ik heb m woensdagavond, morgen dus...zooooo spannend. Mijn misselijkheid wisselt nogal, de ene dag is het niet te houden, andere dag gaat het wel. Raar lijf....
pff vanavond de echo, vanochtend verjaardagsboodschappen gedaan. En steeds tussendoor een knagende hoofdpijn, bah. Het zal wel spanning zijn denk ik. Hoe laat ben jij aan de beurt Sammie?
Nog ff geduld Lea! Ik mag vrijdag pas Nou ja het begint eindelijk op te schieten. 4 weken wachten is wel errug lang haha. Ik heb zo'n lekker weeg misselijk gevoel, blegh.
Sorry ik had gisteren op iemand gereageerd die vandaag moest, vandaar. Ach als het goed is kun je dan met een lekker gevoel het weekend in toch? de weken hebben wel lang geduurd zo al met al dus het is straks fijn als we iets meer zekerheid hebben over hoe het er voor staat.
Ja zo is het maar net! Ik liet gister de echo foto van onze dochter zien aan ML, van, dit gaan we als het goed is vrijdag ook te zien krijgen. Toen kwam het wel ff bij hem binnen. T is ook zo bijzonder..
Ik ben benieuwd hoe ik het ga beleven. Op een of andere manier geloof ik het nog allemaal niet zo dat er een kindje groeit......
Nee, we moeten er om 19.50 zijn, en brengen de babyfoon bij de buren. Onze oudste is bijna 6 en de jongste 2,5 ruim, we gaan het ze komende week vertellen als alles goed lijkt.
Succes Lea! ik mag morgen weer, jeuj! en als ales goed is (waar we vanuit gaan) dan ga ik erna de afspraak voor de geslachtsbepaling laten maken
Op een of andere manier ben ik ineens kei onzeker.. Denk allemaal dat er volgede week op de echo niets meer te zien is.. Of iig geen kloppend hartje.. Bah. Herkennen jullie dot of word ik gewoon helemaal gek..
hey dames, De echo was goed! Ik zit morgen op 10 weken!! Dan hebben we een kwart gehad dus . Het babietje had al armpjes en beentjes, en bewoog ook tijdens de echo. Hartje ook nog even gehoord. Zo mooi om te zien, en ergens niet te geloven dat het in je groeit. Nog een poosje gepraat over mijn bekkenklachten die ik nog steeds dagelijks ervaar, dus waarschijnlijk wordt het een zware zwangerschap, maar we gaan er gewoon voor! Ik was helemaal zenuwachtig en dan wordt ik heel jolig daar bij de verloskunidge, ze zal wel gedacht hebben haha. Nouja hier blij nieuws dus, wat zullen we lekker slapen!!
Wat fijn Lea! Welke bekkenklachten heb jij? Ik heb heel veel last van mn stuitje, vk zei dat dat nu week word en dat dat over een paar weken weer minder kan zijn, maar moet nu goed naar mn lichaam luisteren.. Maar s best moeilijk, werk op een woonvoorzienig waar heel veel zware zorg is, en ik geef niet makkelijk werk af.. Dus zal me echt aan moeten passen..