Wat een super goed nieuws Lea!!!! Wel jammer dat het waarsch. een zware zw. gaat worden. Kan je man je veel uit handen nemen in huis? Je oudste kan natuurlijk ook al veel zelf dat scheelt alweer. Tibo, ik herken je angst wel hoor. Zeker als je alleen de standaard echo's maar krijgt, met 10 en 20 weken. Maar je hebt al een echo gehad en die was goed. Ik zou toch proberen daar flink veel aan te denken. Knuf! Hier alles goed. Ik heb echt een zwangerbuik zeg haha. Mn lichaam denkt, zo we moeten weer dus laat die buik gelijk maar tevoorschijn komen Niemand weet het nog alleen..
Leuk sammie, tenminste toch wel een beetje een trotse buik neem ik aan ? Iemand vroeg welke klachten ik heb. Eigenlijk kan ik mijn bekken van onderkant heup tot bovenkant heup niet goed stabiliseren. Sommige perioden gaat het beter, maar vaak lage rugpijn, pijn in bilspier die uitstraalt etc. Ik kan tot een kleine km lopen en dan houdt het wel op. Ik weet dus niet wat deze zwangerschap gaat doen, maar het maakt dat ik wel bang ben voor wat er gaat komen. Ik mocht terugkomen naar de revalidatie, mocht ik zwanger zijn. Voordeel is dat het me dan niks kost (de therapie) en voor fysio wel. Ik koop het boek van cecile rost en hoop de klachten te beperken. Tibo, de angsten die jij hebt herken ik wel. gisteren vlak voor de echo had ik ook echt zoiets van het kan goed zijn of fout, heel nerveus. Ik weet ook dat dat minder wordt zodra je de baby gaat voelen, tenminste dat was bij mij zo. De bewegingen stellen je dan een beetje gerust. Dus nog eventjes volhouden, het komt vast goed!
De echo was goed! Ik ben een dag vooruit gezet. UD is nu 28 maart 2013 en morgen ben ik 10 weken zwanger Helaas was dit tevens de termijnecho. De 20 weken echo is pas 6 november dus dat duurt nog best lang vind ik zelf.
Fijn dat je echo goed was Sanne!! Mooie foto hoor Ik ben nu ook uitgerekend op 28-3, maar morgen zie ik of het echt zo is
Leuk Sanne, heerlijk als je ligt te kijken naar je kindje he! Ik krijg nu ook geen echo meer vóór de 20 weken, dus nog even geduld, wél mag ik bloedprikken
wij mogen pas 16 sept en dan 7 okt bij een vloskundige in het ziekenhuis weer en dan 29 okt weer bij de gynaecoloog wat het maar 16 sept wil ons kindje zo graag weer even zien en weten dat alles goed gaat met hem of haar wat een mooie echo zeg en mooi dat alles goed was bij jullie echo's
Ik denk dat wij een pretecho doen zo rond 28 weken ofzo. Om van 20 weken tot het eind geen echo meer te krijgen dat is wel errug lang. Bij m'n vorige zw. was het bij de verloskundige praktijk bij mij namelijk niet gebruikelijk dat je nog een echo met 30 weken kreeg, helaas.
Jazeker gaan wij een geslachtsbepaling laten doen. over 6 weken. heb gemaild of we 11 oktober terecht kunnen. spannend!
en ook een pretecho rond de 27 weken. vorige keer ook gedaan en was erg mooi. alleen niet heel goedkoop helaas
Fijn sanne! Mooie echo! Wij doen ook rond de 17 weken geslachtsbepaling! Spannend! Vanmorgen trouwens weer flink misselijk en nu heel erv last van mn bekken.. De onzekerheid is weer wat afgenomen!
Wij nemen zo'n pakket, dan heb je ren geslachtsbepaling rond 16 weken en dan later een 4d echo en alles op dvd. Scheelde behoorlijk in de kosten maar het is alsnog prijzig, maar wel heel leuk Vervelend Tibo van je misselijkheid en bekkenpijn. Hopelijk word het beter na de 12 weken. Ik heb nergens last van..ben alleen moe en humeurig maar niet misselijk ofzo. 11 september hebben wij termijnecho, hopelijk is alles nog steeds goed. Ook hebben we besloten om te gaan trouwen! We waren al verloofd dus we vonden dat we het dan net zo goed maar meteen kunnen doen. We zouden eerst in zuid Afrika trouwen maar dat feestje gaat nu niet door..maar we hebben nu een mooie locatie hier gevonden. Nu mag ik wel aan de bak want we willen in december al trouwen en het is toch wat meer geregel dan ik van te voren gedacht had. Maar nu heb ik tenminste iets om mijn gedachten van zorgen af te houden.
Leuk Annelie! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Hier ook een pakket. Is over de 100 euro maar wel mooi.
Gefeliciteerd Annelie! Leuk die voorbereidingen, leuk ook in de december, kan super mooi zijn in de winter maanden! Hoe gaat t verder dames?
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Annelie! Leuk hoor!! Hier alles goed, nog zo'n 4 uurtjes dan mag ik eindelijk naar de VK. Spannend hoor!!
succes sammie! gister viel mn eten verkeerd. had pannenkoeken gemaakt want zoet valt wel goed. hele avond beroerd geweest en uiteindelijk alles eruit gekotst. bah zeg ... maar wel opgelucht erna gelukkig