Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ah das minder Sanne :(

Nog 3 uurtjes haha

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Succes sammie!

3. lea

lea Fanatiek lid

Help, wat als je eigen kleren niet meer passen?! Mijn broeken zitten allemaal te strak. Zeker als ik dan ga zitten. pff een zwangerschapsbroek opgezocht maar de band om mijn buik zit niet zo lekker, dit was vorige zw ook al zo, volgens mij ligt het aan deze broek. Maar ik zal binnenkort wel voor nieuwe kleren moeten kijken ben ik bang. Zomerjurkjes etc kan nu nog wel, maar als het weer ineens omslaat.....

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    positie kleding ;) hier ook al weken aan. heerlijk!

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier de echo gehad. Het hartje klopt, alleen het leek niet echt op een kindje haha. Twas een ovaal rondje. Over 1,5 weken mag ik weer voor een echo, ik hoop dat we dan een echt kindje kunnen zien. Nu zag je wel vaag een hoofd en de ruglijn maar het was niet zo'n echo waar je een traantje bij weg pinkt. Nou ja, het hartje klopt igg!

6. lea

lea Fanatiek lid

oh, dat is jammer, maar dat het hartje klopt is natuurlijk wel heel fijn. Nu was ons kindje ook nog niet helemaal een kindje, maar kon wel goed het hoofdje onderscheiden en de armpjes. De termijn klopte verder wel? Die van ons is nu 3, 2 cm van stuitje tot bovenkant hoofd. en daar komen de beentjes nog bij.... Leuk dat je over 1,5 week weer mag, hier duurt het 10 weken snik;)

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    @ Lea, zoals ze het nu kon meten was ik nu 9 weken ipv 10. Maar ze kon het echt niet goed meten omdat ze nog zo opgekruld lag. Misschien ga ik volgende keer wel weer vooruit.
    Ik heb er igg geen problemen mee dat ik heel snel weer een echo krijg :D haha

8. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    hier ook al een poosje positie kleding aan binnen kort nog even kijken naar wat T-shirts

9. lea

lea Fanatiek lid

Vanmorgen verteld aan mijn dochter over de zwangerschap. Nog wel luchtig gehouden omdat we nog in de 'risico-tijd' zitten, maar ze had een smile van oor tot oor! Vervolgens vroeg ze wat er nog meer in de tas zat (waar ik de echo uit had gehaald), en werd er gevochten om een proefverpakking luierdoekjes ;) Want dat is natuurlijk nóg net wat interessanter dan het nieuws zelf ;).

We hebben het er verder nu nog niet te veel over, dan kunnen ze langzaamaan wennen.....

We hebben verder een heel druk weekend gehad met een buurtfeest gisteren die we hadden georganiseerd en vandaag het opruimen daarvan.

Ben helemaal kapot. En iemand had mijn 'buik'al opgemerkt hoorde ik via via, dus lang verhullen kunnen we het niet meer denk ik.

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Lea, wat leuk dat je dochter zo leuk reageerde! Hoe oud is ze? Heb je vast gezegd maar ik ben het kwijt. Hoe was verder het weekend van iedereen?

Hier rustig want ik was erg moe, behalve moeheid ook geen symptomen meer. Gelukkig hebben we snel de echo weer al zal die laatste week wel voorbij kruipen.morgen weer aan de bak, heb er maar weinig zin erin.

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier een werk weekend achter de rug, verder erg moe en met regelmaat nog misselijk, wel kokhalsen maar overgeven is gelukkig al weer even geleden!

Duik zo mn bed in.. Hoop dat t snel doderdag is, dan hebben we de termijn echo! Heb dr zo'n zin in.. Maar ook weer wel eng en heel spannend!

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Goedemorgen

hier de verjaardag van zl gevierd dit weekend. Hij is goed verwent. De misselijkheid neemt ook iets af lijkt het. Helaas eind vd maand pas weer controle en 14 oktober de pret echo

wat leuk Lea!

Annelie werk ze

13. lea

lea Fanatiek lid

Gefelicieerd met je zoon sanne!

Vanmorgen vroeg mijn dochter van 5 zich af waar de baby dan nu zat eigenlijk? Vanmiddag maar even een lesje sexuele voorlichting denk ik ;)

14. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Gefeliciteerd Sanne!

Succes Lea haha. Hoe pak je dat aan? Met een voorleesboekje ofzo?

15. lea

lea Fanatiek lid

haha ik weet niet of het echt vanmiddag wordt, maar een boekje is wel handig daarbij. Ik denk dat ik wacht tot ze er weer over begint.

Mijn ticker is onleesbaar, nog even opnieuw proberen....

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    hier niet hoor!

17. lea

lea Fanatiek lid

oh, haha nu even een nieuwe gemaakt....

18. lea

lea Fanatiek lid

misschien is het al behandeld, maar wanneer vertellen jullie het aan je omgeving? Nu mijn dochter het weet zal ze het langzaamaan wel wat rond gaan vertellen denk ik. Wanneer ik het op facebook ga gooien weet ik nog niet...

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier zijn mijn ouders tot 22 september nog op vakantie. Ik wil het het liefst aanhen als eerste vertellen, dus tot die tijd proberen we het geheim te houden. Mocht dat niet lukken is het jammer.
    Mijn zus = beste vriendin gaat gelukkig straks ook 2 weken op vakantie dat scheelt weer haha. Verdere familie zie ik waarsch niet echt voor de 22.

20. lea

lea Fanatiek lid

Knap Sammie! Hier weten mijn ouders het al een poosje.....

Deel Deze Pagina