Hihi Sanne, Anders ga je toch naar buiten een wandeling maken? Bij ons helpt dat meestal wel Je moet wel genieten van het mooie weer he
Ik werk als flexwerker in de zorg. Maak soms 40 uur en soms maar 16 of 20. Mijn vriend werkt fulltime en mijn inkomen is als extraatje dt meteen op de baby rekening gaat. Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik straks ga doen. Wil eigenlijk wat meer vastigheid en werk onder mijn niveau dus na de bevalling toch maar opzoek naar iets anders denk ik. Ik krijg vanaf oktober wel een vaste locatie en vaste uren, dat scheelt.
Sanne, hoe nebben jullie de kinderopvang geregeld als je onregelmatig werkt? Of passen jou ouders of schoonouders veel op?
Ik ben volledig thuis. Een bewust keuze aangezien het mijn werken in de thuiszorg in combinatie met gezin en bekkenklachten niet te combineren waren. Wel veel mensen die in de zorg werken, leuk!
Wij hebben flexibele opvang. 2 halve dagen per week. En de opas en omas passen ook op. Daar logeert hij 1x per week
Pittig hoor Annelie! Ik zou me echt niet voorstellen om met S nu 40 uur per week te moeten werken. Pff dan zie ik haar ook niet meer (denk ik dan). Ik vind 20 uur wel genoeg
Ja dat zijn lange dagen inderdaad en het valt me soms ook wel zwaar. je energie wordt echt weggezogen.20/25 uur vind ik ook wel mooi maar ik pak wat ik pakken kan omdat er soms ook weken zijn dat er minder werk is. Ik denk dat ik na de bevalling nog wel een tijd thuis zal blijven om te zorgen en te genieten van ons kleintje kan m'n hele leven nog wel werken, vind ik. Dus als het financieel kan..
Groot gelijk Annelie, ik zou het liefst straks ook minder als 25 uur gaan werken, maar denk dat wij t financieel wel nodig hebben..
Ja bij ons is het ook nog onzeker hoor, we zullen er de Komende tijd eens over nadenken en voors en tegens afwegen. Kinderopvang is ook duur en mijn uurloon is niet heel hoog(laten we zeggen dat ik op m'n 17e meer verdiende dan nu ik hbo afgestudeerd ben dan hebben jullie een indicatie), dat speelt ook mee. Je moet nog wel iets overhouden natuurlijk. Morgen echo zeker tibo? Spannen en leuk!
Wat gek dat je salaris zo laag is Annelie! Hier moet ik ook werken zodat we rond komen, maar met 16 a 20 uur is het net te behappen. Maar als het niet zou hoeven zou ik graag thuisblijfmama willen zijn. Heb er vorige week weer even van mogen proeven en wat is dat toch heerlijk
Succes! Tsja, eigenlijk moet ik er iets van zeggen maarja. Ben allang blij een baan te hebben. Ken zoveel mensen die al een jaar afgestudeerd zijn en niks hebben en ik had dit al voor mijn afstuderen. Daar ben ik blij mee natuurlijk! Wie heeft er nog meer echo deze week of volgende week?
Er zijn op t moment heeeel weinig banen in de zorg.. En ze willen nog zo veel gaan bezuinigen.. Bij ons in ieder geval! Maar wel fijn dat je dan vanaf oktober een vaste groep hebt!
Hoi , Het was even heel stil sorry was op vakantie. Vandaag eindelijk me eerste afspraak bij de verloskundige gehad en een echo gehad. 10 weken en 3 dagen vandaag. 30 maart uitgerekend. Zo fijn om dan te zien dat hartje klopt en alles beweegt en sparteld. Nu lekker genieten!! Heerlijk!
Tibo succes!! Hier pas 14 oktober de geslachtsbepaling. En 6 november de 20 weken echo. Ik probeer een extra pret echo te plannen die ml nog tegoed had van mik voor vaderdag. Toen was dat mijn kado aan hem maar helaas ging het mis ... Nu nog kijkem of ze plek hebben en voor een geschikt tijdstip en oppas want ml komt dan vanaf het werk en ik moet naar mijn werk 16 uur. Het moet er dus orecies tussen passen.