Ik had gedroomd dat ik het al helemaal voelde krioelen....... Maar dat duurt nog even natuurlijk. Ik hoop wel dat alles goed is van binnen, je hebt nu eigenlijk helemaal geen controledingetje, ja de verloskundige, maar dat duurt nog 3 weken.......Moeten jullie ook al bloedprikken rond deze tijd? Ik kan me dat niet herrinneren van vorige keer....
Ik moest na mn intake bloed laten prikken, dat heb ik al laten doen.. Haha, Annelie, beter van niet inderdaad! Haha..
Ik moet ook bloedprikken. Maar ik ga dat soort dingen pas na a.s dinsdag doen. Dan mag ik voor een herhalingsecho. Ik hoop dat beebje dan lekker spartelt en dat we hem goed op kunnen meten. De vorige keer had ik niet zo iets van oke dit is de uitgerekende datum enzo. Je mag al bijna Tibo! Hier was het weer lekker raak vanmorgen, helaas..
Haha ja het was ook echt een grote ma. Met baard en gouden kettingen enzo en hij wou alleen maar over zijn bende praten en niet over de baby en dat vond ik helemaal niet leuk, hihi. Ik moet ook bloedprikken. Misschien ga ik morgen wel!
ik ben momenteel werkloos zoek wel maar ja niet veel te vinden wij moeten 16 sept bloed prikken heb ik ook nog nooit eerder hoeven doen maar is nu weer nieuw geloof ik en ik zit ook in de risico leeftijd dus dat zal ook wel weer mee werken denk ik
Gefeliciteerd Tibo! Mooi he! Hier met 9+6 ook een heel mensje al met armpjes en beentjes en vingertjes en teentjes Op 23 september heb ik de verrassingsecho staan voor ml. Een uur voor ik moet werken hihi. En vriendin past op zl en de echoscopiste gaat alvast een gokje doen naar het geslacht!! Ik ben dan 13+3 en 3 weken erna hebben we de geslachtsbepaling
vanavond voor het eerst overgegeven jemig wat ben ik daar slecht in en was voel ik me nu beroerd mar zal wel weer overgaan hoop ik hoe gat het met de rest hier
Is een bloedneus ook een zwangerschapssymptoom? Net na het overgeven ineens een bloedneus.. Ik heb echt nog nooit een bloedneus gehad..
Nou dames hier vanmiddag( en nog steeds) de schrik er goed in.... Vanmiddag met naat toilet gaan bloedverlies in de wc. Daarna pijn van onderen en stond vervolgens in de slaapkamer in een plas bloed....... Ook zo'n pijn dus de verloskundige gebeld, en we mochten meteen komen voor een echo. Vooralsnog is alles goed met de baby, maar er zit nog behoorlijk wat bloed voor de baardmoedermond??!! En dat moet er nog uit. Ik heb nog steeds pijn en kan niet zitten alleen maar liggen of lopen: dan maar liggen. Wat een dubbel gevoel, eerst verdrietig dan breekt je hart als je ons beebje op en neer ziet bewegen met de echo....ik hoop zo dat het goed gaat, maar het voelt niet goed.... Ik mag dinsdag weerkomen voor een echo (denk ik ) en als het bloeden toeneemt oid dan weer bellen.....
Dat is niet zo mooi Lea! Mag je wel paracetemol innemen tegen de pijn? Hopelijk blijft alles goed gaan met beebje! En als je het niet vertrouwd aan de bel trekken he?