Ja dat mag wel. Ik neem straks wel wat in voor het slapen denk ik. Net weer naar toilet geweest, maar er komt zo veel bloed mee.
He bah, Lea! Hopelijk houdt het bloeden snel op en is er geen gevaar voor jullie beebje. Hou je rustig! Succes meis! Dikke knuffel!
Lea, hoe is het nu? Kan me voorstellen dag je enorm geschrokken bent.. Hopelijk houd het bloeden snel op.
Hoi dames, Het is hier nu redelijk rustig het bloeden is neit helemaal we, maar wel stukken minder: als in bij het afvegen, maar wel helder rood. (sorrry voor de details.) De verloskundige kon wel zien dat er nog veel bloed zat voor de baarmoeder en dat was positiever dan dat het er achter zou zitten. Dit moest er allemaal nog uitkomen.. Het lijkt net of ik pijn heb rondom mijn baarmoedermond, en heb het gevoel dat er iets anders aan de hand is....maar ik weet niet wat. Als ik de pijn houdt dan ga ik morgen weer bellen ben nu al rustig aan het regelen wie mijn dochter naar school brengt morgen etc. Het voelt wel heel lui nu ik op bed lig, maar doe toch maar rustig aan denk dat dat het beste is nu....
lea je bent niet lui. doe maar lekker rustig aan. wanneer heb je weer controle? en kunnen ze ook zien of het bloed straks weg is? lijkt me erg naar ... heb zelf een vmk gehad maar de schrik zat er erna nog steeds goed in. wie heeft komende week en echo?? hier soms gekriebel in de buik ... ben zo benieuwd of dat de kleine is ... ik verbeeld het me niet in elk geval
Ik mag dinsdag weer en krijg dan ook weer een echo denk ik. Ik ben erg benieuwd, de pijn is nu weg, klein beetje bloedverlies, maar niet veel meer..... Wat leuk dat je al wat voelt sanne, ik voel ook vanalles, maar bij mij zijn het alleen nog mn darmen die op zijn kop staan, ik ga morgen de ha bellen of hij iets heeft tegen opgeblazen en gestresste darmen....
Ik heb woensdag echo. Voel nog niks haha, maar nog vroeg en eerste kindje dus logisch. Pfoe ik hoop dat alles goed is met ons kindje, begin nerveus te worden.
Fijn dat het bloeden minder is Lea en doe maar rustig aan hoor!! Ik mag dinsdag weer voor een echo. Ben heel benieuwd hoever ik dan ben, en of ik idd een week! achteruit wordt gezet.
Hoe gaat t nu Lea? Heel veel succes en plezier met de echo's deze week! Ik moet nog een paar daagjes werken en dan 2 weken vakantie! Be dr echt aan toe..
Snik snik Ik mag pas woensdag voor de echo. Heb het helemaal verkeerd in mn agenda gekeken.. Heb nu al last van zwangerschapsdementie...
ach sammie dat is een tegenvaller, maar dan heb je morgen nog iets leuks te goed Mijn man kon gelukkig vrij krijgen tijdens de echo morgen, dus dan hoef ik niet alleen of met iemand anders te gaan.....
Hoe laat mag je woensdag sammie? Jammer van morgen maar gelukkig is het maar een dag later. Lea, fijn dat je man vrij kon krijgen en mee gaat! Veel succes alvast morgen.
Balen sammie! Zeker als je je er al helemaal op ingesteld bent.... Hier vanavond een erg opgezette en zeurdierige buik. Misschien dat ik de vk morgenvroeg even bel ervoor. Zal misschien niks ergs zijn maar buikpijn vind ik toch minder na de vmk
Altijd bellen dan Sanne! Waarschijnlijk is het niks, gelukkig. Ik heb ergens het gevoel dat het hier niet meer goed zit.
he meiden, wat een onzekerheid allemaal! De buikpijn sanne, kan ook komen van een groeispurt ( zei de verloskundige tegen mij) Je kunt het altijd voorleggen aan de verloskundige en dan kijken wat ze zeggen... Hier is de pijn en al het bloed weg, dus heb goede hoop op een positieve echo, maar spannend blijft het wel natuurlijk....
Spannend Lea! Misschien dat ik zo even bel ... Hoezo denk je dat het nier meer goed zit Annelie? Ook bellen he bij twijfel!