Eind maart 2014 kindjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sanne2011, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Veel succes Lea! Hoe laat heb je de echo?

@ Sanne, idd bel ze gewoon daar zijn ze voor ;) Misschien mag je dan ook wel even langskomen om naar het hartje te luisteren.

@ Annelie, hoe komt dat gevoel zo ineens? Voel je je niet goed, veel pijn of iets anders? Wanneer mag je weer op controle?

Hier gaat het wel goed eigenlijk, maar ik ben ook erg benieuwd naar de echo morgen.

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik had al weinig symptomen maar wel iets maar nu helemaal niks meer(behalve borsten). Al dagen niet meer. Ik weet niet of dat komt omdat ik langzaam naar de 12 weken ga of dat het gewoon niet goed meer zit. Zelfs geen bandenpijn meer.

Geen buikpijn, bloedverlies of pijn. Morgen heb ik om 4 uur echo maar ik zie er echt zo erg tegenop. Ik weet gewoon niet meer wat ik ervan moet denken.

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Aaaah wat vervelend dat je dit gevoel hebt Annelie. Anders bel even om je ongerustheid voor te leggen.

Ik heb ook gebeld. Als ik weer buikpijn krijg moet ik weer bellen. Ze dacht aan het groeien vd baarmoeder maar ging het voorleggen aan de vk. Als ik moet komen dan bellen ze me nog. Ben benieuwd.

4. annelie566

tsja ik vind het ook zo stom om te bellen want morgen moet ik er sowieso heen.

5. lea

lea Fanatiek lid

Gewoon bellen Annelie, dat vinden ze echt niet gek. Misschien kunnen ze je gerust stellen of mag je langs komen, daar zijn ze voor.

6. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Idd Annelie, nog 1,5 dag onzeker zijn is toch niet echt fijn. Misshcien hebben ze vandaag nog wel een plekje voor je!

7. annelie566

Ik heb besloten het nog maar even af te wachten. Op dinsdag zit de assistent er niet en het 06 nummer is alleen voor dringende zaken en dat is, vind ik, mijn onzekerheid niet.

Ik hoop dat het gewoon aan mij ligt en er niets aan de hand is. Ik heb ook helemaal geen reden om te denken dat het mis zit want ik heb geen buikpijn of bloedverlies. Dus eigenlijk moet ik er maar gewoon van uit gaan dat het goed zit, toch? Misschien heeft het hebben van geen symtomen er wel mee te maken dat ik de afgelopen dagen veel rust heb gehad. Ben nu maar hard aan het poetsen;) Uiteindelijk heb ik het niet in de hand en als het mis is, is het mis. Nu ben ik alleen en morgen is mijn vriend er. Dan kom ik er liever morgen achter dan vandaag..

Ik hoop dat vandaag snel om is en het morgen snel vier uur is. Gelukkig hebben we vanavond een gesprek met onze trouwlocatie en de planner, dat leidt wellicht ook wat af.

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hopelijk is er niets aan de hand Annelie!
    Ik werd ook heel onzeker net voor de echo, weet zeker dat je morgen een mooie echo hebt!

Sanne, t kan vanalles zijn, die buikpijn, hopelijk houd het snel op en is er niets aan de hand!

Lea, succes vandaag! Hopelijk blijkt alles goed te zijn!

Hier, ik baal van mn kleren! Haha.. Ik ben qua gewicht nog niets aangekomen maar mn broeken zitten zoooo niet meer lekker!
    Ga volgende week toch maar is een shoppen denk ik..

9. lea

lea Fanatiek lid

Alles was oke!!!!! Ik ben maar even op een roze wolk geklommen ;) Een hele gezonde zwangerschap zei de verloskundige en nu geen zorgen meer maken......

Op de echo was een mooi kindje gezien en we hebben al even de vingertjes geteld.... het waren er 4.........en een duim Wat een wonder dat het nu weer goed mag gaan!!

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn Lea! Nou weer lekker genieten ervan!

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jaaa wat fijn Lea!

Hier al een week gekriebel in de buik. Steeds als ik rustig zit is het net of ons kindje me aan het kietelen is ♡♡♡ Het is vroeg maar ik voel het elke dag ... toch maar eens aan de vk vragen de vlg keer. Voelde voorheen nooit zoiets en bij zl waren het meteen echte plopjes omdat de placenta voor lag. Nu dus achter en duidelijk gekriebel ♡♡♡

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Annelie succed vandaag! En Sammie ook!

Lig grieperig op bed. Heb net zl naar de opvang gebracht.

13. annelie566

Dankjewel Sanne! Hoop dat alles oké is en laat wel weten na de echo! Jij veel beterschap!

14. lea

lea Fanatiek lid

Dames veel succes vandaag met de echo's Hopelijk alleen maar goed nieuws vandaag!! Hoe laat moeten jullie er eigenlijk zijn?

Beterschap sanne, wel fijn dat je zoontje naar de opvang kan, kun je echt even rustig aan doen....

Hier nog steeds op een roze wolk. Ik heb er ineens zo'n zin in!!!

15. annelie566

Pff, 4 uur pas! Hopelijk gaat de dag een beetje snel..

16. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Beterschap Sanne!

Blijf je op de roze wolk zitten Lea! Dat kan geen kwaad met dit weer hihi, daar wordt ik namelijk niet vrolijk van haha

Ik mag om 12.20, bijna dus!!
    Kzal ook nu nie meer naar de toilet gaan want de vorige keer kon ze hem bijna niet vinden zo laag zat ie haha

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes Sammie en Annelie!!

18. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    succes dames wij moeten nog even wachten tot maandag
    hier nog steeds erg misselijk en gisteren weer overgegeven hoop dat het snel minder word

19. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Joepie!
    De echo was super! Een mini mensje van 4,15 cm met alles erop en eraan. Ze was lekker aan het gymen :D
    Ben iets terug gezet, dus nu 11.1 weken en op 1 april uitgerekend haha

20. lea

lea Fanatiek lid

grapje zeker ;) haha leuk dat het een goede echo was. Kom je bij me zitten?

Deel Deze Pagina