Wat rot voor je, maar is het geen groeipijn wat je hebt? Ik hoop toch dat ze je wat zekerheid kan geven en dat ze het hartje gewoon kan vinden.
Ja denk wel groeipijn hoor .... maar soms gaan je gedachten met je op de loop. Ben nog niet gebeld. Hopelijk snel ....
Gelukkig het hartje gehoord en een korte echo gehad en alles was goed! De kleine was aan het duimen en ik kon de vingertopjes tellen
Ja schattig he Morgen 12 weken en met 13+3 de verrasingsecho voor ml nu zo het bed in want we voelen ons beiden weer belabberd. zl morgenvroeg naar het kdv spelen en wij even verder rusten
Fijn Sanne! Dat alles goed is! Wij hebben vakantie nu, vertrekken vanavond voor een weekje naar Engeland, naar mn schoonmoeder. Fijne week allemaal! Succes met eventuele komende echo's!
Veel plezier tibo! hier is mijn oudste dochter jarig, ze is 6 jaar geworden, wat vliegt de tijd. Morgen vieren we het met visite e.d, en vandaag met ons eigen gezinnetje. Ik hoop dat ze het kan volhouden, ze heeft de hele nacht ge hoest......
@ Lea, gefeliciteerd met je dochter! En hopelijk is ze snel weer beter! @ Tibo geniet van je vakantie @ Sanne fijn dat je toch een echo kon krijgen! Schattig ook dat ie duimt Is er reden toe om bezorgd te zijn of alles goed blijft gaan of komt het door de 'hormonen' dat je je onzeker voelt?
Sammie hormonen denk ik en de vmk maakt me soms nog onzeker Lea van harte! Wat gaat de tijd snel he ... fijne dag!
Haha ook 14 oktober?! Hoop dat ze iets kunnen zien, ben dan precies 16 weken. Moet vast lukken toch?! Spannend Sanne, heb je al een voorgevoel?
Jazeker kunnen ze het dan zien Maak je daar maar geen zorgen over Alleen als de kleine niet goed ligt kan het lastig zijn maar dan mag je vaak terugkomen als het niet gelukt is het geslacht te zien. Ik ben dan 16 weken en 3 dagen. In Belgie kun je in Lommel al terecht met 13 weken. Onze pret echo dame zei dat ze met 13+3 ook al een gokje wilde wagen. Omdat we 3 weken erna de petecho hebben. Ik hoop zo dat ze het al kan zien Ik zie ons zeker met 2 jongens, maar .... Ik heb gezegd 60% jongen en 40% meisje. Maar ik neig steeds meer naar een meisje. Is ons laatste kindje dus ik ben zeer benieuwd of het 2 broertjes worden of een koningskoppel.
14 oktober om 14 uur hebben we de afspraak. en jij annelie? En de 23ste om 15 uur. Om 16 moet ik werken dus hopelijl ziet ze het