Ik ben nog niets aangekomen, maar ik eet ook niet erg goed moet ik zeggen. Moet nog regelmatig overgeven en ik heb gewoon totaal geen honger. Moet er wel op letten dat ik goed eet, maar valt niet mee..
Jeee, ik ben ook 12 weken vandaag! Ik ben nog niets aangekomen maar ik moet ook niet teveel aankomen, dus dat houden we zo (hopelijk!). Ik ben sinds gisteren echt mega beroerd en steekjes in mn buik. Was net even bij de supermarkt en daar hadden ze van die haringen in een pot, nou het zuur zat me al in de mond..brr. Ik vind de periode tussen nu en de 20 weken echo(of geslachtsecho) wel lang duren..ik heb pas 14 oktober echo en 15 oktober pas weer controle en ik heb nog geen idee hoe ik de tijd ga overbruggen haha. Ik ben niet zo geduldig en met een zwangerschap moet je toch wel veel wachten en geduldig zijn. Succes Sammie, straks bij je controle. Je mag al bijna! Hopelijk is alles goed met jou+baby en is je buikpijn straks snel over.
Tibo balen vd misselijkheid zeg! Heb je er niet iets van de dokter voor gekregen? Ja lang he annelie. Ik ben blij dat ik donderdag even heb mogen spieken. En vlg week maandag heb ik de verrassingsecho voor ml. Dat overbrugt het nog een beetje. Bij zl had ik met 9 en 12 en 20 en 30 weken een echo bij de vk. Verder met 16 weken geslachtsbepaling, maar ze wist het niet helemaal zeker dus met 18 weken mochten we weer. En met 27 weken een 3d echo. dus al met al toch veel echos gelukkig. Die laatste 10 weken voel je de kleine genoeg dus dan ben je geruster.
Bah straks werken .... ergens wel zin in maar ook weer niet haha! Morgen vertellen op t werk. Nu een slobbertrui aan ... hopelijk verhult dat mijn buik een beetje
Beter Sammie Je mag bijna, succes! Hoef om vier uur pas te werken. Zo zl op bed en dan ik ook even een uurtje. erna douchen en even rustig aan doen en dan maar weg .... zo n eerste dag valt altijd even tegen haha
succes sammie!! En Sanne ook succes met werken! Tibo, de medicatie die ik nu heb haalt de scherpe kantjes er zeker af,van de misselijkheid. Erg vervelend he, op een gegeven moment mag het ziek voelen wel even wat minder worden.... cyclyzine het heet en mag je 3 x per dag innemen.
Vanacht lag ik me af te vragen of we het geslacht wel willen weten. bij de meiden wisten we het wel, maar nu het ws de laatste keer wordt, ook de laatste keer dat het een verrassing kan zijn.....
Ben 14 weken maar ook nog niets aangekomen ik eet wel gewoon goed, en ben helemaal niet misselijk geweest.
Ik heb weer een echo gehad en alles gaat goed! Beebje lag nu andersom haha. Ze adviseert om wel te gaan werken als ik me daar goed bij voel, en anders niet. Ik ga maar gewoon denk ik.. Ik mag over 2 weken alweer gelukkig! Hoef ik geen 4 weken te wachten.. Mn buik is trouwens wel giga haha, maar toch afgevallen qua gewicht. @ Lea, tja dat is lastig he! Ik wil het wel weer weten. Het maakt het voor mij veel persoonlijker dat ik weet wie er in m'n buik zit. Kan ik de naam ook vast oefenen en als dit een jongen blijkt te zijn kan tenminste ook alle meidenkleding de deur uit. Scheelt weer verhuisdozen vol.
Fijn Sammie! Goed naar je lichaam luisteren is de conclusie dus! Ik moet zeggen dat ik nu ook alles weer doe en dat het niet verkeerd aanvoelt zoals met de bloeding.... Ik heb van mijn zussen een enorme doos met positiekleren gekregen en heb nu een broek aan die gewoon past, met een minimale band die schuin over elkaar valt. ( die grote banden over mijn buik werd ik ook maar misselijk van) Tja sammie je hebt wel een punt met die meidenkleren....lastig lastig lastig..... Maar als dit de zorgen zijn die we de komende week hebben teken ik er voor
Fijn is dat zo'n set kleren! Scheelt echt een hele hoop in aanschaf. Ik moet nog wel een winterjas, ik ga wel kijken of ik die ook 2e hands kan krijgen ergens. Bij de H&M heb je van die lage banden en bij de Esprit ook. Die van de miss etam zijn idd vreselijk zo hoog. Dat zie je ook helemaal zitten.
Een winterjas krijg ik ws ook nog, maar dat is even afwachten qua maat, maar als het enigsinds gaat vind ik het prima. Vorige keer had ik die van mijn buurvrouw geleend. succes met de zoektocht naar een jas. Is het al weer een buikfoto-momentje dames?
Sammie, wat fijn dat alles goed is! Heel mooi! Lea, dat is mss wel een idee, die medicatie. Ik zit nu nog in Engeland.. Ben dr ook nog niet voor naar de dokter geweest.. Had zoiets van; Dat hoort erbij.. Maar als t de scherpe randjes eraf kan halen scheelt dat mss al heel veel! Ik kijk t even aan, als t niet minder is geworden volgende week als we terug zijn dan ga ik even langs de dokter. Sanne, werkse!
vanmiddag 12 weken echo gehad en nekpooi meting zag er super goed uit ben nu volgens de echo 12 weken en 3 dagen kindje groeit super beweegt goed maagje gevuld blaas gevuld en het hartje voor het eerst gehoord ben zo blij kan het wel van de daken schreeuwen yesss
Gefeliciteerd met de goede echo's dames. Hier in bed op het werk. Al wel 3 collega's verteld. erg leuk! Morgen de rest. Wel een zeer bekken nu en daar baal ik van. Maar om 11 uur bekken fysiotherapie morgen. Ben benieuwd
oke het vertellen is altijd er leuk wel vervellend dat je last heb van je bekken ik heb dat ook gehad met de vorige zwangerschappen nu nog geen last van maar wel nog steeds erg misselijk wie mag er nog voor de 12 weken echo